FLEETNEWS #306

30.04.25 #306 13 Μία νέα λευκή βίβλος καταγράφει την αυξανόμενη επιχειρηματική ζήτηση για βιώσιμες επιλογές μετακίνησης των εργαζομένων. Νέοι νόμοι σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες ενισχύουν την υιοθέτηση λύσεων εταιρικής κινητικότητας ως υπηρεσία (Corporate Mobility-asa-Service - CMaaS), καθώς μεγάλες επιχειρήσεις επιδιώκουν να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα από τη μετακίνηση των υπαλλήλων τους προς και από την εργασία και να περιορίσουν την εξάρτηση από τα ιδιωτικά οχήματα. Το CMaaS εφαρμόζει την ιδέα της κινητικότητας ως υπηρεσία στο εταιρικό περιβάλλον, προσφέροντας πολυτροπικές επιλογές μετακίνησης τόσο για τη μετάβαση στο χώρο εργασίας όσο και για επαγγελματικά ταξίδια. Η έννοια αυτή δεν υποστηρίζει μόνο τους στόχους των εταιρειών για μηδενικές εκπομπές (net zero), αλλά συνάδει και με τη διαρκώς αυξανόμενη απαίτηση των εργαζομένων για πρόσβαση σε ευέλικτες, βιώσιμες και οικονομικά αποδοτικές λύσεις μετακίνησης. Αυτές οι λύσεις είναι πλέον πιο διαθέσιμες χάρη σε εφαρμογές και τεχνολογίες που ενσωματώνουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών κινητικότητας. Η Συμμαχία MaaS δημοσίευσε τη νέα λευκή βίβλο που εξετάζει πώς μεγάλες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να προσφέρουν CMaaS για να ενισχύσουν το προφίλ τους στον τομέα ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση) και να βελτιώσουν την εταιρική τους εικόνα. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΒΙΩΣΙΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Mobility as a Service: Κερδίζει έδαφος AYVENS: ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΑ BEV Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) είναι πλέον ανταγωνιστικά σε κόστος σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, σύμφωνα με το Δείκτη Κόστους Αυτοκινήτου 2025, που δημοσίευσε η Ayvens. Τα BEVs είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικά στις κατηγορίες compact (C1) και premium μεσαίου μεγέθους (D2). Η Ελλάδα, η Σουηδία και η Φινλανδία προσφέρουν τα χαμηλότερα κόστη μίσθωσης BEV. Ο Δείκτης Κόστους Αυτοκινήτου αναλύει το μηνιαίο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO) για επιβατικά αυτοκίνητα από την κατηγορία subcompact (B1) έως και τη μεσαία κατηγορία, σε 28 ευρωπαϊκές χώρες (όλες οι χώρες της Ε.Ε. εκτός της Κύπρου και της Μάλτας, συν το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Νορβηγία και την Ελβετία). Ένα BEV θεωρείται ανταγωνιστικό σε κόστος εάν το TCO του διαφέρει κατά λιγότερο από 5% σε σύγκριση με αντίστοιχο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Τα BEVs αποτελούν πλέον την οικονομικότερη επιλογή μίσθωσης σε ολοένα και περισσότερες χώρες και κατηγορίες οχημάτων, κυρίως λόγω του χαμηλότερου κόστους ενέργειας (15% του συνολικού TCO για BEVs) σε σύγκριση με το κόστος καυσίμων (23% για τα βενζινοκίνητα και 28% για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα). Διαβάστε περισσότερα εδώ Στη Παγκόσμια Σύνοδο Στόλων 2025, που θα πραγματοποιηθεί από τις 12 έως τις 14 Μαΐου στο Cascais, διαχειριστές στόλων από όλον τον κόσμο, κορυφαίοι στοχαστές και ειδικοί του κλάδου θα συζητήσουν και θα παρουσιάσουν πώς να παραμείνουν οι εταιρείες πιστοί στους στόχους του στόλου σας, ακόμη και σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον τόσο ασταθές και αβέβαιο όσο αυτό που προμηνύουν οι επόμενοι μήνες και τα χρόνια, με έναν παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο να διαφαίνεται στον ορίζοντα. Διαρκώντας τρεις ημέρες, αυτή η εκδήλωση των 48 ωρών έχει σχεδιαστεί ειδικά για παγκόσμιους, περιφερειακούς και πολυεθνικούς υπεύθυνους στόλων και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Οι δασμοί του Τραμπ αποτελούν ένα μεγάλο οικονομικό πείραμα σε παγκόσμια κλίμακα. Κανείς δεν γνωρίζει πώς θα είναι το οικονομικό σύστημα όταν καταλαγιάσει η κατάσταση. Ωστόσο, είναι ασφαλές να ειπωθεί ότι η «παγκοσμιοποίηση», όπως τη γνωρίζαμε, έχει τελειώσει. Αυτό που δεν έχει τελειώσει, είναι οι παγκόσμιες επιχειρήσεις και οι παγκόσμιοι στόλοι. GLOBAL FLEET SUMMIT 2025 ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=