FLEETNEWS #310

15.05.25 #310 7 Η Ferrari στηρίζει τις ελπίδες της για αναζωογόνηση των πωλήσεών της στην Κίνα στο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της υπεραυτοκίνητο, καθώς το νέο μοντέλο θα επωφεληθεί από χαμηλότερους δασμούς και φόρους. Το ηλεκτρικό μοντέλο Elettrica, που αναμένεται να αποκαλυφθεί από τον Οκτώβριο, προβλέπεται να φορολογηθεί με συνολικό συντελεστή 30% επί της προτεινόμενης τιμής λιανικής. Αντίθετα, τα μοντέλα της Ferrari με τους θρυλικούς 12κύλινδρους κινητήρες της επιβαρύνονται με συνδυασμένους φόρους εισαγωγής, κατανάλωσης και ΦΠΑ που είναι σχεδόν τετραπλάσιοι. Ένα από τα μοντέλα που θα παρουσιάσει φέτος η Ferrari «ταιριάζει καλύτερα» στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μπενεντέτο Βίνια σε τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, χωρίς να κατονομάσει το μοντέλο. «Αυτό θα βελτιώσει την εικόνα». Οι πωλήσεις της Ferrari στην Κίνα έχουν σταθεροποιηθεί λόγω μειωμένης ζήτησης για πολυτελή αυτοκίνητα. Τοπικοί κατασκευαστές, με επικεφαλής την BYD, εισέρχονται επίσης στα κορυφαία τμήματα της αγοράς με μοντέλα που στοχεύουν στον ανταγωνισμό με μάρκες υπεραυτοκινήτων. Η ΠΡΩΤΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ FERRARI «ΞΑΝΑΒΑΖΕΙ» ΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Δυναμικό ξεκίνημα στο τρέχον έτος για το BMW Group εξασφάλισαν τα ελκυστικά προϊόντα, οι υψηλοί όγκοι παραγγελιών και ο αυστηρός έλεγχος κόστους, σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Όπως σημειώνεται αρμοδίως, ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων από το Μόναχο συνέχισε τη δυναμική του πορεία στην ηλεκτροκίνηση παρά το ασταθές και ανταγωνιστικό περιβάλλον, πετυχαίνοντας παράλληλα κερδοφορία στο ανώτατο επίπεδο των στόχων του για το 2025 στον Τομέα Αυτοκινήτου. «Με αυτό τον τρόπο, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της στρατηγικής που βασίζεται στην τεχνολογική δεκτικότητα». Συγκεκριμένα, στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το BMW Group παρέδωσε 586.117 πολυτελή οχήματα σε πελάτες, καταγράφοντας ελαφρά μείωση της τάξης του 1,4%. Πάνω από το ένα τέταρτο αυτών (26,9%) ήταν ηλεκτροκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να σημειώνουν και πάλι εντυπωσιακή άνοδο +32,4%. Το περιθώριο EBIT στον Τομέα Αυτοκινήτου -ο κύριος δείκτης κερδοφορίας της εταιρείας- διαμορφώθηκε στο 6,9%, φτάνοντας στο ανώτατο όριο του εύρους στόχου που είναι 5-7% για το έτος. Ο Oliver Zipse , πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, δήλωσε: « Όσο πιο απαιτητικό είναι το περιβάλλον, τόσο πιο κρίσιμο είναι να έχουμε ελκυστικά προϊόντα, μια συνεπή στρατηγική και υψηλό βαθμό ευελιξίας. Η τεχνολογική μας δεκτικότητα παραμένει καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας: με τα νέα, ιδιαίτερα ελκυστικά μοντέλα μας και την ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης, μπορούμε να καλύψουμε τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών παγκοσμίως. Αυτό μας επιτρέπει να πετύχουμε ισχυρά αποτελέσματα και να παραμείνουμε στη σωστή πορεία για να εκπληρώσουμε τους φιλόδοξους στόχους του έτους». Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ BMW Group: Κερδοφορία βάσει προσδοκιών GEELY: ΒΓΑΖΕΙ ΤΗ ZEEKR ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ Ο δισεκατομμυριούχος Λι Σουφού εντείνει τις προσπάθειες για αναδιάρθρωση της ευρείας επιχειρηματικής του αυτοκρατορίας, με την Geely Automobile Holdings, εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ, να προτείνει την ιδιωτικοποίηση της premium μάρκας ηλεκτρικών οχημάτων Zeekr. Η πρόταση προβλέπει ότι η Geely θα εξαγοράσει όλες τις μετοχές της Zeekr Intelligent Technology Holding, εισηγμένης στις ΗΠΑ, που δεν κατέχει ήδη, στην τιμή των 2,566 δολαρίων ανά μετοχή ή 25,66 δολαρίων ανά αμερικανική αποθεματική μετοχή (ADS), προσφέροντας ένα premium περίπου 14% σε σχέση με την τελευταία τιμή κλεισίματος. Εφόσον προχωρήσει, η συμφωνία αποτιμά τη Zeekr στα περίπου 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=