05.06.25 #316 9 Οι «σκληραγωγημένοι» αντιπρόσωποι της Stellantis στις ΗΠΑ βρίσκονται στο επίκεντρο της σκέψης του Antonio Filosa, ο οποίος αναλαμβάνει τη διοίκηση της αυτοκινητοβιομηχανίας στις 23 Ιουνίου. Ο Filosa συναντήθηκε με το συμβούλιο αντιπροσώπων της εταιρείας στις 28 Μαΐου, λίγες μόλις ώρες αφότου ανακοινώθηκε ο διορισμός του ως CEO. Το γεγονός ότι βρήκε χρόνο να επικοινωνήσει με τους εμπόρους άμεσα, ενώ μόλις είχε αναλάβει όλο το βάρος της ηγεσίας της εταιρείας, έστειλε ένα σαφές μήνυμα για το πώς αντιλαμβάνεται το ρόλο τους στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Μία από τις βασικές αποστολές του Filosa τους σχεδόν έξι μήνες που έχουν περάσει από την παραίτηση του πρώην CEO Carlos Tavares, ήταν να αποκαταστήσει τη σχέση της εταιρείας με το δίκτυο αντιπροσώπων της. Ο Filosa ανέλαβε τη θέση του COO για τη Βόρεια Αμερική τον Οκτώβριο και, μετά την παραίτηση του Tavares τον Δεκέμβριο, ανέλαβε επιπλέον και τα καθήκοντα για τη Νότια Αμερική. Η Stellantis τον όρισε νέο διευθύνοντα σύμβουλό της στις 28 Μαΐου. Ως βετεράνος της εταιρείας, επιλέχθηκε εν μέρει λόγω της εμπειρίας του στις Ηνωμένες Πολιτείες, αντικαθιστώντας τελικά τον Tavares, ο οποίος αποχώρησε τον Δεκέμβριο, μετά από μια περίοδο πτωτικής πορείας σε πωλήσεις και κέρδη. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ STELLANTIS Θετικές αντιδράσεις στην επιλογή Filosa TOYOTA GR COROLLA: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ H Toyota Motor Europe (TME) ανακοίνωσε το σχέδιό της να ξεκινήσει την παραγωγή του μοντέλου Toyota GR Corolla στο εργοστάσιο Toyota Motor Manufacturing UK (TMUK) από το 2026. Η Toyota Gazoo Racing (TGR) ιδρύθηκε το 2009 βάσει του οράματος και υπό την καθοδήγηση του τότε εκτελεστικού αντιπροέδρου της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, και έχει εξελιχθεί στη μάρκα με τη ταχύτερη ανάπτυξη στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Toyota. Το πρώτο προϊόν της TGR -η GR Supra- έκανε το ντεμπούτο της το 2019. Ακολούθησαν η GR Yaris το 2020, η GR86 το 2021 και η GR Corolla το 2022. Κάθε νέα κυκλοφορία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους πελάτες, με τη ζήτηση για τα προϊόντα της TGR να ξεπερνά διαρκώς την προσφορά. Αυτό οδήγησε στην τελευταία ανακοίνωση για την επέκταση της παραγωγής οχημάτων. Η επιλογή του εργοστασίου TMUK ως η νεότερη μονάδα παραγωγής οχημάτων της TGR αντανακλά την προσπάθεια της Toyota να βελτιστοποιήσει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της, ώστε να μπορεί να παραδίδει τα οχήματά της στους πελάτες όσο το δυνατόν ταχύτερα. Το υπ' αριθ. 3.000.000 ηλεκτροκίνητο όχημα βγήκε προ ημερών από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου του Μονάχου που συνιστά και την κεντρική μονάδα παραγωγής του BMW Group. Το όχημα που σηματοδοτεί αυτό το ορόσημο παραγωγής είναι μία BMW 330e Touring σε χρωματισμό Portimao Blue και προορίζεται για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2024, ένα στα τέσσερα οχήματα που πούλησε η εταιρεία ήταν είτε αμιγώς ηλεκτρικό είτε plug-in υβριδικό. Στα εργοστάσια του BMW Group, μοντέλα με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης και κινητήρες εσωτερικής καύσης κατασκευάζονται παράλληλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Η εταιρεία ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) το 2013, με το BMW i3. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης κατασκευαζόταν επί σχεδόν δέκα χρόνια στο εργοστάσιο της Λειψίας, παράλληλα με το BMW i8, το πρώτο plug-in υβριδικό όχημα του BMW Group. BMW GROUP: 3 ΕΚΑΤ. EV ΣΤΟ ΜOΝΑΧΟ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=