FLEETNEWS #306

30.04.25 #306 9 Η NIO προχωρά στην παγκόσμια επέκταση της νέας της μάρκας Firefly, εστιάζοντας στην αγορά των συμπαγών ηλεκτρικών οχημάτων. Η Firefly, που παρουσιάστηκε επίσημα τον Δεκέμβριο του 2024, σχεδιάστηκε για να προσφέρει έξυπνα, υψηλής ποιότητας και προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ιδανικά για αστική χρήση. Η NIO σχεδιάζει να εισάγει τη Firefly σε 16 χώρες εντός του 2025, με αρχικές αγορές την Ολλανδία και τη Νορβηγία το καλοκαίρι. Στην Ολλανδία, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τιμή εκκίνησης 29.900 ευρώ, ενώ στη Νορβηγία στα NOK 279.900. Η εταιρεία στοχεύει επίσης σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νοτιοανατολική Ασία και η Λατινική Αμερική, με συνολικό στόχο την παρουσία σε έως και 20 χώρες εκτός Κίνας. NIO: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ FIREFLY Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM), η χώρα εξήγαγε 1,42 εκατομμύρια οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2025. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση περίπου 23% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Οι κορυφαίοι εξαγωγείς ήταν οι: „Chery: Η Chery ηγήθηκε των εξαγωγών με περίπου 254.000 οχήματα, διατηρώντας την πρώτη θέση μεταξύ των Κινέζων κατασκευαστών . „BYD: Η BYD ακολούθησε με περίπου 214.000 εξαγόμενα οχήματα, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση 120% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει αυτήν την ανοδική πορεία, με προβλέψεις να φτάσει ή και να ξεπεράσει τις εξαγωγές της Toyota εντός των επόμενων τριών ετών. Οι κύριες αγορές για τις εξαγωγές οχημάτων της Κίνας περιλαμβάνουν: „Ευρώπη: 216.000 οχήματα „Ασία: 121.000 οχήματα „Νότια Αμερική: 56.000 οχήματα „Βόρεια Αμερική: 32.000 οχήματα. Η BYD, εξάλλου, ξεχώρισε και στον τομέα των νέων ενεργειακών οχημάτων, εξάγοντας 47.238 μονάδες το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η συνολική αξία των εξαγωγών NEVs της Κίνας για το ίδιο διάστημα ανήλθε σε 11,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18% σε ετήσια βάση. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ 2025 Κίνα: Στο +23% οι εξαγωγές οχημάτων Η NISSAN ΑΝΑΘΕΩΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΗΣ Η Nissan Motor Co., Ltd. ανακοίνωσε σημαντική αναθεώρηση των οικονομικών της προβλέψεων για το πλήρες οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025. Σε σύγκριση με την αρχική πρόβλεψη του Φεβρουαρίου, ο εκτιμώμενος ετήσιος όγκος πωλήσεων μειώθηκε σε 3,35 εκατομμύρια οχήματα. Τα ετήσια καθαρά έσοδα αναμένεται τώρα να φτάσουν τα 12,6 τρισεκατομμύρια γεν, με λειτουργικό κέρδος 85 δισεκατομμύρια γεν. Αυτή η αναθεώρηση οφείλεται κυρίως σε αλλαγές στο ανταγωνιστικό περιβάλλον και σε επιδείνωση της απόδοσης των πωλήσεων. Στο πλαίσιο της αναθεωρημένης πρόβλεψης, η Nissan αναμένει να καταγράψει καθαρή ζημία 700-750 δισεκατομμυρίων γεν για το οικονομικό έτος 2024. Οι χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων οχημάτων επηρέασαν την κερδοφορία της Volvo το πρώτο τρίμηνο του 2025. Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Martin Lundstedt, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κατάφεραν να πετύχουν προσαρμοσμένα και αναφερόμενα λειτουργικά κέρδη 13,258 δισ. κορόνες (18,159 πέρυσι), που αντιστοιχούν σε περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας 10,9% (13,8% πέρυσι). Ειδικότερα: Στο πρώτο τρίμηνο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% και ανήλθαν σε 121,8 δισεκατομμύρια κορόνες (131,2 πέρυσι). Με προσαρμογή για τις νομισματικές μεταβολές, η μείωση ήταν επίσης 7%. VOLVO GROUP: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=