FLEETNEWS #300

07.04.25 #300 10 Ο 42χρονος Denis Güven, μέχρι σήμερα επικεφαλής Προϊόντων και Στρατηγικής στη Daimler Truck Asia με έδρα το Τόκιο της Ιαπωνίας, θα αναλάβει τη θέση του νέου επικεφαλής της Mercedes-Benz do Brasil Ltda, υπεύθυνος για την περιοχή Λατινικής Αμερικής της Mercedes-Benz Trucks and Buses, με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης τον Αύγουστο του 2025. Θα διαδεχθεί τον Achim Puchert, ο οποίος από την 1η Δεκεμβρίου 2024 θα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG ως CEO της MercedesBenz Trucks. Ο Denis Güven ξεκίνησε την καριέρα του ως διαχειριστής Έργων Έρευνας και Ανάπτυξης για κινητήρες μεσαίου φορτίου στην Daimler AG (πρώην), στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, το 2010. ΝΕΟΣ CEO ΣΤΗ MERCEDES ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ Ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson, δεν χάνει χρόνο. Την 1η Απριλίου, την πρώτη ημέρα της δεύτερης θητείας του ως επικεφαλής της εταιρείας, παρουσίασε ένα σχέδιο τριών σημείων για τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με πολλαπλές πηγές. Ο 74χρονος Samuelsson ορίστηκε CEO της Volvo στις 30 Μαρτίου, διαδεχόμενος τον 59χρονο Jim Rowan. Η πρώτη του προτεραιότητα είναι η διατήρηση της δέσμευσης της Volvo στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, μια στρατηγική που είχε ξεκινήσει ο ίδιος κατά την προηγούμενη θητεία του ως CEO από το 2012 έως το 2022. Ωστόσο, η μετάβαση αυτή θα περιλαμβάνει μια «λελογισμένη εισαγωγή plug-in υβριδικών» λόγω της βραδύτερης από το αναμενόμενο αποδοχής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με άτομο κοντά στον Samuelsson, που μίλησε σε ενημερωτική ιστοσελίδα. Η Volvo έχει ήδη ανανεώσει το μεγάλο SUV XC90 και σχεδιάζει να κάνει το ίδιο με το XC60, το παγκόσμιο best-seller της. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται ως plug-in υβριδικά. Το XC60 ήταν το plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2024 και συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας τους πρώτους δύο μήνες του 2025. Το δεύτερο σημείο του σχεδίου του Samuelsson είναι η επιτάχυνση των συνεργειών με τη μητρική εταιρεία Geely, ώστε να αντιμετωπιστεί η μείωση των μικτών περιθωρίων κέρδους της Volvo. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, το μικτό περιθώριο κέρδους της Volvo μειώθηκε στο 17,1% από 20,9% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Το μικτό περιθώριο κέρδους αντιπροσωπεύει το ποσοστό των εσόδων που διατηρεί η εταιρεία μετά την κάλυψη του κόστους παραγωγής και των υπηρεσιών της. Το τρίτο σημείο του σχεδίου του Samuelsson είναι η αυστηρότερη διαχείριση των εξόδων, με έμφαση στον περιορισμό των δαπανών, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το σχέδιο. Η Volvo θα αναζητήσει, πάντως, έναν μακροπρόθεσμο διάδοχο κατά τη διάρκεια της διετούς θητείας του Samuelsson. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΑ EV, ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ GEELY, ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Volvo: Σχέδιο τριών σημείων HYUNDAI NEXO 2ης ΓΕΝΙΑΣ Το δεύτερης γενιάς Nexo, το υδρογονοκίνητο crossover κυψελών καυσίμου της Hyundai, ξεπερνά τον προκάτοχό του σχεδόν σε κάθε τομέα: βελτιωμένη αισθητική, καλύτεροι χώροι, μεγαλύτερη ισχύς και αυτονομία, πιο δυναμικές επιδόσεις, ακόμα και δυνατότητα ρυμούλκησης. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας παρουσίασε το ανασχεδιασμένο crossover εναλλακτικών καυσίμων στις 3 Απριλίου, στο Seoul Mobility Show, ανακοινώνοντας ότι θα το λανσάρει στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο έτος. Ο σχεδιασμός του νέου Nexo συνδέεται άμεσα με το πρωτότυπο Initium, το οποίο η Hyundai Motor Co. παρουσίασε τον Οκτώβριο ως όραμα για το επόμενης γενιάς όχημα κυψελών καυσίμου. Διαβάστε περισσότερα εδώ Denis Güven

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=