03.04.25 #299 6 ΛΥΣΗ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΕΡΓΟΤΑΞΙΑ Ένα πιλοτικό έργο στο Λονδίνο αναδεικνύει πώς οι στόλοι στον τομέα των κατασκευαστικών έργων μπορούν να απο-ανθρακοποιήσουν όχι μόνο τα οχήματά τους, αλλά και τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό τους. Η πρωτοποριακή αυτή δοκιμή χρησιμοποιεί μια κινητή λύση για τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού εκσκαφέα και ενός φορτωτή με τροχούς. Τα μηχανήματα της Volvo είναι συνδεδεμένα με τηλεματική σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στη startup φόρτισης Charge Fairy να προβλέπει πότε χρειάζονται φόρτιση και να αποστέλλει αυτόματα ένα κινητό όχημα φόρτισης. Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιείται ο χρόνος διακοπής λόγω φόρτισης και αποφεύγεται η ανάγκη για συνδέσεις στο δίκτυο ή γεννήτριες για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού κατασκευών. Τα αρχικά δεδομένα της δοκιμής έδειξαν ότι μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων, ο ηλεκτρικός εκσκαφέας είχε εξοικονομήσει πάνω από 100 κιλά CO2 σε σύγκριση με έναν ντιζελοκίνητο εκσκαφέα, ενώ παράλληλα εξάλειψε ρύπους όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx), τα σωματίδια, οι μη-μεθανικοί υδρογονάνθρακες και το μονοξείδιο του άνθρακα. Με μια κληρονομιά που εκτείνεται για περισσότερο από 55 χρόνια, το Toyota Hilux έχει χτίσει μια ασύγκριτη φήμη ως όχημα εξαιρετικής αντοχής και αξιοπιστίας, αποδεικνύοντας την ποιότητά του στις πιο ακραίες συνθήκες παγκοσμίως, κάθε μέρα. Το νέο Hilux 48V είναι το πρώτο Toyota Hilux με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Το ήπιο υβριδικό σύστημα προσφέρει πιο ομαλή και αθόρυβη απόδοση τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου. Είναι δεδομένη, βεβαίως, η ικανότητά του σε πολύ δύσκολες συνθήκες, καθώς ο σχεδιασμός του υβριδικού συστήματος διατηρεί το βάθος υδάτινης διάβασης των 700 mm του Hilux, ενώ είναι το πρώτο του είδους που εξοπλίζεται με το σύστημα MultiTerrain Select για εκτός δρόμου οδήγηση, έχει δε ακριβώς την ίδια ικανότητα μεταφοράς και ρυμούλκησης. Μεγάλο ατού η επιπλέον ισχύς και ροπή κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Υπάρχουν έξι ρυθμίσεις: Sand, Mud, Rock, Dirt, Deep Snow και Auto. Στη λειτουργία Auto, οι αισθητήρες γύρω από το όχημα αξιολογούν συνεχώς τις συνθήκες του δρόμου και εφαρμόζουν αυτόματα τις κατάλληλες ρυθμίσεις ελέγχου. Από κοντά, το Hilux GR Sport II είναι η νέα κορυφαία έκδοση της σειράς, εμπνευσμένη από την αγωνιστική κληρονομιά του Dakar Rally με την Toyota Gazoo Racing. Βελτιώσεις έχουν γίνει σε πλαίσιο, ανάρτηση και σύστημα πέδησης, καθιστώντας το GR Sport II το πιο οδηγοκεντρικό Hilux μέχρι σήμερα, τόσο στην άσφαλτο όσο και σε off road περιπέτειες. Οι ικανότητες ρυμούλκησης (3.500 kg) και ωφέλιμου φορτίου (1.000 kg) παραμένουν ίσες με τις καλύτερες στην κατηγορία τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ HYBRID 48V & GR SPORT II Toyota Hilux: Νέα διπλή «επίθεση» Η Renault και η Nissan ανανέωσαν τη μακροπρόθεσμη συμμαχία τους, ανοίγοντας τον δρόμο για περισσότερες πωλήσεις μετοχών, καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζει να δέχεται πιέσεις για την ενίσχυση των οικονομικών της. Η Renault ανακοίνωσε στις 31 Μαρτίου ότι οι δύο εταιρείες μπορούν πλέον να μειώσουν τη διασταυρούμενη μετοχική τους σύνθεση σε ποσοστό όχι μικρότερο του 10%, από 15% που ίσχυε προηγουμένως. Η Renault θα αναλάβει τη κοινή τους επιχείρηση στην Ινδία, ενώ η Nissan θα απαλλαγεί από τη δέσμευση να επενδύσει στην επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων της γαλλικής εταιρείας, την Ampere. Η Nissan είχε δεσμευτεί να επενδύσει 600 εκατομμύρια ευρώ (648 εκατομμύρια δολάρια) στην Ampere. RENAULT - NISSAN Ανανέωση συμμαχίας
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=