FLEETNEWS #312

22.05.25 #312 10 Η BYD, κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας ενέργειας, ανακοίνωσε ότι δεσμεύεται να εγκαταστήσει την ευρωπαϊκή της έδρα στη Βουδαπέστη της Ουγγαρίας, με την υποστήριξη ενός νέου ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας και Εξέλιξης. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η BYD θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας στην πρωτεύουσα της Ουγγαρίας, ενώ θα υποστηρίξει την επαγγελματική κατάρτιση και την πρόσβαση σε ευκαιρίες περαιτέρω εκπαίδευσης μέσω συνεργασιών με τουλάχιστον τρία πανεπιστήμια της χώρας. Τα νέα κεντρικά γραφεία, που θα βρίσκονται στην 11η περιφέρεια της Βουδαπέστης, θα αποτελέσουν την πέμπτη εγκατάσταση της BYD στην Ουγγαρία - μετά το εργοστάσιο λεωφορείων στο Komárom, τις πρόσθετες υποδομές στο Fót και στο Páty, καθώς και το Szeged, όπου θα ανεγερθεί το επερχόμενο εργοστάσιο παραγωγής επιβατικών οχημάτων της εταιρείας. Το σκέλος της δέσμευσης που αφορά το Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης θα έχει ως αφετηρία δύο συγκεκριμένα προγράμματα, τα οποία θα υποστηριχθούν από σημαντικές επενδύσεις. Το πρώτο από αυτά θα εστιάσει στην περαιτέρω ενσωμάτωση ευφυϊών συστημάτων στη σύγχρονη κινητικότητα, ενώ το δεύτερο θα συμβάλει στην ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης νέας γενιάς. Ως απόδειξη της δεδηλωμένης στρατηγικής τοπικοποίησης που εφαρμόζει η BYD στην Ευρώπη, η εταιρεία έχει δεσμευτεί να παράγει πατέντες στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων εξέλιξης που θα πραγματοποιούνται στο συγκεκριμένο κέντρο, καθώς και να συνεργάζεται με ουγγρικές νεοφυείς εταιρείες και εγχώριους προμηθευτές. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η BYD Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στην Ουγγαρία TESLA: ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΡΟΜΠΟΤΑΞΙ Η στρατηγική της Tesla να κρατήσει τα μισθωμένα οχήματα για μελλοντικό στόλο ρομποταξί κατέληξε στο να τα πουλήσει τελικά, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters. Αρχικά, η Tesla απαγόρευε στους πελάτες της την αγορά των μισθωμένων Model 3 στο τέλος της μίσθωσης, επικαλούμενη την ανάγκη δημιουργίας ενός στόλου ρομποταξί. Αυτή η πολιτική επεκτάθηκε σε όλα τα μοντέλα έως το 2022, αλλά αντιστράφηκε τον Νοέμβριο, καθώς τα ρομποταξί δεν έγιναν ποτέ πραγματικότητα. Η Tesla πούλησε πολλά από τα επιστραφέντα μισθωμένα αυτοκίνητα σε νέους αγοραστές, αφού πρώτα αναβάθμισε τις λειτουργίες τους μέσω ενημερώσεων λογισμικού. Αυτή η τακτική επέτρεψε στην εταιρεία να τα πουλήσει σε υψηλότερη τιμή, με μια πηγή να αναφέρει ότι ήταν ένας τρόπος «να ανεβάσουν την τιμή» των μεταχειρισμένων οχημάτων. Η Tesla έχει μισθώσει πάνω από 314.000 οχήματα, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 4,4% των συνολικών παραδόσεών της. Η πολιτική απαγόρευσης αγοράς δικαιολογήθηκε ως αναγκαία για την εξασφάλιση οχημάτων για το στόλο ρομποταξί, στέλνοντας μήνυμα στους επενδυτές ότι η Tesla πλησιάζει την πλήρη αυτόνομη οδήγηση. Η Bosch Engineering GmbH, θυγατρική της Robert Bosch GmbH, ανακοίνωσε την πρεμιέρα της νέας της καινοτομίας στην αποθήκευση υδρογόνου στο Le Mans 2025. Πρόκειται για το L-HSCU (Liquid Hydrogen Storage Control Unit), ένα πρωτοποριακό σύστημα που θα ενσωματωθεί στο υδρογονοκίνητο αγωνιστικό H24EVO. Οι δοκιμαστικοί γύροι του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθούν από 12 έως 14 Ιουνίου 2025. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα κρυογενικό σύστημα υγρού υδρογόνου θα δοκιμαστεί σε τέτοιες συνθήκες αντοχής. Η Bosch δεν κάνει απλώς επίδειξη τεχνολογίας. Συλλέγει κρίσιμα δεδομένα απόδοσης σε ένα από τα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα του κόσμου. Το L-HSCU θα ρυθμίζει το υγρό υδρογόνο στους -253°C και πίεση 5 bar, διαχειριζόμενο την ασφαλή ανεφοδιασμό, την ανίχνευση διαρροών σε πραγματικό χρόνο και άλλα - όλα αυτά καθώς το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες αγώνα. BOSCH: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΓΡΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=