#300 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ - ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025
07.04.25 #300 2 Το ανανεωμένο Renault Austral θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι. Δυναμικό και με πιο σύγχρονες γραμμές, υιοθετεί τη νέα γλώσσα της μάρκας, χάρη στο εντελώς ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω μέρος με τη φωτιστική υπογραφή. Τα στοιχεία της μοντέρνας σχολής της Renault είναι ορατά στα περισσότερα χαρακτηριστικά του αμαξώματος, δίνοντάς του μια συνολική εμφάνιση, που δηλώνει εμφατικά τη συγγένειά του με τα υπόλοιπα υβριδικά μοντέλα του segment C και D, όπως είναι το Rafale. Η εμπειρία οδήγησης είναι εμφανώς αναβαθμισμένη, αναφορικά με την άνεση και τις χρηστικές τεχνολογίες. Στα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης του οδηγού, που προσφέρει νέες εξατομικευμένες λειτουργίες. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα, πιο εργονομικά εμπρός καθίσματα, με νέες επενδύσεις και βελτιωμένο επίπεδο της ηχομόνωσης. Το Renault Austral θα διατίθεται ως mild hybrid 160 ίππων και full hybrid E-Tech 200 ίππων με αυτόματο κιβώτιο multi-mode. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-CD, το Renault Austral προσφέρεται με το προηγμένο σύστημα 4διεύθυνσης 4Control και 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης νέας γενιάς. Το μοντέλο συμπληρώνει επί της ουσίας το υβριδικό σκέλος της γκάμας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σε ό,τι αφορά τη στρατηγική της σε δύο κατηγορίες, όπως αυτή εκφράζεται με το πλάνο Renaulution. Τεχνολογικά, τοποθετείται σε μια κατηγορία ψηλότερα, καθώς διαθέτει αναγνώριση του οδηγού και νέες εφαρμογές που είναι διαθέσιμες μέσω του συστήματος OpenR Link, με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google. Εκτός από τη βελτιωμένη συνδεσιμότητα Bluetooth, Carplay και Android Auto, το σύστημα πολυμέσων διαθέτει νέα γραφικά και μια μελωδία καλωσορίσματος που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τον Jean-Michel Jarre. Διαβάστε περισσότερα εδώ MILD HYBRID KAI FULL HYBRID E-TECH Έρχεται το Renault Austral FLEET NEWS #300 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Το νέο Citroën C3 κατέκτησε την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά για τον Μάρτιο 2025, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με 664 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 5,2%. Το δημοφιλές σούπερ μίνι εδραιώνεται στην κατηγορία B- SUV, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις τον ίδιο μήνα με μερίδιο αγοράς 14,6% και τη δεύτερη στο σύνολο του τριμήνου με 1.625 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 13,6%. Διαβάστε περισσότερα εδώ CITROEN C3: ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ Η Avis παρουσιάζει στη χώρα μας το Avis Car Sharing, τη νέα εφαρμογή για κοινή χρήση αυτοκινήτου με προκαθορισμένα σημεία παραλαβής και επιστροφής. Η υπηρεσία εισάγει ένα ευέλικτο, οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον μοντέλο μετακίνησης, προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε αυτοκίνητο οποιαδήποτε ημέρα και ώρα, χωρίς δεσμεύσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ AVIS CAR SHARING ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
07.04.25 #300 3 Το Halcyon Equity Partners SCA SICAR ανακοίνωσε τη στρατηγική επένδυση μειοψηφικού ποσοστού στη Wheelsys S.A., μια ελληνική εταιρεία που παρέχει Software as a Service (SaaS) λύσεις λογισμικού στον κλάδο ενοικίασης και μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων. Η Wheelsys εξυπηρετεί περισσότερους από 1.000 πελάτες σε πάνω από 100 χώρες μέσω της τεχνολογικής πλατφόρμας της, που εμπερικλείει ένα ολοκληρωμένο σύστημα λογισμικού για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, λειτουργική μίσθωση και διαχείριση στόλου. Η αυξανόμενη ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό στον κλάδο και η ανάγκη για αποδοτικότερη διαχείριση στόλου δημιουργούν μια σημαντική ευκαιρία για την ανάπτυξη SaaS λύσεων και η Wheelsys είναι στρατηγικά τοποθετημένη στον κλάδο αυτό. Το Halcyon Equity Partners θα προσφέρει αναπτυξιακά κεφάλαια, τεχνογνωσία και στρατηγικές συνεργασίες, προκειμένου να στηρίξει την επέκταση της Wheelsys και να ενισχύσει τη θέση της στη διεθνή αγορά. Η δέσμευση του Halcyon Equity Partners στην υιοθέτηση υπεύθυνων επενδυτικών πρακτικών βάσει ESG κριτηρίων ενισχύει την πορεία της Wheelsys S.A. προς ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Αυτό συνάδει απόλυτα με τις αξίες της εταιρείας, που δίνουν έμφαση στη διαφάνεια, την ηθική επιχειρηματικότητα και τη φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη. Η στρατηγική αυτή προωθεί τη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας, διατηρώντας υψηλά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης. HALCYON EQUITY PARTNERS Επένδυση στη Wheelsys S.A. REVOIL: ΘΕΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟ 2024 Πολύ καλή χρονιά με εμπορικούς όρους ήταν το 2024 για τη Revoil, με αύξηση πωλήσεων, μεριδίων αγοράς και επιδόσεις, οι οποίες, ωστόσο, δεν οδήγησαν σε άνοδο της κερδοφορίας λόγω έκτακτων ζημιών και αυξημένου χρηματοοικονομικού κόστους, απόρροια των σημαντικών επενδύσεων που πραγματοποιεί ο όμιλος. Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 869,20 εκατ. ευρώ το 2024 από 844,44 εκατ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας άνοδο 2,93% αποτυπώνοντας την άνοδο των πωλούμενων όγκων καυσίμων του ομίλου εντός Η ελίν και η Emfasis Non-Profit επεκτείνουν τη συνεργασία τους για τρίτη συνεχή χρονιά, συνεχίζοντας τις στοχευμένες δράσεις τους για τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με καλύτερες συνθήκες για όλους, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «ώθηση» της ελίν. Με κοινό όραμα την κοινωνική ευημερία και πρόοδο, ενώνουν τις δυνάμεις τους φέτος για την ενίσχυση των πλημμυροπαθών κοινοτήτων της Θεσσαλίας, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση των συνεπειών της πρόσφατης καταστροφής του φαινομένου Daniel. Η Emfasis Non-Profit, με την πείρα και την εξειδίκευσή της σε ανθρωπιστικές παρεμβάσεις, παραμένει στο πλευρό των πληγέντων, προσφέροντας άμεση και στοχευμένη βοήθεια σε όσους το έχουν ανάγκη. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΕΛΊΝ - EMFASIS NON-PROFIT Στοχευμένες δράσεις της χρήσης και παρά το γεγονός της μικρής μείωσης των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η σημαντική αύξηση των πωλούμενων όγκων καυσίμων κατά 47 εκατ. λίτρα περίπου είναι απόρροια της προσθήκης 30 νέων αποδοτικότερων σημείων στο δίκτυο εντός του 2024 σε σχέση με τα 34 με τα οποία διακόπηκε η συνεργασία, καθώς και των αυξημένων πωλήσεων σε βιομηχανικούς και ναυτιλιακούς πελάτες. Το μικτό κέρδος του ομίλου ανήλθε στα 33 εκατ. ευρώ το 2024, αυξημένο κατά 6,38% σε σύγκριση με το αντίστοιχο μέγεθος ποσού 31,02 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλούμενων όγκων καυσίμων. Tα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου ανήλθαν στα 13,23 εκατ. ευρώ τη χρήση 2024 έναντι 13,18 εκατ. ευρώ το 2023.
07.04.25 #300 4 H EKKA προσφέρει το νέο Lynk & Co 02 από 29.990 ευρώ (με επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3). Πρόκειται για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία έως 460 χλμ. και τεχνολογία αιχμής, που συνδυάζει καινοτομία, δυναμισμό και αυθεντική απλότητα. Κατασκευάζεται με ευρωπαϊκές προδιαγραφές και διαθέτει ψηφιακή καμπίνα με οθόνη 12,3’’ και premium υλικά. Το New Energy Premium Crossover coupe διαθέτει σχεδίαση με έντονη προσωπικότητα και πωλείται με πλήρη εξοπλισμό, χωρίς επιπλέον χρεώσεις, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά. Μπορείτε να ζητήστε προσωπική παρουσίαση στην #ekkaMARATHONOS, Λεωφ. Μαραθώνος 169, Γέρακας | Αττική Οδός - Έξοδος 15 | 210 34980. ΤΟ LYNK & CO 02 ΣΤΗΝ ΕΚΚΑ Ο Μ. ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΤΗΝ KOSMOCAR Ο Μιχάλης Ρούσσος εντάχθηκε στην Kosmocar αναλαμβάνοντας τη θέση του Marketing Communications Heas VW. Ο ίδιος προέρχεται από τη Novibet, όπου εργαζόταν για περίπου έξι χρόνια συνολικά, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια εκτελούσε καθήκοντα Head of MarComms GR & CY. Στο παρελθόν, έχει υπάρξει, μεταξύ άλλων, Account Supervisor στη Momentum Worldwide και Senior Account Manager στην Communication Lab. Ο Μιχάλης Ρούσσος δήλωσε πολύ χαρούμενος που εντάσσεται στην οικογένεια της Kosmocar και, συγκεκριμένα, στην ομάδα που δουλεύει ένα από τα πλέον δημοφιλή brands, τη Volkswagen. Η Volkswagen, όπως είπε, ανέκαθεν αποτελούσε αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων, «κινώντας» τους ανθρώπους να επιτύχουν τους στόχους τους. Υπογράμμισε ότι δικός του στόχος και της ομάδας της Kosmocar, είναι η «επιτάχυνση» της μάρκας και η καθιέρωσή της στην κορυφή της αγοράς. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις αποτυγχάνουν να βελτιώσουν σημαντικά την Oδική Aσφάλεια, εν μέρει λόγω της ελλιπούς εικόνας του αριθμού των τραυματιών στους δρόμους και της έλλειψης στοιχείων για το πού και πότε συνέβησαν τα οδικά συμβάντα, τονίζει το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς (ΙΟΑΣ), σύμφωνα με νέα έκθεση (PIN flash48) του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council), που δημοσιεύθηκε προ ημερών. Τα περισσότερα επίσημα στατιστικά στοιχεία για τραυματισμούς από τροχαίες συγκρούσεις στην Ευρώπη συγκεντρώνονται από τις αναφορές της αστυνομίας, αλλά η αστυνομία ενδεχομένως να μην εκτιμά σωστά τη σοβαρότητα του τραυματισμού, ενώ σπάνια παρακολουθεί τη συντριπτική πλειονότητα των περιστατικών που αφορούν πεζούς και ποδηλάτες όταν δεν εμπλέκεται μηχανοκίνητο όχημα. Αν και τα νοσοκομεία συλλέγουν τα δικά τους δεδομένα για ασθενείς που τραυματίζονται στους δρόμους, οι κυβερνήσεις συχνά προσπαθούν να συγχωνεύσουν αυτές τις πληροφορίες με τα στατιστικά της τροχαίας, για να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των τραυματισμών από τροχαίες συγκρούσεις. Τα νοσοκομεία δεν συλλέγουν πληροφορίες σε τακτική βάση σχετικά με το πού και πότε συμβαίνουν οι τραυματισμοί, κάτι που είναι απαραίτητο για τον εντοπισμό περιοχών υψηλού κινδύνου που χρειάζονται αναβαθμίσεις για την πρόληψη μελλοντικών συμβάντων. Οι αστυνομικές δυνάμεις, από την άλλη πλευρά, συχνά δεν έχουν σαφή γνώση της σοβαρότητας των τραυματισμών. Σύμφωνα με επίσημες πηγές, περίπου 1.291.000 άνθρωποι τραυματίζονται ετησίως από οδικές συγκρούσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με 141.000 από αυτούς τους τραυματισμούς να είναι σοβαροί. Ωστόσο, ο αριθμός αυτός πιθανότατα να υποτιμά την πραγματική έκταση του προβλήματος λόγω μη αξιοποίησης στοιχείων στη συλλογή δεδομένων και μερικές φορές σημαντικής υπό-αναφοράς στα στατιστικά στοιχεία της αστυνομίας. ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Μεγαλύτερος αριθμός σοβαρών τραυματιών Μιχάλης Ρούσσος
07.04.25 #300 6 Το λανσάρισμα του νέου Toyota C-HR+ σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025, προσφέροντας στην Toyota μια ισχυρή παρουσία στην καρδιά της κρίσιμης κατηγορίας C-SUV BEV. Στις αρχές Ιουλίου θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας, με εγγύηση για την μπαταρία 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη για απόλυτο «Peace of Mind». H δεύτερη διοργάνωση της Logistics & Transport Expo, από την O.MIND Creatives, πραγματοποιείται στις 10-12 Απριλίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Στους περίπου 100 εκθέτες, συγκαταλέγονται και ξένες συμμετοχές από Ιταλία, Αγγλία, Δανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Βουλγαρία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία, αποτυπώνοντας την δυναμική του κλάδου, αλλά κυρίως την δυναμική της Θεσσαλονίκης, ως hub για τη Ν.Α Ευρώπη. Οι υποδομές της Βόρειας Ελλάδας, προεξαρχόντων των λιμένων και των οδικών αξόνων, οι σιδηροδρομικές συνδέσεις με τις βαλκανικές πρωτεύουσες και τα υφιστάμενα αλλά και μελλοντικά Logistics Centers, «θέτουν τις βάσεις» για να έχει η Θεσσαλονίκη και συνολικά η Βόρεια Ελλάδα πρωταγωνιστικό ρόλο στη βαλκανική χερσόνησο και στη Ν.Α. Ευρώπη. H έκθεση καλύπτει μεταξύ άλλων εταιρείες μεταφορών & λogistics, λιμάνια, σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, επαγγελματικά οχήματα κλπ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 10-12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Logistics & Transport Expo HONDA HORNET 1000 & 1000 SP Η Honda Motorcycles Greece πραγματοποίησε την πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση των νέων Hornet 1000 & Hornet 1000 SP στον επιβλητικό χώρο του Τεχνολογικού και Πολιτιστικού Πάρκου Λαυρίου. Στην εκδήλωση συμμετείχαν δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι του ειδικού Τύπου στο χώρο της μοτοσικλέτας, καθώς και μέσα μαζικής ενημέρωσης με ευρύτερη θεματολογία. Η εκδήλωση ξεκίνησε με μια δυναμική παρουσίαση από την ομάδα της Honda, όπου παρουσιάστηκαν τα μελλοντικά σχέδια της μάρκας και η φιλοσοφία πίσω από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εμπνευσμένη ταινία μικρού μήκους για την ιστορία του Soichiro Honda, ιδρυτή της θρυλικής εταιρείας, και να δουν από κοντά τη στατική παρουσίαση των νέων μοντέλων. OPEL: ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΜΕ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ AGR Τολμηρή σχεδίαση, κορυφαίες τεχνολογίες και άφθονοι ευέλικτοι χώροι για τις καθημερινές προκλήσεις, αλλά και τις διακοπές - όλα αυτά αποτελούν στοιχεία του Νέου Opel Grandland, καθώς και του Opel Astra. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της Opel διαχρονικά είναι η αποδεδειγμένη άνεση στις μεγάλες αποστάσεις. Τα υψηλά επίπεδα άνεσης εξασφαλίζει η ρύθμιση πλαισίου της Opel στο νέο κορυφαίο SUV και στο best seller της compact κατηγορίας, αλλά και τα κορυφαία στην κατηγορία καθίσματα. Προσφέρουν πολυάριθμες επιλογές ρύθμισης για τον οδηγό και το συνοδηγό, σε συνδυασμό με χαρακτηριστικά άνεσης, όπως τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Δεν είναι τυχαίο ότι τα καθίσματα της Opel έχουν λάβει πολλές φορές την αναγνώριση για τις εργονομικές τους ιδιότητες από τους ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες του οργανισμού Aktion Gesunder Rücken e.V. Διαβάστε περισσότερα εδώ Astra Grandland TOYOTA C-HR+: ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΙΟΥΛΙΟ
07.04.25 #300 8 Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα εφαρμόσουν αμοιβαίους δασμούς στους εμπορικούς τους εταίρους, με τα ποσοστά να ποικίλλουν ανάλογα με τους δασμούς, τους φόρους και τα εμπορικά εμπόδια που επιβάλλουν άλλες χώρες στις ΗΠΑ. Σημειώνεται ότι οι ΗΠΑ θα επιβάλουν δασμό 20% στις εισαγωγές από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ τα προϊόντα από την Ιαπωνία θα υπόκεινται σε δασμό 24%. Οι κινεζικές εισαγωγές θα υπόκεινται σε νέο δασμό 34%, επιπλέον του ήδη ισχύοντος δασμού 20%. Παρόλο που ο Τραμπ ανέφερε συχνά τη βιομηχανία αυτοκινήτων κατά τις ανακοινώσεις του στις 2 Απριλίου, λέγοντας ότι η Toyota στέλνει 1 εκατομμύριο οχήματα στις ΗΠΑ ενώ η General Motors και η Ford πωλούν ελάχιστα στην Ιαπωνία, τα αυτοκίνητα δεν περιλαμβάνονται στο σχέδιό του για αμοιβαίους δασμούς. Οι δασμοί αυτοί δεν θα προστεθούν στους ήδη ανακοινωμένους δασμούς 25% στα εισαγόμενα οχήματα στις ΗΠΑ. Ο ίδιος συντελεστής δασμού για βασικά εξαρτήματα, όπως κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων, αναμένεται να εφαρμοστεί έως τις 3 Μαΐου. «Ενώ ο κλάδος μπορεί να αισθάνεται ότι απέφυγε ένα μεγάλο χτύπημα, παραμένουμε ανήσυχοι ότι οι δασμοί στα οχήματα και τα εξαρτήματα ήρθαν για να μείνουν και θα επιφέρουν σημαντική οικονομική επιβάρυνση», έγραψαν αναλυτές της Bernstein Research σε σημείωμα προς τους επενδυτές. Ο Καναδάς και το Μεξικό αποτελούν ειδικές περιπτώσεις όσον αφορά τους αμοιβαίους δασμούς. Οι εισαγωγές από αυτές τις χώρες δεν θα υπόκεινται σε νέους αμοιβαίους δασμούς, αλλά οι υφιστάμενοι δασμοί 25% παραμένουν σε ισχύ. ΔΑΣΜΟΙ ΤΡΑΜΠ Ο νέος προστατευτισμός ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Άμεσα αποτελέσματα των αποφάσεων Τραμπ φάνηκαν στις αγορές, καθώς οι μετοχές αυτοκινητοβιομηχανιών όπως η Toyota και η Mazda σημείωσαν πτώση στις ασιατικές αγορές. Κατά τη διάρκεια της πρωινής διαπραγμάτευσης στις αμερικανικές αγορές, οι περισσότερες μετοχές αυτοκινητοβιομηχανιών υποχώρησαν, συμπεριλαμβανομένων των GM, Stellantis και Ford. Αντίθετα, η Tesla σημείωσε άνοδο περίπου 1%. Η απόδοση της Tesla δεν είναι τυχαία, καθώς η εταιρεία θα υποστεί ελάχιστες συνέπειες από τους δασμούς, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητά της που πωλούνται στις ΗΠΑ κατασκευάζονται σε εργοστάσια στην Καλιφόρνια και το Τέξας. Ωστόσο, περίπου το 25% των εξαρτημάτων της, σε όρους αξίας, προέρχεται από το εξωτερικό, γεγονός που θα αυξήσει το κόστος της. Με τους αυξημένους δασμούς και τα πιθανά αντίποινα να διαφαίνονται στον ορίζοντα, η αυτοκινητοβιομηχανία προετοιμάζεται για ένα αβέβαιο μέλλον. Οι εταιρείες leasing και οι διαχειριστές στόλων ενδέχεται να στραφούν προς εγχώριες μάρκες όπου είναι δυνατόν, ώστε να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν. ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι δασμοί θα αυξήσουν τις τιμές των οχημάτων κατά χιλιάδες δολάρια. Τα μικρότερα αυτοκίνητα που παράγονται στις ΗΠΑ, όπως το Honda Civic και το Ford Explorer, θα αυξηθούν κατά 2.500 έως 4.500 δολάρια. Τα μεσαίου μεγέθους οχήματα και τα pickups θα γίνουν ακριβότερα κατά 5.000 έως 8.500 δολάρια. Τα πολυτελή SUV και τα ηλεκτρικά οχήματα που παράγονται στη Βόρεια Αμερική μπορεί να αυξηθούν κατά 10.000 έως 15.000 δολάρια, ενώ ορισμένα ευρωπαϊκά πολυτελή αυτοκίνητα θα κοστίζουν έως και 20.000 δολάρια περισσότερα. Οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να μεταφέρουν την παραγωγή τους στις ΗΠΑ για να αποφύγουν τους δασμούς, καθώς τα εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ λειτουργούσαν μόλις στο 70% της δυναμικότητάς τους το 2024. Ωστόσο, οι προμηθευτές αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δυσκολίες μεταφοράς της παραγωγής τους, λόγω υψηλότερου κόστους εργασίας στις ΗΠΑ και έλλειψης εργατικού δυναμικού.
07.04.25 #300 9 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε μια στοχευμένη τροποποίηση του Κανονισμού που ορίζει τα πρότυπα απόδοσης εκπομπών CO2 για νέα αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά οχήματα. Η τροποποίηση αυτή εισάγει ένα μέτρο ευελιξίας για τους στόχους εκπομπών CO2 μεταξύ 2025 και 2027 και ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του Βιομηχανικού Σχεδίου Δράσης της Επιτροπής για τον ευρωπαϊκό αυτοκινητοβιομηχανικό τομέα, το οποίο εγκρίθηκε πρόσφατα. Το προτεινόμενο μέτρο ευελιξίας επιτρέπει η συμμόρφωση των κατασκευαστών με τους στόχους CO2 για τα έτη 2025, 2026 και 2027 να αξιολογείται με βάση τη μέση επίδοση της τριετίας αντί να εξετάζεται σε ετήσια βάση. Αυτή η προσέγγιση δίνει στους κατασκευαστές τη δυνατότητα να εξισορροπήσουν τυχόν υπερβάσεις εκπομπών σε ένα έτος με καλύτερη απόδοση τα επόμενα έτη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τόνισε ότι αυτή η πρόσθετη ευελιξία θα βοηθήσει τη βιομηχανία να διατηρήσει την ικανότητά της να επενδύει στη μετάβαση προς καθαρότερες τεχνολογίες, ενώ παράλληλα διατηρείται ο στόχος του 2025 και διασφαλίζεται ότι η βιομηχανία παραμένει σε τροχιά για τον επόμενο γύρο μείωσης εκπομπών. Η Επιτροπή κάλεσε τους συννομοθέτες να καταλήξουν σε συμφωνία για αυτήν την τροποποίηση χωρίς καθυστέρηση, προκειμένου να διασφαλιστούν η σταθερότητα και η προβλεψιμότητα για τη βιομηχανία και τους επενδυτές. Από την πλευρά της η ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) χαρακτήρισε την πρόταση για τριετή μέση τιμή ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, καθώς ευθυγραμμίζει τους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς και τις γεωπολιτικές προκλήσεις. Σύμφωνα με την ACEA, η πρόταση αυτή παρέχει την απαραίτητη ευελιξία στους κατασκευαστές αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων, αλλά τόνισε ότι πρέπει να συνοδεύεται από ουσιαστικά κίνητρα για τη ζήτηση και ευρεία ανάπτυξη υποδομών φόρτισης, προκειμένου να ξεπεραστούν τα βασικά εμπόδια στη μετάβαση. ACEA ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ουσιαστικά κίνητρα το «κλειδί» για το CO2 ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ RIMAC - PORSCHE Ο Κροάτης κατασκευαστής υπεραυτοκινήτων Rimac ενδιαφέρεται να αγοράσει το μερίδιο της Porsche στην κοινή τους επιχείρηση Bugatti Rimac, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές. Η ιδιωτικά ελεγχόμενη Rimac έχει υποβάλει αρχική προσφορά για το 45% της Porsche, αποτιμώντας την κοινή επιχείρηση σε λίγο πάνω από 1 δισεκατομμύριο ευρώ. Η Rimac DS SMITH - JLR: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Η DS Smith, μια εταιρεία του ομίλου International Paper και κορυφαίος πάροχος βιώσιμων λύσεων συσκευασίας με βάση το χαρτί παγκοσμίως, ανακοίνωσε την επέκταση της μακροχρόνιας συμφωνίας με την JLR (Jaguar Land Rover). Η πενταετής σύμβαση ύψους 108 εκατ. λιρών Αγγλίας με την εμβληματική βρετανική μάρκα υπογραμμίζει την πρόθεση της JLR να επενδύσει στη βιωσιμότητα, ενώ σηματοδοτεί τη μετάβασή της από μια διαδικασία συσκευασίας με βάση εμπορικά κριτήρια σε ένα ολοκληρωμένο μοντέλο υπηρεσιών που επικεντρώνεται στην κατασκευή και τη συναρμολόγηση βασικών προϊόντων της JLR για τοπικούς και διεθνείς πελάτες. Η σύμβαση περιλαμβάνει την παροχή μιας υπηρεσίας αποθήκευσης στο εργοστάσιο και μεταφοράς που ονομάζεται JLR Just in Time (JIT). θα μπορούσε να συνεργαστεί με άλλους επενδυτές, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Οι συζητήσεις, πάντως, βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και ενδέχεται να μην οδηγήσουν σε συμφωνία, ενώ εκπρόσωπος της Rimac αρνήθηκε να σχολιάσει. Η Porsche αξιολογεί συνεχώς πιθανές βελτιστοποιήσεις των συμμετοχών της και συνεργάζεται στενά με τους επιχειρηματικούς της εταίρους και συνεπενδυτές, δήλωσε ένας εκπρόσωπος, αποφεύγοντας να σχολιάσει την προσφορά της Rimac για το μερίδιό της στην κοινή επιχείρηση.
07.04.25 #300 10 Ο 42χρονος Denis Güven, μέχρι σήμερα επικεφαλής Προϊόντων και Στρατηγικής στη Daimler Truck Asia με έδρα το Τόκιο της Ιαπωνίας, θα αναλάβει τη θέση του νέου επικεφαλής της Mercedes-Benz do Brasil Ltda, υπεύθυνος για την περιοχή Λατινικής Αμερικής της Mercedes-Benz Trucks and Buses, με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης τον Αύγουστο του 2025. Θα διαδεχθεί τον Achim Puchert, ο οποίος από την 1η Δεκεμβρίου 2024 θα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG ως CEO της MercedesBenz Trucks. Ο Denis Güven ξεκίνησε την καριέρα του ως διαχειριστής Έργων Έρευνας και Ανάπτυξης για κινητήρες μεσαίου φορτίου στην Daimler AG (πρώην), στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, το 2010. ΝΕΟΣ CEO ΣΤΗ MERCEDES ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ Ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson, δεν χάνει χρόνο. Την 1η Απριλίου, την πρώτη ημέρα της δεύτερης θητείας του ως επικεφαλής της εταιρείας, παρουσίασε ένα σχέδιο τριών σημείων για τη σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με πολλαπλές πηγές. Ο 74χρονος Samuelsson ορίστηκε CEO της Volvo στις 30 Μαρτίου, διαδεχόμενος τον 59χρονο Jim Rowan. Η πρώτη του προτεραιότητα είναι η διατήρηση της δέσμευσης της Volvo στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, μια στρατηγική που είχε ξεκινήσει ο ίδιος κατά την προηγούμενη θητεία του ως CEO από το 2012 έως το 2022. Ωστόσο, η μετάβαση αυτή θα περιλαμβάνει μια «λελογισμένη εισαγωγή plug-in υβριδικών» λόγω της βραδύτερης από το αναμενόμενο αποδοχής των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με άτομο κοντά στον Samuelsson, που μίλησε σε ενημερωτική ιστοσελίδα. Η Volvo έχει ήδη ανανεώσει το μεγάλο SUV XC90 και σχεδιάζει να κάνει το ίδιο με το XC60, το παγκόσμιο best-seller της. Και τα δύο μοντέλα διατίθενται ως plug-in υβριδικά. Το XC60 ήταν το plug-in υβριδικό με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2024 και συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας τους πρώτους δύο μήνες του 2025. Το δεύτερο σημείο του σχεδίου του Samuelsson είναι η επιτάχυνση των συνεργειών με τη μητρική εταιρεία Geely, ώστε να αντιμετωπιστεί η μείωση των μικτών περιθωρίων κέρδους της Volvo. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, το μικτό περιθώριο κέρδους της Volvo μειώθηκε στο 17,1% από 20,9% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Το μικτό περιθώριο κέρδους αντιπροσωπεύει το ποσοστό των εσόδων που διατηρεί η εταιρεία μετά την κάλυψη του κόστους παραγωγής και των υπηρεσιών της. Το τρίτο σημείο του σχεδίου του Samuelsson είναι η αυστηρότερη διαχείριση των εξόδων, με έμφαση στον περιορισμό των δαπανών, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το σχέδιο. Η Volvo θα αναζητήσει, πάντως, έναν μακροπρόθεσμο διάδοχο κατά τη διάρκεια της διετούς θητείας του Samuelsson. ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΑ EV, ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ GEELY, ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Volvo: Σχέδιο τριών σημείων HYUNDAI NEXO 2ης ΓΕΝΙΑΣ Το δεύτερης γενιάς Nexo, το υδρογονοκίνητο crossover κυψελών καυσίμου της Hyundai, ξεπερνά τον προκάτοχό του σχεδόν σε κάθε τομέα: βελτιωμένη αισθητική, καλύτεροι χώροι, μεγαλύτερη ισχύς και αυτονομία, πιο δυναμικές επιδόσεις, ακόμα και δυνατότητα ρυμούλκησης. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας παρουσίασε το ανασχεδιασμένο crossover εναλλακτικών καυσίμων στις 3 Απριλίου, στο Seoul Mobility Show, ανακοινώνοντας ότι θα το λανσάρει στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο έτος. Ο σχεδιασμός του νέου Nexo συνδέεται άμεσα με το πρωτότυπο Initium, το οποίο η Hyundai Motor Co. παρουσίασε τον Οκτώβριο ως όραμα για το επόμενης γενιάς όχημα κυψελών καυσίμου. Διαβάστε περισσότερα εδώ Denis Güven
07.04.25 #300 11 YUTONG: 24% ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η Yutong πούλησε 47.000 λεωφορεία το 2024, σημειώνοντας αύξηση 24% σε σχέση με το 2023. Το 2023, ο κινεζικός όμιλος φέρεται να είχε πουλήσει περίπου 36.000 λεωφορεία (εκ των οποίων τα 700 στην Ευρώπη). Τα έσοδα έφθασαν περίπου τα 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ, με ετήσια αύξηση 37,63%. Όπως αναφέρει ο φορέας Chinabuses.org, το 2024 «η βιομηχανία λεωφορείων στην Κίνα έδειξε σαφή σημάδια ανάκαμψης. Μέχρι το τέλος της περιόδου αναφοράς, η Yutong Bus παρέμεινε ηγέτης του κλάδου, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην παραγωγή και τις πωλήσεις μεγάλων και μεσαίου μεγέθους λεωφορείων». Μερικές από τις σημαντικότερες διεθνείς παραγγελίες του 2024 περιλαμβάνουν 214 ηλεκτρικά οχήματα E12 που πουλήθηκαν στη Χιλή και 250 που προορίζονται για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ο κινεζικός όμιλος πούλησε επίσης 46 λεωφορεία μεταφοράς αεροδρομίου στην Ισπανία. Σύμφωνα με δηλώσεις του κατασκευαστή, «600 λεωφορεία ZK6116HG παραδόθηκαν στη Μογγολία, 274 υβριδικά λεωφορεία στο Μεξικό, 100 τρόλεϊ στο Καζακστάν και 500 ελαφρά λεωφορεία V6 στη Λατινική Αμερική». Η Wiener Linien εντάσσει στον στόλο της ένα νέο λεωφορείο κυψελών καυσίμου από τη Hyundai, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που ένα τέτοιο προϊόν του Νοτιοκορεάτη κατασκευαστή κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Όπως αναφέρει η εταιρεία σε δελτίο Τύπου, το όχημα αναπτύχθηκε από τη Hyundai σε συνεργασία με τον Σλοβένο κατασκευαστή TAM. Αξιοσημείωτο είναι ότι το μοντέλο διαθέτει τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου 700 bar, η οποία αποτελεί την πρώτη εφαρμογή του είδους της στην Ευρώπη. Το λεωφορείο θα δοκιμαστεί αποκλειστικά από τη Wiener Linien για τρία χρόνια (είναι το δεύτερο λεωφορείο που η Hyundai Austria παραχωρεί στη Wiener Linien στο πλαίσιο της συνεργασίας τους). Στις αρχές Μαρτίου, η Wiener Linien πραγματοποίησε επίσης δοκιμές με επιβάτες σε ένα υδρογονοκίνητο λεωφορείο από την Arthur Bus για αρκετές εβδομάδες. Η κυψέλη καυσίμου του λεωφορείου παράγει 90 kW ενέργειας, τροφοδοτώντας έναν ηλεκτροκινητήρα 180 kW, ενώ το όχημα δεν εκπέμπει αέρια του θερμοκηπίου. Η πρωτοβουλία για τα υδρογονοκίνητα λεωφορεία χρηματοδοτείται από την Ε.Ε. μέσω του προγράμματος EBIN του αυστριακού Υπουργείου Προστασίας του Κλίματος. Το λεωφορείο υδρογόνου της Hyundai θα ανεφοδιάζεται στο σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου της Wiener Linien στο Leopoldau, ο οποίος υποστηρίζει ανεφοδιασμό τόσο στα 350 όσο και στα 700 bar. Διαβάστε περισσότερα εδώ WIENER LINIEN - HYUNDAI Δοκιμές λεωφορείου με κυψέλες υδρογόνου Ο τομέας των βαν γίνεται ολοένα και περισσότερο βασικός πυλώνας της επιχειρηματικής δραστηριότητας της MAN Truck & Bus. Ο στόχος είναι να πουληθούν για πρώτη φορά πάνω από 30.000 βαν το 2025, μετά από ένα ακόμη ρεκόρ το 2024 με πωλήσεις περίπου 27.700 μονάδων. Το 98% των βαν εξακολουθεί να πωλείται στην Ευρώπη. Στο μέλλον θα υπάρξει στόχευση και σε διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Το χαρτοφυλάκιο των μοντέλων είναι πλέον ολοκληρωμένο. Μετά τη σταδιακή αλλαγή του Model Year, τα μίνι μπας της MAN είναι και πάλι διαθέσιμα. Τα νέα MAN TGE Coach και MAN TGE Intercity μίνι μπας, βασισμένα στο μοντέλο του 2025, γνωστά ως TGE Next Level, ολοκληρώνουν την γκάμα της MAN. Το βασικό όχημα μίνι μπας, το MAN TGE Next Level, προστατεύεται καλύτερα από ψηφιακή παραβίαση χάρη σε μια θεμελιώδη προσαρμογή της αρχιτεκτονικής του ενσωματωμένου δικτύου, των μονάδων ελέγχου και των αισθητήρων. ΜΑΝ: ΣΤΟΧΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30.000 ΒΑΝ
07.04.25 #300 12 UITP SUMMIT 2025: ΜΕ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ Καθώς πλησιάζει το UITP Summit 2025, η ανυπομονησία του κλάδου των δημοσίων μεταφορών μεγαλώνει για ένα ακόμη σημαντικό γεγονός στον κόσμο της αστικής κινητικότητας. Η Σύνοδος θα πραγματοποιηθεί από τις 15 έως τις 18 Ιουνίου στο Αμβούργο, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η πόλη θα φιλοξενήσει αυτήν τη διοργάνωση υπό τη νέα μορφή της (σε ετήσια βάση), ενώ το Ντουμπάι θα είναι η επόμενη διοργανώτρια πόλη το 2026. Το 2023, η Σύνοδος UITP στη Βαρκελώνη υποδέχθηκε περισσότερους από 10.000 συμμετέχοντες, 425 ομιλητές, 335 εκθέτες και 250 δημοσιογράφους από περισσότερες από 110 χώρες. Η Kia πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων 772.351 οχημάτων στους πρώτους τρεις μήνες του 2025, ξεπερνώντας το προηγούμενο των 765.100 που είχε καταγραφεί το πρώτο τρίμηνο του 2024. Ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής πούλησε 637.051 οχήματα σε αγορές του εξωτερικού, 134.412 στην Κορέα -μαζί και άλλα 888 «ειδικά οχήματα»- στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου. Αυτό το ορόσημο έρχεται μετά από δύο συνεχόμενα χρόνια ρεκόρ συνολικών ετήσιων παγκόσμιων πωλήσεων το 2023 και το 2024. Η νέα εμφάνιση της Kia δεν είναι το μόνο πράγμα που προσελκύει αγοραστές στη μάρκα. Διαθέτει επίσης κάποια από τα πιο αποδοτικά και οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Ως μέρος των σχεδίων της για την προσφορά «ηλεκτρικών αυτοκινήτων για όλους», η Kia λανσάρει μια νέα σειρά ηλεκτρικών οχημάτων μαζικής παραγωγής. Το EV5 ήταν το πρώτο που λανσαρίστηκε στην Κίνα στα τέλη του 2023, με τιμή που ξεκινά περίπου από 20.000 δολάρια. Ακολούθησε το EV3, ένα ακόμη συμπαγές ηλεκτρικό SUV, πέρυσι. Ο αντιπρόεδρος της Kia, Won-Jeong Jeong, το χαρακτήρισε «ορόσημο», αφού εξασφάλισε πάνω από 10.000 παραγγελίες στην Κορέα μέσα σε ένα μήνα. ΜΕΤΑ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2023-2024 Kia: Δυνατό ξεκίνημα στο τρίμηνο Η Daimler Buses αποκτά μερίδιο 49% στην εταιρεία Sinos GmbH, με έδρα το Ρέγκενσμπουργκ. Η Sinos εξειδικεύεται σε λύσεις λογισμικού για τη διαχείριση στόλων ηλεκτροκίνητων αστικών λεωφορείων και προσφέρει, μεταξύ άλλων, έξυπνα συστήματα διαχείρισης φόρτισης. Αυτό επιτρέπει, για παράδειγμα, τη φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων όταν το φορτίο στο ηλεκτρικό δίκτυο είναι χαμηλό και η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας είναι πιο οικονομική. Με αυτήν τη μετοχική συμμετοχή, η Daimler Buses και η Sinos διευρύνουν περαιτέρω τη συνεργασία τους. Ο Till Oberwörder, διευθύνων σύμβουλος της Daimler Buses, δήλωσε: «Η λύση λογισμικού της Sinos είναι φιλική προς το χρήστη, αποδοτική και επεκτάσιμη. Γι’ αυτόν το λόγο είναι τόσο δημοφιλής στους πελάτες μας εδώ και αρκετά χρόνια. Με τη συμμετοχή μας θέλουμε να αξιοποιήσουμε την τεχνογνωσία και την καινοτομία της Sinos, για να αναπτύξουμε ένα ακόμα πιο προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης φόρτισης για τα ηλεκτρικά μας λεωφορεία». Η Daimler Buses συνεργάζεται στενά με τη Sinos από το 2022 και προσφέρει στους πελάτες της το λογισμικό ως μέρος του εξηλεκτρισμού των στόλων και των αμαξοστασίων τους. Εκτός από την έξυπνη φόρτιση, η λύση περιλαμβάνει επίσης τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την οπτικοποίηση των αμαξοστασίων, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού των θέσεων στάθμευσης των οχημάτων, κάτι που βοηθά τους διαχειριστές να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες τους. Αυτές οι λειτουργίες συμπληρώνουν τις υφιστάμενες ψηφιακές υπηρεσίες της Daimler Buses. DAIMLER BUSES Μερίδιο στη Sinos
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=