16.06.25 #319 13 Η Daimler Buses θα ξεκινήσει την παράδοση 111 σύγχρονων λεωφορείων Mercedes-Benz και Setra στην Busitalia από αυτόν το μήνα. Η Busitalia είναι θυγατρική της Trenitalia, η οποία ανήκει στον κρατικό σιδηροδρομικό όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane SpA. Η σύμβαση απονεμήθηκε μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας και χωρίζεται σε τρεις παρτίδες: 80 Mercedes-Benz Tourismo, 20 MercedesBenz Tourismo M/3 και 11 διώροφα Setra S 531 DT. Την υλοποίηση και παράδοση της σύμβασης θα αναλάβει η ιταλική εμπορική εταιρεία Daimler Buses Italia. Τα 111 λεωφορεία θα παραδοθούν σταδιακά και η διαδικασία θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025. Η συνολική επένδυση από την πλευρά της Busitalia ανέρχεται στα 43 εκατομμύρια ευρώ. BUSITALIA: 111 MERCEDES-BENZ ΚΑΙ SETRA Ο πρόεδρος της Stellantis, John Elkann, κάλεσε την Ευρωπαϊκή Ένωση να εγκρίνει κανόνες που θα επιτρέψουν στους κατασκευαστές να ξαναρχίσουν την παραγωγή μικρών οικονομικών αυτοκινήτων με κερδοφόρο τρόπο, παρόμοιο με τα ιαπωνικά kei cars. Μιλώντας στις 12 Ιουνίου στο Συνέδριο της Αυτοκινητοβιομηχανίας που διοργάνωσε το Automotive News Europe, ο Elkann ανέφερε ότι το 2019 πωλήθηκαν στην Ευρώπη ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα με κόστος κάτω των 15.000 ευρώ, ενώ σήμερα αυτός ο αριθμός έχει μειωθεί στις 100.000. Μικρά αυτοκίνητα όπως το Fiat 500 ήταν κάποτε η επιτομή της ευρωπαϊκής βιομηχανίας - προσφέροντας οικονομική κινητικότητα στις μάζες, δήλωσε. Όμως, οι κανονισμοί που αύξησαν το βάρος και το κόστος τα έχουν καταστήσει ασύμφορα. «Μέχρι το 2030, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με περισσότερους από 120 νέους κανονισμούς στην Ευρώπη», είπε. «Περισσότερο από το 25% των μηχανικών μας εργάζονται μόνο για θέματα συμμόρφωσης, χωρίς να προσθέτουν καμία αξία». Ο Elkann τόνισε ότι οι υψηλότερες τιμές των μικρών αυτοκινήτων οφείλονται κυρίως στη ρυθμιστική επιβάρυνση. Πρότεινε να κοιτάξει η Ευρώπη προς την Ιαπωνία, όπου τα ελαφριά, φθηνά kei cars διατηρούν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Η ευρωπαϊκή εκδοχή τους θα μπορούσε να ονομάζεται E-Car, είπε. «Δεν υπάρχει λόγος που, αν η Ιαπωνία έχει kei cars τα οποία αποτελούν το 40% της αγοράς, να μην έχει και η Ευρώπη τα δικά της E-Cars», δήλωσε. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ε.Ε. John Elkann: Προσιτό ηλεκτρικό για Ευρώπη GREEN NCAP - CATARC: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Η Green NCAP ανακοίνωσε τη δημιουργία της Σινο-Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας για την Αμοιβαία Αναγνώριση του Ανθρακικού Αποτυπώματος στην Αυτοκινητοβιομηχανία. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί συνεργασία μεταξύ της Green NCAP, του China Automotive Carbon Digital Technology Center Co., Ltd. (μέρους του CATARC) και άλλων ενδιαφερομένων φορέων του κλάδου. Βασικός στόχος της ομάδας είναι η εναρμόνιση και ανάπτυξη ενός κοινού πλαισίου κατανόησης και κανόνων για τους υπολογισμούς αξιολόγησης κύκλου ζωής (LCA), που θα ενισχύσουν και θα διευκολύνουν τις προσπάθειες των κατασκευαστών για αναφορές βιωσιμότητας, μέσω ενός καινοτόμου μηχανισμού «ενιαίος υπολογισμός, πολλαπλή αναγνώριση». Η νέα Ομάδα Εργασίας έχει συντάξει τις Σινο-Ευρωπαϊκές Κατευθυντήριες Γραμμές για την Καταγραφή, Επαλήθευση και Αμοιβαία Αναγνώριση του Ανθρακικού Αποτυπώματος Οχημάτων, με στόχο την ευθυγράμμιση των συστημάτων διαχείρισης ανθρακικού αποτυπώματος μεταξύ Κίνας και Ευρώπης. Με βάση αυτή την κοινή προσέγγιση, οι Κατευθυντήριες Γραμμές θεμελιώνουν ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη συλλογή δεδομένων ανθρακικού αποτυπώματος σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της αυτοκινητοβιομηχανίας. John Elkann
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=