29.05.25 #314 6 VOLKSWAGEN TAYRON: 5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΟ EURO NCAP Το νέο Volkswagen Tayron πέτυχε κορυφαία αποτελέσματα στον τελευταίο γύρο δοκιμών του Euro NCAP και έλαβε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία των πέντε αστέρων. Το αποτέλεσμα υπογραμμίζει τον εξαιρετικό εξοπλισμό ασφαλείας του νέου μοντέλου και, ταυτόχρονα, τα υψηλά πρότυπα της Volkswagen. Υπό την κατευθυντήρια αρχή «Ασφάλεια για Όλους», η Volkswagen εργάζεται συνεχώς εδώ και δεκαετίες σε καινοτομίες για την περαιτέρω αύξηση της οδικής ασφάλειας - σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων Διαβάστε περισσότερα εδώ Η Ayvens δημοσίευσε τη φετινή ανάλυση του Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου (Car Cost Index), μιας ολοκληρωμένης μελέτης που αναλύει το συνολικό κόστος χρήσης (Total Cost of Ownership - TCO) αυτοκινήτων σε 28 ευρωπαϊκές χώρες. Η ανάλυση για το 2025 αναδεικνύει την Ελλάδα μία από τις πιο οικονομικές χώρες στην Ευρώπη για μίσθωση και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV), ενισχύοντας τη θέση της στην αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά της ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα με το Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου, στην ελληνική αγορά το μέσο μηνιαίο κόστος leasing αυτοκινήτου διαμορφώνεται στα 815 ευρώ, ενώ για τα ηλεκτρικά οχήματα το συνολικό κόστος χρήσης είναι σημαντικά χαμηλότερο, στα 751 ευρώ μηνιαίως. Η τιμή αυτή τοποθετεί την Ελλάδα κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των 1.090 ευρώ, μαζί με χώρες όπως η Φινλανδία, η Ουγγαρία και η Πολωνία, όπου το κόστος BEV κυμαίνεται κάτω από τα 730 ευρώ. Η αυξανόμενη ευθυγράμμιση με τα αυστηρότερα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών (CAFE), σε συνδυασμό με ευνοϊκές φορολογικές πολιτικές για τα ηλεκτρικά οχήματα, ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική των BEV ως οικονομική και βιώσιμη επιλογή. Σε ευρωπαϊκή κλίμακα, το κόστος χρήσης παρουσιάζει μεγάλες αποκλίσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ CAR COST INDEX 2025 ΤΗΣ AYVENS Οικονομική η Ελλάδα στο leasing ηλεκτρικών Το Ίδρυμα Fondation VINCI Autoroutes δημοσιεύει, για άλλη μια φορά, τα αποτελέσματα του 15ου Ευρωπαϊκού Βαρόμετρου για την Υπεύθυνη Οδήγηση. Καταγράφονται λιγότερες αναφορές για αγενείς και επικίνδυνες συμπεριφορές, ενώ το ερώτημα που τίθεται είναι τι θα γινόταν άραγε αν οι Ευρωπαίοι υιοθετούσαν μια πιο ήρεμη οδήγηση; Η τεράστια ετήσια έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Ipsos σε δείγμα 12.403 ατόμων σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, μελετά τη συμπεριφορά και την εικόνα των Ευρωπαίων στο τιμόνι. Με αυτόν τον τρόπο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση της εξέλιξης της επικίνδυνης συμπεριφοράς και των καλών πρακτικών που θα βοηθήσουν στη στοχευμένη διαμόρφωση των μηνυμάτων πρόληψης. Ειδικότερες καταγραφές περιλαμβάνονται και για τους Έλληνες οδηγούς. Μεταξύ άλλων, στη φετινή έρευνα, σημειώνονται τα εξής: «Τα φετινά ευρήματα του Ευρωβαρόμετρου για την Υπεύθυνη Οδήγηση δίνουν έναν συγκρατημένα αισιόδοξο τόνο. Παρατηρείται μικρή πρόοδος στη συμμόρφωση με τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, περιορισμός της διάσπασης προσοχής, καθώς και λιγότερο αγενείς και επιθετικές συμπεριφορές. Τα ποσοστά όμως, παραμένουν υψηλά και μας υπενθυμίζουν ότι η πρόοδος δεν είναι δεδομένη και η προσπάθεια όλων μας πρέπει να ενταθεί», τονίζει ο Παναγιώτης Παπανικόλας, διευθυντής Ελλάδας Vinci Concessions/ Μέλος Δ.Σ. Ιδρύματος Vinci Autoroutes. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΙΔΡΥΜΑ FONDATION VINCI AUTOROUTES 15o Ευρωβαρόμετρο για την Υπεύθυνη Οδήγηση
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=