FLEETNEWS #300

07.04.25 #300 4 H EKKA προσφέρει το νέο Lynk & Co 02 από 29.990 ευρώ (με επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3). Πρόκειται για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία έως 460 χλμ. και τεχνολογία αιχμής, που συνδυάζει καινοτομία, δυναμισμό και αυθεντική απλότητα. Κατασκευάζεται με ευρωπαϊκές προδιαγραφές και διαθέτει ψηφιακή καμπίνα με οθόνη 12,3’’ και premium υλικά. Το New Energy Premium Crossover coupe διαθέτει σχεδίαση με έντονη προσωπικότητα και πωλείται με πλήρη εξοπλισμό, χωρίς επιπλέον χρεώσεις, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά. Μπορείτε να ζητήστε προσωπική παρουσίαση στην #ekkaMARATHONOS, Λεωφ. Μαραθώνος 169, Γέρακας | Αττική Οδός - Έξοδος 15 | 210 34980. ΤΟ LYNK & CO 02 ΣΤΗΝ ΕΚΚΑ Ο Μ. ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΤΗΝ KOSMOCAR Ο Μιχάλης Ρούσσος εντάχθηκε στην Kosmocar αναλαμβάνοντας τη θέση του Marketing Communications Heas VW. Ο ίδιος προέρχεται από τη Novibet, όπου εργαζόταν για περίπου έξι χρόνια συνολικά, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια εκτελούσε καθήκοντα Head of MarComms GR & CY. Στο παρελθόν, έχει υπάρξει, μεταξύ άλλων, Account Supervisor στη Momentum Worldwide και Senior Account Manager στην Communication Lab. Ο Μιχάλης Ρούσσος δήλωσε πολύ χαρούμενος που εντάσσεται στην οικογένεια της Kosmocar και, συγκεκριμένα, στην ομάδα που δουλεύει ένα από τα πλέον δημοφιλή brands, τη Volkswagen. Η Volkswagen, όπως είπε, ανέκαθεν αποτελούσε αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων, «κινώντας» τους ανθρώπους να επιτύχουν τους στόχους τους. Υπογράμμισε ότι δικός του στόχος και της ομάδας της Kosmocar, είναι η «επιτάχυνση» της μάρκας και η καθιέρωσή της στην κορυφή της αγοράς. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις αποτυγχάνουν να βελτιώσουν σημαντικά την Oδική Aσφάλεια, εν μέρει λόγω της ελλιπούς εικόνας του αριθμού των τραυματιών στους δρόμους και της έλλειψης στοιχείων για το πού και πότε συνέβησαν τα οδικά συμβάντα, τονίζει το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς (ΙΟΑΣ), σύμφωνα με νέα έκθεση (PIN flash48) του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council), που δημοσιεύθηκε προ ημερών. Τα περισσότερα επίσημα στατιστικά στοιχεία για τραυματισμούς από τροχαίες συγκρούσεις στην Ευρώπη συγκεντρώνονται από τις αναφορές της αστυνομίας, αλλά η αστυνομία ενδεχομένως να μην εκτιμά σωστά τη σοβαρότητα του τραυματισμού, ενώ σπάνια παρακολουθεί τη συντριπτική πλειονότητα των περιστατικών που αφορούν πεζούς και ποδηλάτες όταν δεν εμπλέκεται μηχανοκίνητο όχημα. Αν και τα νοσοκομεία συλλέγουν τα δικά τους δεδομένα για ασθενείς που τραυματίζονται στους δρόμους, οι κυβερνήσεις συχνά προσπαθούν να συγχωνεύσουν αυτές τις πληροφορίες με τα στατιστικά της τροχαίας, για να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των τραυματισμών από τροχαίες συγκρούσεις. Τα νοσοκομεία δεν συλλέγουν πληροφορίες σε τακτική βάση σχετικά με το πού και πότε συμβαίνουν οι τραυματισμοί, κάτι που είναι απαραίτητο για τον εντοπισμό περιοχών υψηλού κινδύνου που χρειάζονται αναβαθμίσεις για την πρόληψη μελλοντικών συμβάντων. Οι αστυνομικές δυνάμεις, από την άλλη πλευρά, συχνά δεν έχουν σαφή γνώση της σοβαρότητας των τραυματισμών. Σύμφωνα με επίσημες πηγές, περίπου 1.291.000 άνθρωποι τραυματίζονται ετησίως από οδικές συγκρούσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με 141.000 από αυτούς τους τραυματισμούς να είναι σοβαροί. Ωστόσο, ο αριθμός αυτός πιθανότατα να υποτιμά την πραγματική έκταση του προβλήματος λόγω μη αξιοποίησης στοιχείων στη συλλογή δεδομένων και μερικές φορές σημαντικής υπό-αναφοράς στα στατιστικά στοιχεία της αστυνομίας. ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Μεγαλύτερος αριθμός σοβαρών τραυματιών Μιχάλης Ρούσσος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=