FLEETNEWS #31

18.06.19 #31 8 Οι εταιρείες Mobileye και Knorr- Bremse TruckServices εγκαινιά- ζουν ένα σύστημα υποβοήθησης ελιγμών εγκαθιστούμενο εκ των υστέρων. Το σύστημα έχει σχεδι- αστεί για να βελτιώσει την ασφά- λεια των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων (HCV), εξαλείφοντας, μεταξύ άλλων, τον κίνδυνο που δη- μιουργεί το «τυφλό σημείο» κατά τις στροφές. Το σύστημα αποτελείται από κά- μερες Vision Sensor (οπτικούς αισθητήρες) και χρησιμοποιεί έξυ- πνους υπολογισμούς δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας έτσι στοιχεία πιο αξιόπιστα από αυτά που παρέχουν τα συστήματα υπερήχων ή ραντάρ. Το σύστημα, το οποίο προσφέρεται με ολοκλη- ρωμένα συστήματα υποστήριξης οδηγών, είναι το αποτέλεσμα μιας στρατηγικής συνεργασίας που χρη- σιμοποιεί την τεχνολογία έξυπνης κάμερας της εταιρείας Mobileye, εταιρείας της Intel, και επεκτείνει την γκάμα προϊόντων HVC της Knorr-Bremse, παγκόσμιας πρω- τοπόρου σε συστήματα πέδησης και άλλα συστήματα ασφαλείας σιδηροδρομικών μεταφορών και επαγγελματικών οχημάτων. Από το 2022, η νομοθεσία της Ε.Ε. απαιτεί όλα τα νέα φορτηγά και λε- ωφορεία να είναι εφοδιασμένα με σύστημα υποβοήθησης ελιγμών. ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΧΗΜΑ Σύστημα υποβοήθησης ελιγμών της Mobileye ΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΑ ΤΗΣ MICHELIN ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΦΑΣΗ Η ιδέα ενός ανοικτού ελαστικού χωρίς αέρα δεν είναι καινούργια, αλλά η Michelin είναι ο πρώτος κατασκευαστής ελαστικών που διεξάγει δοκιμές προτύπων σε δη- μόσιους δρόμους - σε συνεργασία με την GM, στο Ντιτρόιτ. Το ελαστικό ονομάζεται Uptis ( Unique Puncture-proof Tire System ) και θα δοκιμασθεί σε στό- λο Chevrolet Bolt EVs. Η τεχνολο- γία Airless (χωρίς αέρα) του Uptis εξαλείφει τα σκασμένα ελαστικά. Αυτό σημαίνει ότι το Uptis προσφέ- ρει σημαντικές δυνατότητες για τη μείωση της χρήσης πρώτων υλών και αποβλήτων. Χάρη στο ελαστικό χωρίς αέρα, ο αριθμός των τρυπημένων ή σκα- σμένων ελαστικών που απορρίπτο- νται πριν φθάσουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, θα μειωθεί δρα- στικά. Επίσης, μειώνει τη χρήση ενέργειας για την παραγωγή και τις εκπομπές που συνδέονται με την κατασκευή εφεδρικών ελαστικών και ελαστικών αντικατάστασης, που δεν χρειάζονται πλέον. Τα ελαστικά χωρίς αέρα θα διαρκούν περισσότερο, καθώς δεν υπάρχει κίνδυνος για ακανόνιστη φθορά λόγω χαμηλότερης ή υπερβολικής πίεσης αέρα. Εξίσου σημαντικό εί- ναι ότι εξαλείφει το χρόνο ακινητο- ποίησης και το έμμεσο κόστος που προκαλείται από ένα σκασμένο λά- στιχο. Η GM αναμένει το ελαστικό να είναι διαθέσιμο μέχρι το 2024. ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ FREE2MOVE RENT ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ Η μάρκα κινητικότητας Free2Move του Groupe PSA ανακοίνωσε πως ενισχύει την προσφορά της με την έναρξη της υπηρεσίας ενοικίασης αυτοκινήτων Free2Move Rent . Η εταιρεία εξήγησε πως αυτή η υπηρε- σία ενοικίασης αυτοκινήτων μικρής διάρκειας, 100% ψηφιακή, με 24/7 εξυπηρέτηση, επιτρέπει σε ιδιώτες πελάτες και επιχειρήσεις να ενοικιάζουν οχήματα Peugeot , Citroën , DS , Opel και Vauxhall , μέσω μίας ενιαίας πλατφόρμας online. Η επέκταση αυτή σημαίνει πως μέχρι το τέλος του 2019, περίπου 20.000 επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα είναι διαθέσιμα σε όλη την Ευρώπη από 1.300 πρακτορεία, εγκαθιδρύοντας έτσι τη Free2Move Rent ως τοπική υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων με πυκνό δίκτυο πρακτορείων. Η υπηρεσία Free2Move Rent αναπτύχθηκε από την TravelCar (μια start-up που εξαγόρασε προσφάτως το Groupe PSA για την ψηφιακή τεχνογνωσία της σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων) και μια 100% ψη- φιακή πρακτική στην εξυπηρέτηση 24/7. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=