FLEETNEWS #32
24.06.19 #32 11 Η VW ΚΑΙ Η FORD ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η Volkswagen και η Ford βρίσκο- νται κοντά στην επίτευξη συμφω- νίας σχετικά με μια συνεργασία για την ανάπτυξη αυτόνομων και ηλε- κτρικών αυτοκινήτων, δήλωσε την Τετάρτη ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομη- χανίας. Οι δύο εταιρείες υπέγρα- ψαν συμφωνία τον Μάρτιο για την ανάπτυξη ενός pickup και συζη- τούν για την επέκταση της συμμα- χίας, ώστε να συμπεριλάβει υπη- ρεσίες αυτόνομης οδήγησης και κινητικότητας, καθώς και τη χρήση της πλατφόρμας MEB ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen από την Ford . Η Ford δήλωσε πως οι συνομιλίες συνεχίζονται και θα υπάρξει ενημέρωση όταν οι λε- πτομέρειες οριστικοποιηθούν. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιζητούν όλο και περισσότερο συνεργασίες και συμμαχίες για να μοιραστούν το κόστος της μετάβασης σε νέες καθαρότερες τεχνολογίες, εξοικο- νομώντας ενδεχομένως δισεκατομ- μύρια δολάρια. ΗVolkswagen, που αντιμετωπίζει τις παγκόσμιες εμπο- ρικές διαμάχες, θεωρεί τη σχέση της με τη Ford στρατηγικά σημα- ντική για την εξισορρόπηση των περιφερειακών της συμφερόντων. «Σήμερα είμαστε εκ των πραγμάτων μια εταιρεία που επικεντρώνεται πολύ στην κινεζική αγορά. Γι’ αυτό χρει- αζόμαστε ένα αντίβαρο στις ΗΠΑ» , δήλωσε ο κ. Diess , σύμφωνα με το Reuters . Παράλληλα, η Volkswagen ανακοί- νωσε τη λήξη της συνεργασίας της με την εταιρεία λογισμικού αυτόνο- μης οδήγησης Aurora .Η διάλυση της συνεργασίας επήλθε μετά την ανακοίνωση της Aurora πως θα κα- τασκευάσει αυτόνομες πλατφόρ- μες για επαγγελματικά οχήματα με την Fiat Chrysler Automobiles . Η θυγατρική της Ford, Argo AI , κατα- σκευάζει έναν αυτόνομο «οδηγό» που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί την τεχνολογία της Aurora. ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝΠΟΛΗ Νέα πλατφόρμα Honda e Το νέο μικρό ηλεκτρικό όχημα της Honda ονομάζεται Honda e και είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βα- σίζεται σε μία αποκλειστική πλατφόρμα EV, σχεδιασμένη εξ αρχής σύμφωνα με πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς Honda. Η πλατφόρμα Honda e εξελίχθηκε με γνώμονα τις συνθήκες κυκλοφορίας πόλης, ώστε να προ- σφέρει μία ικανοποιη- τική οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση. Η μπαταρία τοποθετείται χαμηλά, κάτω από το δάπεδο και κεντρικά εντός του μεταξονίου του αυτοκινήτου, πε- τυχαίνοντας κατανομή βάρους 50:50 και χα- μηλό κέντρο βάρους για βέλτιστη συμπερι- φορά και σταθερότη- τα. Η υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα με- ταφέρεται στους πίσω τροχούς, παρέχοντας ακρίβεια διεύθυνσης ακόμα και σε έντονη επιτάχυνση. Η πλατφόρμα προσφέρει ένα κράμα οδηγικής άνεσης και ευελιξίας. Η ανεξάρτητη ανάρτηση και στους τέσσερις τροχούς διασφαλίζει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ποιότητα κύλισης και άμεση απόκριση. Εξαρ- τήματα της ανάρτησης κατασκευάζονται από σφυρήλα- το αλουμίνιο, μειώνοντας το βάρος και ωφελώντας τις επιδόσεις και την ενεργειακή απόδοση. Σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις και τον κοντό πρόβολο, η πλατ- φόρμα Honda e προσφέρει στην επόμενη γενιά μικρών αυτοκινήτων ευελιξία για άνετη οδήγηση στην πόλη και ευκολό- τερους ελιγμούς σε πε- ριορισμένους χώρους. Το νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda είναι ζωτικό στοιχείο της στρατηγικής εξηλε- κτρισμού της μάρκας, η οποία έχει αναλάβει τη δέσμευση , το σύνολο των ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελεί- ται από ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2025. Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία της Honda για την ευρω- παϊκή αγορά, που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, θα κάνει επίσημη εμφάνιση στη μαζική παραγωγή αργότερα μέσα στη χρονιά. Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=