FLEETNEWS #296

24.03.25 #296 8 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ MAGNA STEYR ΜΕ XPENG ΚΑΙ GAC Η Magna Steyr, αυστριακή εταιρεία κατασκευής οχημάτων, βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση συμβολαίων με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες Xpeng και GAC Motor Co. για τη συναρμολόγηση ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Γκρατς της Αυστρίας, χρησιμοποιώντας ημι-αποσυναρμολογημένα κιτ που θα εισάγονται από την Κίνα. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα συμβόλαια αναμένεται να υπογραφούν τον Ιούνιο, επιτρέποντας στις δύο κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να αποφύγουν τους υψηλούς πρόσθετους δασμούς που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευής Κίνας τον Οκτώβριο. Αυτές οι συμφωνίες θα φέρουν επίσης νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στη Magna Steyr, η οποία αναζητά νέους πελάτες, καθώς τα τρέχοντα συμβόλαιά της πλησιάζουν στη λήξη τους. Ωστόσο, οι δύο κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν αναμένεται να πραγματοποιήσουν σημαντικές επενδύσεις στα έργα αρχικά, καθώς σκοπεύουν να συναρμολογήσουν μικρό αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων για να δοκιμάσουν τη ζήτηση της αγοράς στην Ευρώπη. Η Contemporary Amperex Technology Co., Limited (CATL) και η NIO υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας στις 17 Μαρτίου 2025, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη ενός δικτύου ανταλλαγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα. Βάσει της συμφωνίας, οι δύο εταιρείες θα αξιοποιήσουν την τεχνογνωσία τους για να δημιουργήσουν ένα προηγμένο και μεγάλης κλίμακας δίκτυο υπηρεσιών ανταλλαγής μπαταριών για επιβατικά οχήματα. Ένας βασικός στόχος είναι η τυποποίηση, με σκοπό τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της αποδοτικότητας των υπηρεσιών αυτών. Η CATL θα υποστηρίξει την επέκταση του δικτύου ανταλλαγής μπαταριών της NIO, ενώ η υπο-μάρκα Firefly της NIO θα ενσωματώσει το πρότυπο ChocoSwap της CATL στα μελλοντικά της μοντέλα. Οι δύο εταιρείες θα λειτουργήσουν ένα διπλό επιχειρηματικό μοντέλο δικτύου, προσφέροντας απρόσκοπτες υπηρεσίες ανταλλαγής μπαταριών για τη βελτίωση της ευκολίας μετακίνησης με ηλεκτρικά οχήματα. Μακροπρόθεσμα, σκοπεύουν επίσης να συμβάλουν στην ανάπτυξη και προώθηση εθνικών προτύπων για την ανταλλαγή μπαταριών, διασφαλίζοντας τη συμβατότητα μεταξύ διαφορετικών μαρκών και μοντέλων οχημάτων. CATL - NIO Στρατηγική συνεργασία DONGFENG - VOYAH: ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Στις 14 Μαρτίου, ένα ειδικό τρένο εμπορευματικών μεταφορών Κίνας-Ευρώπης (Wuhan) με την επωνυμία «Dongfeng», πλήρως φορτωμένο με οχήματα μάρκας Voyah της Dongfeng Motor, αναχώρησε από τη Wuhan, την πρωτεύουσα της επαρχίας Hubei, ξεκινώντας ένα ταξίδι 8.909 χιλιομέτρων προς τη Μόσχα. Το πρώτο αυτό τρένο «Dongfeng» μεταφέρει 96 οχήματα Voyah και αναμένεται να φτάσει στη Μόσχα στα τέλη του μηνός, υποστηρίζοντας περαιτέρω την επέκταση της Voyah στην ευρωπαϊκή αγορά. Από την έναρξη της παγκόσμιας επέκτασής της το 2022, η Voyah έχει εισέλθει σε περισσότερες από δέκα χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας, της Δανίας, των Κάτω Χωρών, της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Ιταλίας, ενώ επιταχύνει την παρουσία της στην Κεντρική Ασία, τη Μέση Ανατολή και τη Λατινική Αμερική. Ως βασικός διάδρομος logistics που συνδέει την επαρχία Hubei με χώρες κατά μήκος της Πρωτοβουλίας Belt and Road, το τρένο εμπορευματικών μεταφορών Κίνας-Ευρώπης (Wuhan) διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διευκόλυνση του εμπορίου μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Το τρένο «Dongfeng», μια προσαρμοσμένη υπηρεσία για την Dongfeng Motor, στοχεύει στη μείωση του συνολικού κόστους logistics και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των εξαγωγών οχημάτων, επιταχύνοντας τη διεθνή εμβέλεια των αυτοκινήτων που παράγονται στην «Κοιλάδα Αυτοκινήτων» της Wuhan.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=