FLEETNEWS #300

07.04.25 #300 11 YUTONG: 24% ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η Yutong πούλησε 47.000 λεωφορεία το 2024, σημειώνοντας αύξηση 24% σε σχέση με το 2023. Το 2023, ο κινεζικός όμιλος φέρεται να είχε πουλήσει περίπου 36.000 λεωφορεία (εκ των οποίων τα 700 στην Ευρώπη). Τα έσοδα έφθασαν περίπου τα 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ, με ετήσια αύξηση 37,63%. Όπως αναφέρει ο φορέας Chinabuses.org, το 2024 «η βιομηχανία λεωφορείων στην Κίνα έδειξε σαφή σημάδια ανάκαμψης. Μέχρι το τέλος της περιόδου αναφοράς, η Yutong Bus παρέμεινε ηγέτης του κλάδου, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην παραγωγή και τις πωλήσεις μεγάλων και μεσαίου μεγέθους λεωφορείων». Μερικές από τις σημαντικότερες διεθνείς παραγγελίες του 2024 περιλαμβάνουν 214 ηλεκτρικά οχήματα E12 που πουλήθηκαν στη Χιλή και 250 που προορίζονται για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ο κινεζικός όμιλος πούλησε επίσης 46 λεωφορεία μεταφοράς αεροδρομίου στην Ισπανία. Σύμφωνα με δηλώσεις του κατασκευαστή, «600 λεωφορεία ZK6116HG παραδόθηκαν στη Μογγολία, 274 υβριδικά λεωφορεία στο Μεξικό, 100 τρόλεϊ στο Καζακστάν και 500 ελαφρά λεωφορεία V6 στη Λατινική Αμερική». Η Wiener Linien εντάσσει στον στόλο της ένα νέο λεωφορείο κυψελών καυσίμου από τη Hyundai, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που ένα τέτοιο προϊόν του Νοτιοκορεάτη κατασκευαστή κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Όπως αναφέρει η εταιρεία σε δελτίο Τύπου, το όχημα αναπτύχθηκε από τη Hyundai σε συνεργασία με τον Σλοβένο κατασκευαστή TAM. Αξιοσημείωτο είναι ότι το μοντέλο διαθέτει τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου 700 bar, η οποία αποτελεί την πρώτη εφαρμογή του είδους της στην Ευρώπη. Το λεωφορείο θα δοκιμαστεί αποκλειστικά από τη Wiener Linien για τρία χρόνια (είναι το δεύτερο λεωφορείο που η Hyundai Austria παραχωρεί στη Wiener Linien στο πλαίσιο της συνεργασίας τους). Στις αρχές Μαρτίου, η Wiener Linien πραγματοποίησε επίσης δοκιμές με επιβάτες σε ένα υδρογονοκίνητο λεωφορείο από την Arthur Bus για αρκετές εβδομάδες. Η κυψέλη καυσίμου του λεωφορείου παράγει 90 kW ενέργειας, τροφοδοτώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 180 kW, ενώ το όχημα δεν εκπέμπει αέρια του θερμοκηπίου. Η πρωτοβουλία για τα υδρογονοκίνητα λεωφορεία χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. μέσω του προγράμματος EBIN του αυστριακού Υπουργείου Προστασίας του Κλίματος. Το λεωφορείο υδρογόνου της Hyundai θα ανεφοδιάζεται στο σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου της Wiener Linien στο Leopoldau, ο οποίος υποστηρίζει ανεφοδιασμό τόσο στα 350 όσο και στα 700 bar. Διαβάστε περισσότερα εδώ WIENER LINIEN - HYUNDAI Δοκιμές λεωφορείου με κυψέλες υδρογόνου Ο τομέας των βαν γίνεται ολοένα και περισσότερο βασικός πυλώνας της επιχειρηματικής δραστηριότητας της MAN Truck & Bus. Ο στόχος είναι να πουληθούν για πρώτη φορά πάνω από 30.000 βαν το 2025, μετά από ένα ακόμη ρεκόρ το 2024 με πωλήσεις περίπου 27.700 μονάδων. Το 98% των βαν εξακολουθεί να πωλείται στην Ευρώπη. Στο μέλλον θα υπάρξει στόχευση και σε διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Το χαρτοφυλάκιο των μοντέλων είναι πλέον ολοκληρωμένο. Μετά τη σταδιακή αλλαγή του Model Year, τα μίνι μπας της MAN είναι και πάλι διαθέσιμα. Τα νέα MAN TGE Coach και MAN TGE Intercity μίνι μπας, βασισμένα στο μοντέλο του 2025, γνωστά ως TGE Next Level, ολοκληρώνουν την γκάμα της MAN. Το βασικό όχημα μίνι μπας, το MAN TGE Next Level, προστατεύεται καλύτερα από ψηφιακή παραβίαση χάρη σε μια θεμελιώδη προσαρμογή της αρχιτεκτονικής του ενσωματωμένου δικτύου, των μονάδων ελέγχου και των αισθητήρων. ΜΑΝ: ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30.000 ΒΑΝ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=