08.05.25 #308 9 Η οργάνωση T&E (Transport & Environment) υπολόγισε το χάσμα συμμόρφωσης των κατασκευαστών με το στόχο του 2025 βάσει των εκπομπών τους το 2023. Η ανάλυση δείχνει ότι η Volvo Cars ήδη πληροί το στόχο του 2025 με βάση τις πωλήσεις της το 2023, ενώ κατασκευαστές όπως η Kia και η Stellantis έχουν χάσμα μικρότερο από 5,0 g/km CO₂, πράγμα που δείχνει πως βρίσκονται σε καλό δρόμο. Η Volkswagen και η Ford βρίσκονται στο τέλος της κατάταξης με τα μεγαλύτερα χάσματα, 22 και 24 g/km αντίστοιχα, και θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους. Το βασικό δίδαγμα από το στόχο του 2020/21 είναι ότι, παρόλο που οι κατασκευαστές ήταν κάτω από το στόχο το 2018-2019, όλοι τελικά τον πέτυχαν (ή τον έχασαν οριακά). Αυτό δείχνει ότι είναι δύσκολο να προβλεφθεί η μελλοντική συμμόρφωση με βάση μόνο την πρόοδο των τελευταίων δύο ετών. Ωστόσο, είναι σαφές ότι οι κατασκευαστές γνωρίζουν το στόχο του 2025 από το 2017 και έχουν προσαρμόσει στρατηγικές και επενδύσεις για να συμμορφωθούν. Εάν οι κατασκευαστές δεν βελτιώσουν τις πωλήσεις των θερμικών τους οχημάτων σε σχέση με το 2023, θα πρέπει να φτάσουν το 24% των πωλήσεών τους σε ηλεκτρικά οχήματα (BEV) το 2025. Διαβάστε περισσότερα εδώ H VOLVO ΠΛΗΡΟΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ 2025 Γεφύρωση του χάσματος στις εκπομπές ρύπων GΜ: ΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ Η General Motors (GM) αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή της για τα κέρδη του 2025, εξαιτίας της αναμενόμενης επίπτωσης δασμών και των σχεδίων της για αύξηση της παραγωγής μονάδων μπαταριών στις ΗΠΑ. Η προσαρμογή αυτή έγινε μετά από πρόσφατες εξελίξεις και μια προσωρινή αναστολή των δασμών από τον Λευκό Οίκο. Μετά τις αλλαγές που επέφερε η κυβέρνηση Τραμπ, η GM αναμένει πλέον ετήσια προσαρμοσμένα βασικά κέρδη ύψους 10 δισ. δολαρίων έως 12,5 δισ. δολαρίων, λαμβάνοντας υπόψη έκθεση σε δασμούς μεταξύ 4 δισ. και 5 δισ. δολαρίων. Για να μετριάσει τις επιπτώσεις των δασμών, η GM συνεργάζεται με τους προμηθευτές της ώστε να αυξήσει το ποσοστό εγχώριου (αμερικανικού) περιεχομένου, βελτιώνοντας τη συμμόρφωσή της με τη συμφωνία USMCA (ΗΠΑ, Μεξικό, Καναδάς). CITROËN Στοχεύει μερίδιο 5% στην Ευρώπη Η Citroën εξακολουθεί να στοχεύει σε μερίδιο αγοράς 5% στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, δήλωσε ο CEO Thierry Koskas, καθώς αυξάνει την παραγωγή δύο νέων μοντέλων και ετοιμάζεται να λανσάρει ένα τρίτο, τη δεύτερη γενιά του συμπαγούς SUV C5 Aircross. Το μερίδιο αγοράς της Citroën -μάρκα του ομίλου Stellantis- στην Ε.Ε., το Ηνωμένο Βασίλειο και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών μειώθηκε στο 2,7% το πρώτο τρίμηνο του 2025, από 3,4% το ίδιο διάστημα του 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Στην Ε.Ε. μόνο, το μερίδιο μειώθηκε στο 3,2% από 3,8%. Καθυστερήσεις στην κυκλοφορία νέων εκδόσεων του C3, του μικρού αυτοκινήτου με τις υψηλότερες πωλήσεις της Citroën -το οποίο ήταν και το πρώτο ευρωπαϊκής κατασκευής ηλεκτρικό όχημα με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ- καθώς και του μικρού SUV C3 Aircross, έχουν πλήξει τις πωλήσεις τούς τελευταίους μήνες. Παράλληλα, το πρώτο μοντέλο του C5 Aircross πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής του, με τις παραγγελίες για τη δεύτερη γενιά να ξεκινούν τον Ιούνιο.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=