22.05.25 #312 12 XIAOMI: ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΤΟ SUV YU7 Περίπου ένα χρόνο μετά τις πρώτες πληροφορίες ότι η νεοεισερχόμενη στο χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων Xiaomi Automobile ετοιμάζει ένα SUV που θα ονομάζεται YU7, η εταιρεία ετοιμάζεται τελικά να λανσάρει το νέο μοντέλο στην Κίνα. Το όχημα αυτό θα ανταγωνιστεί άμεσα το Tesla Model Y και έχει τη δυναμική να επαναπροσδιορίσει την αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών SUV στη χώρα. Τον Ιούνιο του 2024 είδαμε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τον Δεκέμβριο έγινε γνωστό ότι το όχημα θα ονομάζεται Xiaomi YU7. Μετά την ανακοίνωση του ονόματος τον Δεκέμβριο του 2024, κάποιες βασικές πληροφορίες για το SUV αποκαλύφθηκαν μέσω μιας κανονιστικής καταχώρισης στην Κίνα. Σύμφωνα με αυτή, το Xiaomi YU7 έχει μήκος 4.999 χιλιοστά, πλάτος 1.996 χιλιοστά, ύψος 1.600 χιλιοστά και μεταξόνιο 3.000 χιλιοστά. Το βάρος του ανέρχεται στα 2.405 κιλά και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ/ώρα. Το μοντέλο που περιγράφεται στην καταχώριση διαθέτει εμπρόσθιο και οπίσθιο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 220 kW και 288 kW αντίστοιχα. Οι κινητήρες τροφοδοτούνται από μια τριτογενή μπαταρία ιόντων λιθίου της CATL, αν και η χωρητικότητά της δεν είχε ανακοινωθεί τότε. Οι δυνατότητες του plug-in υβριδικού συστήματος CSH της Chery αποδείχθηκαν στην πράξη κατά τη δοκιμή αντοχής Endless Horizon Worry-Free Voyage. Τα αυτοκίνητα κάλυψαν περισσότερα από 1.400 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό ή φόρτιση. Η πρώτη μέρα της Έκθεσης Αυτοκινήτου 2025 της Σαγκάης, ήταν και η μέρα ολοκλήρωσης της δοκιμασίας αντοχής «Endless Horizon WorryFree Voyage» της Chery. Τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες, ένα κονβόι που αποτελούνταν από τα κορυφαία υβριδικά της εταιρείας, το Chery Tiggo 9 CSH και το Chery Arrizo 8 CSH, κάλυψε περισσότερα από 1.400 χιλιόμετρα, ξεκινώντας από τη Sanxia, περνώντας από το Wuhan και το Wuzhen, πριν τελικά φτάσει στη Σαγκάη. Αυτή η δοκιμασία σε διαφορετικούς δρόμους και σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης ανέδειξε το βασικό πλεονέκτημα του συστήματος Chery Super Hybrid: «ξέγνοιαστη αυτονομία». Ταυτόχρονα, ανέδειξε τα χαρακτηριστικά του συστήματος CSH, όπως είναι η πολύ αποδοτική ανάκτηση ενέργειας και η ομαλή απόδοση ισχύος. Επιπλέον, με στοιχεία όπως το αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και οι προηγμένες τεχνολογίες περιορισμού θορύβου και κραδασμών (NVH), τα αυτοκίνητα εντυπωσίασαν το κοινό με τα «έξυπνα» χαρακτηριστικά τους και το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσέφεραν. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ PHEV ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Chery Super Hybrid: 1.400+ χλμ. με ένα γέμισμα ECOMOBILITY 2024-25: ΟΙ ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ Τα Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη, με συμμετοχή για πρώτη φορά στο πρόγραμμα Ecomobility, διακρίθηκαν με το 1ο Βραβείο καλύτερης εργασίας. Αξιοσημείωτη ήταν επίσης η υψηλή βαθμολογία που συγκέντρωσαν για την ποιότητα και την πληρότητα των εργασιών τους, το 8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης, τα Εκπαιδευτήρια Πλάτων Κατερίνης, το 1ο Γυμνάσιο Αλμυρού Μαγνησίας και το Γυμνάσιο Μεγαλόπολης Αρκαδίας. Το Βραβείο Δημιουργικότητας απονεμήθηκε στο Γυμνάσιο- Λ.Τ. Φαρών Ερύμανθου Αχαΐας (18η συμμετοχή στο Ecomobility) για το σχεδιασμό και την κατασκευή ηλεκτροκίνητης «γουρούνας» με την οποία θα εξυπηρετούν μη προσβάσιμες κατοικίες ηλικιωμένων του χωριού τους. Στις παράλληλες δράσεις του προγράμματος, Freemobility, Ειδικά Σχολεία, και Eco2mobilty, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, την καλύτερη επίδοση είχαν το 2ο ΕΕΕΕΚ Πειραιά «Άνοιξη» για την ολιστική κάλυψη των σκοπών του προγράμματος και το ΣΔΕ Ρόδου για την εστιασμένη και λεπτομερή ανάλυση της τοπικής αστικής μετακίνησης στην περιοχή τους, αντίστοιχα.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=