26.05.25 #313 10 Η Freenow ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων από τον Tony Fletcher ως Global Marketing Director. Στον νέο του ρόλο θα κατευθύνει στρατηγικά τις κεντρικές και τοπικές ομάδες marketing, υλοποιώντας στοχευμένες καμπάνιες για τη σύνδεση του brand με το κοινό της εφαρμογής σε περισσότερες από 150 πόλεις στην Ευρώπη. Ο Tony Fletcher διαθέτει πάνω από 20 χρόνια πείρας στο consumer marketing και το branding, έχοντας δραστηριοποιηθεί σε 40 αγορές παγκοσμίως και σε διάφορους κλάδους όπως η τεχνολογία, το λιανεμπόριο, τα καταναλωτικά αγαθά και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πριν να ενταχθεί στη Freenow, ο Tony Fletcher κατείχε τη θέση του Vice President of Global Advertising, Media και Digital Marketing στην Too Good To Go για πάνω από τρία χρόνια. Ως Global Marketing Director της Freenow, ο Tony Fletcher θα εστιάσει στην ανάπτυξη της στρατηγικής marketing και στην ηγεσία μιας διεθνούς ομάδας marketing που περιλαμβάνει τους τομείς Brand, Digital και CRM. Δημοσιεύθηκαν τα αποτελέσματα της δεύτερης δημοπρασίας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Υδρογόνου: 15 έργα σε ολόκληρη την Ε.Ε. θα λάβουν συνολικά 992 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο την παραγωγή 2,2 εκατομμυρίων τόνων ανανεώσιμου υδρογόνου σε βάθος δεκαετίας, αποφεύγοντας 15 εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2. Τα επιλεγμένα έργα καλύπτουν στρατηγικούς τομείς όπως οι μεταφορές, τα χημικά, η παραγωγή μεθανόλης και αμμωνίας. Η χρηματοδότηση, που υποστηρίζεται από έσοδα του Συστήματος Εμπορίας Εκπομπών της ΕΕ (ETS), θα βοηθήσει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ του κόστους παραγωγής ανανεώσιμου υδρογόνου και των υφιστάμενων τιμών αγοράς, επιταχύνοντας έτσι την ανάπτυξη καθαρότερων ενεργειακών λύσεων. Στο γενικό καλάθι: Το πριμ που ζήτησαν οι επιλεγμένοι φορείς υλοποίησης έργων κυμάνθηκε από 0,2 €/kg έως 0,6 €/kg. Τα περισσότερα έργα ζήτησαν στήριξη κάτω από 0,5 €/kg, επιβεβαιώνοντας τις τιμές της πρώτης δημοπρασίας. Τα περισσότερα επιλεγμένα έργα βρίσκονται στην Ισπανία (8), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (2), την Ολλανδία (1) και τη Φινλανδία (1). Τα μεγαλύτερα έργα υλοποιούνται στη Γερμανία και την Ολλανδία. Στο ναυτιλιακό καλάθι: Το πριμ που ζητήθηκε κυμάνθηκε από 0,45 €/kg έως 1,88 €/kg. Όλα τα έργα βρίσκονται στη Νορβηγία (3). 15 ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 1 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ Ε.Ε: Ενίσχυση του ανανεώσιμου υδρογόνου FREENOW: ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ MARKETING O TONY FLETCHER Ο JAN PTACEK ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ LCV ΤΗΣ RENAULT Από την 1η Ιουλίου, ο Jan Ptacek, νυν διευθύνων σύμβουλος του Renault Group Τουρκίας, αναλαμβάνει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Μάρκας Renault και αντιπρόεδρος της Μονάδας Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) της Renault, αναφερόμενος απευθείας στον Fabrice Cambolive, διευθύνοντα σύμβουλο της Μάρκας Renault - παράλληλα, διορίζεται πρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Flexis. Ο νέος του ρόλος περιλαμβάνει την ενίσχυση της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας του τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Renault, με στόχο την ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης της μάρκας σε βασικές αγορές και κατηγορίες. Αυτό περιλαμβάνει την επιτάχυνση της ανάπτυξης του Renault Master σε όλη την Ευρώπη, καθώς και την ηγεσία της προετοιμασίας για τις προγραμματισμένες κυκλοφορίες του 2026 των νέας γενιάς μοντέλων Trafic, Goelette και Estafette, δημιουργώντας τις βάσεις για περαιτέρω καινοτομία και επέκταση της γκάμας προϊόντων. Παράλληλα, θα ηγηθεί της διεθνούς ανάπτυξης εφαρμόζοντας μια ειδικά σχεδιασμένη στρατηγική LCV στο πλαίσιο του Renault International Game Plan, με έμφαση σε στρατηγικές περιοχές όπως η Λατινική Αμερική, το Μαρόκο, η Τουρκία και η Ινδία. Jan Ptacek Tony Fletcher
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=