02.06.25 #315 10 VOLVO TRUCKS H δύναμη της αυτόνομης μεταφοράς Μέχρι σήμερα, η αυτόνομη μεταφορική λύση της Volvo στο Brønnøy Kalk, στο Velfjord της Νορβηγίας, έχει καλύψει πάνω από 220.000 χιλιόμετρα -όσο περίπου πέντε φορές ο γύρος του ισημερινού- και έχει μεταφέρει 1 εκατομμύριο τόνους ασβεστόλιθου, που αντιστοιχούν στο βάρος περίπου 273 Πύργων του Άιφελ. Το λειτουργικό αυτό ιστορικό αποδεικνύει την αξιοπιστία των αυτόνομων μεταφορικών λύσεων της Volvo υπό απαιτητικές, πραγματικές συνθήκες. Η αυτόνομη λύση στο Brønnøy Kalk περιλαμβάνει επτά φορτηγά Volvo FH εξοπλισμένα με την ιδιόκτητη τεχνολογία εικονικού οδηγού της VAS. Αυτά τα φορτηγά λειτουργούν σε δύσκολες συνθήκες, διασχίζοντας αποτελεσματικά μια διαδρομή πέντε χιλιομέτρων μεταξύ του ορυχείου και του θραυστήρα, που περιλαμβάνει απότομες κλίσεις και τούνελ. Ένας χειριστής φορτωτή τροχών διαχειρίζεται τις λειτουργίες μέσω οθόνης αφής, συντονίζοντας τη φόρτωση και τη μεταφορά. Το 2023, η VAS σημείωσε σημαντικό ορόσημο, αφαιρώντας τον οδηγό ασφαλείας από τις λειτουργίες στο Brønnøy Kalk. Υπό το εμπορικό όνομα Autona/ earth, η λύση που εφαρμόζεται στο Brønnøy Kalk υπερβαίνει τα αυτόνομα φορτηγά. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η MAN Truck & Bus και η αυστριακή εξειδικευμένη εταιρεία μεταφορών και logistics Gartner KG ενισχύουν τη μακροχρόνια συνεργασία τους, που μετρά πάνω από πέντε δεκαετίες, με μια νέα στρατηγική συμφωνία. Η συμφωνία-πλαίσιο προβλέπει την παράδοση έως και 1.200 τρακτόρων MAN TGX έως το τέλος του 2028, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από το καλοκαίρι του 2025. Ο ετήσιος ρυθμός παράδοσης θα φτάνει τις 300-350 μονάδες. Τα νέα φορτηγά είναι εφοδιασμένα με τη νέα, ιδιαίτερα αποδοτική, γραμμή κίνησης MAN PowerLion, της οποίας βασικό στοιχείο αποτελεί ο νέος 13λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας MAN D30, ο οποίος αποδίδει από 380 έως και 560 ίππους (2.100-2.800 Nm), και πετυχαίνει απόδοση άνω του 50% - σημείο αναφοράς στον κλάδο. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο MAN TipMatic 14 σχέσεων, που προσφέρει ομαλές και ταχύτατες αλλαγές μέσω της λειτουργίας smartShifting, αλλά και τη βελτιωμένη αεροδυναμική των οχημάτων, τα νέα TGX προσφέρουν έως και 5% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 σε σχέση με τα ήδη αποδοτικά προηγούμενα μοντέλα. Επιπλέον, η Gartner έχει ήδη εντάξει στο στόλο της και τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά MAN eTGX, τα οποία πραγματοποιούν δρομολόγια στη Γερμανία με μηδενικές τοπικές εκπομπές CO2, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση των δύο εταιρειών για βιώσιμες μεταφορές. Διαβάστε περισσότερα εδώ MAN & GARTNER KG - ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1.200 νέα φορτηγά έως το 2028 ΕΚΘΕΣΗ UITP 2025: ECITARO ΜΕ NMC4 Η Daimler Buses θα παρουσιάσει λύσεις για τις σημερινές και μελλοντικές προκλήσεις των εταιρειών μεταφορών στην Έκθεση UITP 2025, που θα πραγματοποιηθεί στο Αμβούργο από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου 2025. Το επίκεντρο θα είναι η βιωσιμότητα, η οικονομία και η ψηφιοποίηση της ηλεκτροκίνησης στα αστικά λεωφορεία. Από το 2026, το Mercedes-Benz eCitaro θα εξοπλίζεται με τη νέα, ακόμα πιο ισχυρή και ιδιαίτερα ανθεκτική, τέταρτη γενιά μπαταριών λιθίου-νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC4). Ένα eCitaro με αυτήν τη νέα μπαταρία NMC4 θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση UITP. Στην Daimler Buses, η ηλεκτροκίνηση -συμπεριλαμβανομένων του σχεδιασμού και της υλοποίησης της υποδομής φόρτισης- προσφέρεται εργοστασιακά ως ολοκληρωμένη λύση, όπως και οι αντίστοιχες ψηφιακές υπηρεσίες.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=