FLEETNEWS #301

10.04.25 #301 13 Οι πωλήσεις της BYD συνεχίζουν να εκτοξεύονται. Το 2013, η BYD λάνσαρε το δικό της πλοίο μεταφοράς οχημάτων, προκειμένου να καταστήσει πιο εύκολη και οικονομική τη μεταφορά χιλιάδων αυτοκινήτων πελατών της σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο. Τις τελευταίες ημέρες, κάποιοι σχολιαστές επισήμαναν ότι η BYD μόλις λάνσαρε το 6ο της πλοίο. Ένας από αυτούς, με το ψευδώνυμο “trackdaze”, παρείχε σύνδεσμο σε σχετικό άρθρο. Σύμφωνα με αυτό, η BYD παρέλαβε το νέο πλοίο την Τετάρτη 2 Απριλίου και αυτό το 6ο πλοίο τύπου roll-on/roll-off ονομάζεται “Xi’an”. Το όνομα προέρχεται από μία από τις βάσεις παραγωγής της BYD, όπως συνέβη και με τα προηγούμενα πλοία. Ένα ακόμα πλοίο της εταιρείας, το μεγαλύτερό της, ετοιμάζεται να βγει στα νερά για το παρθενικό του ταξίδι. BYD: 6ο ΠΛΟΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Η ευρωπαϊκή δευτερογενής αγορά αυτοκινήτου υφίσταται μια ταχεία μεταμόρφωση, καθοδηγούμενη από πρωτοβουλίες βιωσιμότητας και τεχνολογική καινοτομία, ενώ παράλληλα προσαρμόζεται στα μεταβαλλόμενα κανονιστικά πλαίσια. Αντανακλώντας τις ταχύτατες εξελίξεις του 2025 και τα σχέδια της νέας διοίκησης της Ε.Ε., η 16η διοργάνωση του Συνεδρίου Aftermarket της CLEPA (Ευρωπαϊκή Ένωση Προμηθευτών Αυτοκινήτου), που αποτελεί και τον ετήσιο «έλεγχο υγείας» του οικοσυστήματος της ευρωπαϊκής δευτερογενούς αγοράς, ανέδειξε τη στροφή του κλάδου προς την καινοτομία σε δεδομένα και λογισμικό. Η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στις 2 και 3 Απριλίου στις Βρυξέλλες, συγκέντρωσε πάνω από 200 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων διακεκριμένοι ειδικοί του κλάδου, κορυφαίοι ομιλητές και υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συμπεριλαμβανομένης της Kerstin Jorna, γενικής διευθύντριας της DG GROW. Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο γενικός γραμματέας της CLEPA, Benjamin Krieger, δήλωσε: «Η δευτερογενής αγορά αυτοκινήτου στην Ε.Ε. συνεχίζει να επιδεικνύει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα απέναντι στις μεταβαλλόμενες τάσεις του κλάδου. Ωστόσο, για να διασφαλίσουμε την ικανότητά της για καινοτομία και τη συμβολή της στην οικονομία, πρέπει να κάνουμε περισσότερα. Οι εταιρείες του τομέα χρειάζονται ρεαλιστική ρύθμιση και συνθήκες φιλικές προς τις επενδύσεις για να ευημερήσουν». Σύμφωνα με τον γ.γ. της Clepa, το πλήρες δυναμικό των ψηφιακών υπηρεσιών κινητικότητας στην Ε.Ε. μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ένα σαφές και υποστηρικτικό πλαίσιο που να εγγυάται την πρόσβαση σε κρίσιμα δεδομένα οχημάτων και να διασφαλίζει τη συνδεσιμότητα με τα ενσωματωμένα διαγνωστικά συστήματα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση, όπως είπε, στην εφαρμογή ενέχει σοβαρούς κινδύνους για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από ΜΜΕ έως πολυεθνικές, και μπορεί να εμποδίσει την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης σε αυτό το ραγδαία μεταβαλλόμενο τοπίο. Το επόμενο σπρογραμματίζεται για την Άνοιξη του 2026. EE - CLEPA Εμπόδια στην καινοτομία του Aftermarket ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΑ ΒΙΟΚΑΥΣΙΜΑ Οι Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων, με επικεφαλής την Toyota Motor, παράγουν βιοαιθανόλη σε ένα ερευνητικό κέντρο στη βόρεια Ιαπωνία, με σκοπό να ενθαρρύνουν τη χρήση του φυτικής προέλευσης καυσίμου και να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα συμβατικά αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν ένα αβέβαιο μέλλον, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα κερδίζουν έδαφος. Τον Φεβρουάριο, το εργοστάσιο αιθανόλης, το οποίο διαχειρίζεται η Ερευνητική Ένωση Καινοτομίας Βιομάζας για Καύσιμα Αυτοκινήτων Νέας Γενιάς, ξεκίνησε τη λειτουργία του στην επαρχία Φουκουσίμα. Η ερευνητική ένωση, που ιδρύθηκε το 2022, περιλαμβάνει ως μέλη τις Toyota, Suzuki Motor, Subaru, Daihatsu Motor, Mazda Motor, την εμπορική εταιρεία Toyota Tsusho που συνδέεται με την Toyota, και την πετρελαϊκή εταιρεία Eneos.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=