FLEETNEWS #315

02.06.25 #315 12 Σημαντική στιγμή για την Daimler Buses στο Λίνενμπουργκ: Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η εταιρεία αναλαμβάνει ως γενικός εργολάβος το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός πλήρους αμαξοστασίου ηλεκτρικών λεωφορείων μαζί με την απαραίτητη υποδομή φόρτισης. Ο πελάτης είναι η νεοϊδρυθείσα MOIN GmbH. Η έναρξη λειτουργίας του αμαξοστασίου έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2026. Το συνολικό ποσό επένδυσης ανέρχεται σε 9,6 εκατομμύρια ευρώ. Η συμβολική τελετή θεμελίωσης πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου 2025 στη μελλοντική τοποθεσία στην οδό Gebrüder-Heyn στη βιομηχανική ζώνη στο λιμάνι του Λίνενμπουργκ. Παρόντες ήταν οι: „Nils Richert, επικεφαλής Πωλήσεων και Έργων Υποδομών Φόρτισης DACH, Daimler Buses „Nikolas Wenzel, διευθύνων σύμβουλος της MOIN „Alex Meier, υπεύθυνος Συνεργείου και Αμαξοστασίου, MOIN „Jens Böther, περιφερειακός σύμβουλος „Claudia Kalisch, δήμαρχος του Λίνενμπουργκ. RHEINMETALL: NΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ Η γερμανική εταιρεία Rheinmetall ανέπτυξε μια εναλλακτική λύση στη συμβατική κάθετη πλάκα φόρτισης με τη λεγόμενη Curb Charger, μια συμπαγή μονάδα ενσωματωμένη απευθείας στο πεζοδρόμιο. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η Curb Charger μειώνει την «παρέμβαση στο χώρο των πεζών» και περιορίζει την όχληση. Έχει μήκος 1.000 χιλιοστά (3,3 πόδια), ύψος 250 χιλιοστά και πλάτος από 120 έως 150 χιλιοστά, και τοποθετείται εντός του εδάφους. Η Curb Charger προσφέρει φόρτιση Τύπου 3 (Mode 3) με ισχύ έως 22 κιλοβάτ μέσω υποδοχής φόρτισης τύπου 2. Τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα είναι σφραγισμένα, ενώ η υποδοχή φόρτισης διαθέτει αποστραγγιστικά για τη δυνατότητα φόρτισης ακόμα και σε έντονη βροχή. Σε συνθήκες παγετού το κράσπεδο θερμαίνεται, για να αποτρέπεται η συγκέντρωση χιονιού και πάγου. Η Mercedes-Benz Trucks και η τεχνολογική εταιρεία Mansio, με έδρα το Άαχεν, αναβιώνουν την ιδέα του Pony Express του 19ου αιώνα, στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου. Σε αντίθεση με τον αρχικό Pony Express, όπου ο στόχος ήταν η όσο το δυνατόν ταχύτερη και αδιάλειπτη μεταφορά αγαθών, η σύγχρονη εκδοχή της «σκυταλοδρομίας» επιδιώκει τη μέγιστη αξιοποίηση του οχήματος: Οι οδηγοί φορτηγών παραδίδουν το φορτίο ή το ρυμουλκούμενο σε άλλο φορτηγό σε προκαθορισμένο σημείο συνάντησης. Αν το όχημα επιστρέψει ταχύτερα στο κέντρο διανομής, μπορεί να ξαναβγεί αμέσως στο δρόμο -για παράδειγμα, μετά από αλλαγή οδηγού- και να συνεχίσει να αποφέρει έσοδα. Αυτό σημαίνει ότι τα φορτηγά αποσβένονται πιο γρήγορα για τις μεταφορικές εταιρείες. Η μεταφορική εταιρεία Logistik Schmitt από το Bietigheim στη Βάδη Γερμανίας, σε συνεργασία με έναν εταίρο logistics, σχεδιάζει να εφαρμόσει για έξι μήνες τη μέθοδο αυτή στην καθημερινή κυκλική διαδρομή περίπου 1.000 χιλιομέτρων μεταξύ της μονάδας της Daimler Buses στο Μανχάιμ και ενός προμηθευτή κοντά στη Λειψία. Ένα eActros 600 και ένα Actros L θα συναντώνται σε καθορισμένο σημείο ανταλλαγής περίπου στη μέση της διαδρομής. Εκεί θα ανταλλάσσονται οι ρυμουλκούμενες καρότσες και τα φορτηγά θα επιστρέφουν το καθένα στο σημείο εκκίνησής του - στο Μανχάιμ και κοντά στη Λειψία. Διαβάστε περισσότερα εδώ PONY EXPRESS ΜΕ EACTROS 600 ΚΑΙ ACTROS L Mercedes-Benz Trucks: Aποδοτικές μεταφορές DAIMLER BUSES Αμαξοστάσιο ηλεκτρικών λεωφορείων

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=