10.06.25 #317 11 «Ο Ακίο Τογιόντα ονομάζεται νέος πρόεδρος της Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών Ιαπωνίας». Αυτός ήταν ο τίτλος που κυριάρχησε στα ιαπωνικά πρωινά δελτία ειδήσεων πριν από λίγες ημέρες. Η είδηση σηματοδοτεί την πρώτη αλλαγή ηγεσίας στην Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών Ιαπωνίας (ABAJ) έπειτα από οκτώ χρόνια, καθώς ο Ακίο Τογιόντα διαδέχεται τον πρόεδρο Τακέσι Ουτσιαμάντα. Η ABAJ είναι ένας πολυσύνθετος αυτοκινητικός οργανισμός που αποτελείται από 166 ομάδες και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή, τις πωλήσεις, τη συντήρηση, τις μεταφορές και την κυκλοφορία. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται η Ένωση Ιαπώνων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η Ένωση Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων Ιαπωνίας, η Γενική Ένωση Ασφαλειών Ιαπωνίας, η Ένωση Πετρελαίου Ιαπωνίας και ο Οργανισμός Super Taikyu Mirai. Η ABAJ συνεργάζεται διατομεακά, υποβάλλοντας προτάσεις και αιτήματα προς την κυβέρνηση, ιδίως σε θέματα που αφορούν τη φορολογία των οχημάτων. Η ιστορία της ABAJ ξεκινά όταν ο προκάτοχός της, η Ένωση Αυτοκινήτου, ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 1945, λίγο μετά το τέλος του πολέμου. Η ένωση δημιουργήθηκε με τη βαθιά πεποίθηση ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα αποτελούσε θεμέλιο λίθο για την ανοικοδόμηση της μεταπολεμικής Ιαπωνίας. Ο Κιϊτσίρο Τογιόντα, παππούς του Ακίο Τογιόντα, εργάστηκε ακατάπαυστα για την ίδρυση της Ένωσης Αυτοκινήτου. Ο Ακίο αναμένεται να επιδείξει ισχυρές ηγετικές και επικοινωνιακές ικανότητες, συνεχίζοντας ένα όραμα που διαρκεί σχεδόν οκτώ δεκαετίες. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΙΑΠΩΝΙΑΣ Σε ανώτατο αξίωμα ο Ακίο Τογιόντα VW: ΠΡΟΣ ΜΕΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ Η αναδιάρθρωση του εργοστασίου της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ για την αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων ενδέχεται να οδηγήσει σε τετραήμερη εβδομάδα εργασίας κατά τη μεταβατική περίοδο, δήλωσε η επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων, Ντανιέλα Καβάλο. Η Καβάλο ανέφερε ότι τα συνδικάτα έχουν συμφωνήσει σε ένα ελάχιστο επίπεδο αξιοποίησης της παραγωγικής ικανότητας για τη διάρκεια της μετάβασης, αλλά προέτρεψε τους εργαζομένους να κάνουν επιπλέον βάρδιες στο άμεσο μέλλον, ώστε να αντισταθμίσουν την πιθανή μείωση των ωρών εργασίας τα επόμενα χρόνια. Η Καβάλο επιχείρησε να καθησυχάσει τους εργαζομένους λέγοντας πως το μέλλον του εργοστασίου είναι πιο ασφαλές λόγω των σχεδίων για την παραγωγή του ηλεκτρικού Golf, καθώς και ενός ηλεκτρικού διαδόχου του συμπαγούς SUV T-Roc στο εργοστάσιο έως το τέλος της δεκαετίας. Ανέφερε επίσης πως η ζήτηση για την έκδοση του Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει παρουσιάσει σταθερή πτώση. Η VW σχεδιάζει να μεταφέρει την παραγωγή του Golf με θερμικό κινητήρα από το Βόλφσμπουργκ στο εργοστάσιό της στο Μεξικό από το 2027. Για το 2025 προβλέπονται μόλις 250.000 οχήματα. Η VW βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης της παραγωγικής ικανότητας και του προσωπικού της στη Γερμανία λόγω αύξησης του κόστους, χαμηλότερης ζήτησης στην Ευρώπη και της ραγδαίας ανόδου των Κινέζων ανταγωνιστών. IVECO BUS: ΝΕΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ Η Iveco Bus εγκαινίασε ένα νέο Κέντρο Πρωτοτύπων και Δοκιμών στο Vysoké Mýto της Τσεχίας. Η νέα εγκατάσταση τίθεται σε πλήρη λειτουργία αμέσως και προορίζεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη και επικύρωση οχημάτων με κάθε τύπο ενέργειας, περιλαμβανομένων τόσο των συμβατικών όσο και των εναλλακτικών συστημάτων πρόωσης. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο εκδήλωσης, με αφορμή τον εορτασμό των 130 χρόνων από την ίδρυση της εγκατάστασης το 1895. Το έργο απαίτησε επένδυση ύψους 16 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από την Iveco Bus και ολοκληρώθηκε σε 18 μήνες. Ακίο Τογιόντα
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=