FLEETNEWS #30

10.06.19 #30 13 τον όμιλο VW , τον όμιλο PSA και την Toyota , ενώ οι συνηθισμένοι ηγέτες όπως οι Nissan Qashqai , Volkswagen Tiguan και Ford Kuga , έχασαν έδαφος. Αντίθετα, τα παρα- δοσιακά compact αυτοκίνητα προ- σέλκυσαν λιγότερους καταναλωτές στην Ευρώπη. Η ζήτηση για mainstream και premium compact αυτοκίνητα μει- ώθηκε κατά 11% και 5% αντίστοιχα, ενώ το σύνολο των MPVs μειώθηκε κατά 27% σε μόλις 193.300 μονάδες - το χαμηλότερο δηλαδή επίπεδο για το α΄ τρίμηνο τα τελευταία 20 χρόνια. Η Citroën συνεχίζει να ενισχύεται από το C3 , του οποίου οι ταξινομή- σεις σχεδόν ισοδυναμούσαν με εκεί- νες των Peugeot 208 , Ford Fiesta και Opel Corsa . Η επιτυχία της Citroën υποστηρίχθηκε και από την τελευ- ταία προσφορά SUV, καθώς το C3 Aircross ήταν το δεύτερο best-selling Citroën μοντέλο και το πέμπτο best- selling μικρό SUV. Το C5 Aircross κατέλαβε επίσης τη δεύτερη θέση στο κύριο τμήμα των συμπαγών SUV στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του Μαρτίου. Πολύ καλά πήγε και η Volvo . Η μεγά- λη πτώση που παρουσιάστηκε από τα S90 / V90 και το V40 , αντισταθμί- στηκε από τα θετικά αποτελέσματα που σημείωσαν τα XC40 και V60 - τα δύο τελευταία λανσαρίσματα. Το XC40 ξεπέρασε τα Mercedes GLA και Audi Q3 , καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στα compact premium SUV, πίσω από την BMWX1 . Η Volkswagen είχε, επίσης, ένα καλό τρίμηνο. Παρά το γεγονός ότι οι πω- λήσεις της μειώθηκαν κατά σχεδόν 2% σε 455.200 μονάδες, το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε από 10,8% το α΄ τρίμηνο του 2018 σε 11,0% το α΄ τρίμηνο του 2019. Η πτώση της Volkswagen ήταν χα- μηλότερη από εκείνη των Renault , Ford και Opel / Vauxhall . Είναι ενδι- αφέρον ότι η Volkswagen και η Seat ήταν οι μόνες μάρκες στο α΄ τρίμηνο που αύξησαν τις πωλήσεις τους σε ντίζελ και μείωσαν ταυτόχρονα εκεί- νες της βενζίνης. Αυτό θα μπορούσε να συνδέεται με τη διαδικασία έγκρι- σης τύπου WLTP, κατά την οποία πολλά αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να πωληθούν. Η Volkswagen και η Seat ήταν οι μόνες μάρκες στο α΄ τρίμηνο που αύξησαν τις πωλήσεις τους σε ντίζελ και μείωσαν ταυτόχρονα εκείνες της βενζίνης A΄ τρίμηνο 2019 - Ταξινομήσεις SUV ανά υποκατηγορία Οι ταξινομήσεις ντίζελ (εκατ.) στην Ευρώπη Ιρλανδία Ιταλία Κροατία Πορτογαλία Αυστρία Σουηδία Γαλλία Γερμανία Ρουμανία Βέλγιο Ελλάδα Ισπανία Σλοβενία Ελβετία Τσεχία Σλοβακία Ην.Βασίλειο Δανία Φινλανδία Ουγγαρία Πολωνία Νορβηγία Ολλανδία Μερίδιο αγοράς Διείσδυση ανά μάρκα Διείσδυση ανά χώρα Μερίδιο αγοράς % Μερίδιο αγοράς %

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=