FLEETNEWS #32

24.06.19 #32 11 Η VW ΚΑΙ Η FORD ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η Volkswagen και η Ford βρίσκο- νται κοντά στην επίτευξη συμφω- νίας σχετικά με μια συνεργασία για την ανάπτυξη αυτόνομων και ηλε- κτρικών αυτοκινήτων, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομη- χανίας. Οι δύο εταιρείες υπέγρα- ψαν συμφωνία τον Μάρτιο για την ανάπτυξη ενός pickup και συζη- τούν για την επέκταση της συμμα- χίας, ώστε να συμπεριλάβει υπη- ρεσίες αυτόνομης οδήγησης και κινητικότητας, καθώς και τη χρήση της πλατφόρμας MEB ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen από την Ford . Η Ford δήλωσε πως οι συνομιλίες συνεχίζονται και θα υπάρξει ενημέρωση όταν οι λε- πτομέρειες οριστικοποιηθούν. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιζητούν όλο και περισσότερο συνεργασίες και συμμαχίες για να μοιραστούν το κόστος της μετάβασης σε νέες καθαρότερες τεχνολογίες, εξοικο- νομώντας ενδεχομένως δισεκατομ- μύρια δολάρια. ΗVolkswagen, που αντιμετωπίζει τις παγκόσμιες εμπο- ρικές διαμάχες, θεωρεί τη σχέση της με τη Ford στρατηγικά σημα- ντική για την εξισορρόπηση των περιφερειακών της συμφερόντων. «Σήμερα είμαστε εκ των πραγμάτων μια εταιρεία που επικεντρώνεται πολύ στην κινεζική αγορά. Γι’ αυτό χρει- αζόμαστε ένα αντίβαρο στις ΗΠΑ» , δήλωσε ο κ. Diess , σύμφωνα με το Reuters . Παράλληλα, η Volkswagen ανακοί- νωσε τη λήξη της συνεργασίας της με την εταιρεία λογισμικού αυτόνο- μης οδήγησης Aurora .Η διάλυση της συνεργασίας επήλθε μετά την ανακοίνωση της Aurora πως θα κα- τασκευάσει αυτόνομες πλατφόρ- μες για επαγγελματικά οχήματα με την Fiat Chrysler Automobiles . Η θυγατρική της Ford, Argo AI , κατα- σκευάζει έναν αυτόνομο «οδηγό» που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την τεχνολογία της Aurora. ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝΠΟΛΗ Νέα πλατφόρμα Honda e Το νέο μικρό ηλεκτρικό όχημα της Honda ονομάζεται Honda e και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βα- σίζεται σε μία αποκλειστική πλατφόρμα EV, σχεδιασμένη εξ αρχής σύμφωνα με πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς Honda. Η πλατφόρμα Honda e εξελίχθηκε με γνώμονα τις συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, ώστε να προ- σφέρει μία ικανοποιη- τική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο και κεντρικά εντός του μεταξονίου του αυτοκινήτου, πε- τυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50 και χα- μηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη συμπερι- φορά και σταθερότη- τα. Η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα με- ταφέρεται στους πίσω τροχούς, παρέχοντας ακρίβεια διεύθυνσης ακόμα και σε έντονη επιτάχυνση. Η πλατφόρμα προσφέρει ένα κράμα οδηγικής άνεσης και ευελιξίας. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση. Εξαρ- τήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται από σφυρήλα- το αλουμίνιο, μειώνοντας το βάρος και ωφελώντας τις επιδόσεις και την ενεργειακή απόδοση. Σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις και τον κοντό πρόβολο, η πλατ- φόρμα Honda e προσφέρει στην επόμενη γενιά μικρών αυτοκινήτων ευελιξία για άνετη οδήγηση στην πόλη και ευκολό- τερους ελιγμούς σε πε- ριορισμένους χώρους. Το νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda είναι ζωτικό στοιχείο της στρατηγικής εξηλε- κτρισμού της μάρκας, η οποία έχει αναλάβει τη δέσμευση , το σύνολο των ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελεί- ται από ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2025. Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία της Honda για την ευρω- παϊκή αγορά, που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, θα κάνει επίσημη εμφάνιση στη μαζική παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=