FLEETNEWS #304

24.04.25 #304 15 Η Κίνα συνεχίζει να ηγείται της παγκόσμιας μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση και η Audi δίνει δυναμικό «παρών» στην έκθεση Auto Shanghai 2025, παρουσιάζοντας μοντέλα που φιλοδοξούν να φέρουν την εταιρεία στην πρώτη γραμμή αυτής της αλλαγής. Ταυτόχρονα, η Audi παραμένει ισχυρός παίκτης και στον τομέα των συμβατικών κινητήρων. Μαζί με τους δύο Κινέζους συνεργάτες της, FAW και SAIC, η Audi παρουσιάζει συνολικά 19 μοντέλα, μεταξύ των οποίων τα Audi A5L, A5L Sportback, Q5L, A6L e-tron και το ολοκαίνουργιο AUDI E5 Sportback. Από τα μέσα του 2025, η Audi ξεκινά την ανανέωση της γκάμας της που απευθύνεται αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας - μια στρατηγική που θα συνεχιστεί τα επόμενα δύο χρόνια. Η νέα σειρά μοντέλων θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στους τύπους μετάδοσης κίνησης και ενισχυμένες ψηφιακές δυνατότητες, χάρη στις πλατφόρμες Premium Platform Electric, Premium Platform Combustion και την Advanced Digitized Platform, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SAIC. Σημειώστε ότι το AUDI E5 Sportback είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της νέας, αποκλειστικά για την Κίνα, μάρκας AUDI, αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SAIC και συνδυάζει την τεχνογνωσία Audi με την ταχύτητα και το ψηφιακό οικοσύστημα της Κίνας. Το πλήρως ηλεκτρικό μεσαίο Sportback προσφέρεται με κίνηση πίσω ή τετρακίνηση quattro, απόδοσης έως 579 kW. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία έως 770 χιλιόμετρα. Η AUDI ΣΤΗΝ AUTO SHANGHAI 2025 Πέντε μεγάλες πρεμιέρες VOLKSWAGEN: ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η Volkswagen προχωρά στην επόμενη φάση της στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση, παρουσιάζοντας τρία νέα πρωτότυπα οχήματα στην έκθεση Auto Shanghai, σε συνεργασία με τους Κινέζους εταίρους της. Το πρωτότυπο ID. CODE που παρουσιάστηκε στο Πεκίνο το 2024, έδωσε το στίγμα της εταιρείας στη σχεδίαση, την καινοτομία και την εμπειρία πελάτη. Πάνω σε αυτήν τη βάση, η μάρκα παρουσιάζει τώρα τα ID. Aura (σε συνεργασία με τη FAW-Volkswagen - βλ. φωτογραφία), ID. ERA (με την SAIC Volkswagen) και ID. EVO (με τη Volkswagen Anhui). Τα νέα αυτά μοντέλα αντιπροσωπεύουν μια νέα γενιά έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων και προσφέρουν μια πρώτη γεύση της στρατηγικής προϊόντων της Volkswagen για τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει περισσότερα από 30 νέα μοντέλα στην κινεζική αγορά έως το τέλος του 2027 - εκ των οποίων τα 20 θα είναι οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEVs). Ανάμεσά τους θα περιλαμβάνονται και εκδόσεις παραγωγής των πρωτοτύπων που παρουσιάζονται τώρα στη Σαγκάη, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, δήλωσε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παροτρύνει την Ευρωπαϊκή Ένωση να βρει μια «δίκαιη λύση», για να διασφαλίσει ισότιμους όρους ανταγωνισμού για τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στην Ευρώπη. Ένα καθαρά τελωνειακό εμπόδιο είναι το «πιο ωμό εργαλείο» που μπορεί να εφαρμοστεί, δήλωσε στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης 2025. «Πρέπει να αναζητήσουμε λύσεις win-win. Μια συζήτηση για ισότιμους όρους ανταγωνισμού σε μια ανοιχτή αγορά είναι πάντα θεμιτή. Αλλά ένα καθαρό τελωνειακό εμπόδιο είναι το πιο ωμό εργαλείο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις», τόνισε. Ο Kallenius είναι επίσης πρόεδρος της ACEA, του λόμπι των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων. ΥΠΕΡ «ΔΙΚΑΙΗΣ ΛΥΣΗΣ» Ο KALLENIUS

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=