FLEETNEWS #31

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ - ΤΡΙΤΗ 18 IOYNIOY 2019 #31 ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤA FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Συλλεκτική έκδοση urbanshadow των smart Στην κατηγορία των SUV τύπου C μπαίνει η Mercedes με τη νέα GLB . Η νέα GLB χρησιμοποι- εί βάσεις A-Class , αλλά στην πραγματικότητα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο επιβατών και προαιρετική τρίτη σειρά καθι- σμάτων. Ο χώρος αποσκευών 560 έως 1.755 λίτρων (5θέσιο) διαθέτει τη χωρητικότητα ενός station wagon. Κατόπιν πα- ραγγελίας, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να ρυθμι- στεί διαμήκως και η κλίση της πλάτης είναι στάνταρ ρυθμιζό- μενη. Έτσι, ο χώρος αποσκευών διευρύνεται κατά 179 λίτρα. Χάρη στα βελτιωμένα συστή- ματα κάμερας και ραντάρ, η GLB μπορεί να βλέπει μέχρι 500 μέτρα μπροστά και να οδη- γείται μερικώς αυτόνομα σε ορισμένες περιστάσεις. Π.χ., το σύστημα Active Distance Assist Distronic χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να προσαρμόσει την ταχύτητα πριν από στροφές, διασταυρώσεις και κυκλικούς κόμβους. Νέα λειτουργία του Active Steering Assist , αποτελεί η αυ- τόματη Active Lange Change Assist. Και στην Active Parking Assist προστίθεται προαιρετικά το Parktronic. Η βασική έκδοση του βενζι- νοκίνητου μοντέλου είναι το 200, με κυβισμό 1,33 λίτρων, που απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους για εξοικονόμηση καυσίμων. Το δίλιτρο ντίζελ των GLB 200 d/ GLB 220 d με κιβώτιο 8G-DCT διπλού συμπλέκτη πληροί ήδη το επίπεδο 2 RDE, που θα γίνει υποχρεωτικό και συμμορφώνε- ται με το Euro 6d. Θα ακολου- θήσει το πλήρως ηλεκτρικό, που θα ονομάζεται EQB. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΙΣΧΥΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ 4MATIC ALL-WHEEL DRIVE 7-θέσιαMercedes GLB: Ένα premiumC SUV Όσα θέλετε να γνωρίζετε για τα ηλεκτροκίνητα Ελαστικό χωρίς αέρα από τηMichelin Μελέτη της Amex GBT για τις τιμές ενοικίασης αυτοκινήτων Αυτοκινητοβιομηχανίες θα μοιράζονται προειδοποιήσεις για επικίνδυνη κυκλοφορία ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧOΜΕΝΗ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ Ο ΣΕΑΑ «Καθώς το μέτρο του δακτυλίου έχει πλέον περιορισμένα αποτελέσματα και ζητήματα συμφόρησης παρατη- ρούνται σε όλα τα αστικά κέντρα της χώρας, η πολιτεία οφείλει να λάβει μέτρα με σεβασμό στην υγεία των πο- λιτών, εφαρμόζοντας την ελεγχόμενη είσοδο. Η ημερήσια διέλευση οχη- μάτων στις πόλεις μπορεί να μειωθεί σημαντικά, ενώ, επιπρόσθετα, μπορεί να περιοριστεί αρκετά η διέλευση τροχοφόρων οχημάτων παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που εί- ναι εξαιρετικά πιο επιβλαβή από τα νε- ότερα οχήματα» . Την πρόταση αυτή διατυπώνει με ανακοίνωσή του ο ΣΕΑΑ . Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=