FLEETNEWS #295

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΠΕΜΠΤΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025 #295 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Αλλαγές στη διοίκηση της Nissan Motor Co Πλήθος νέων μοντέλων το 2025 στην Ελλάδα Σε άνοδο οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως Η Toyota τονίζοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει επιλογές μετακίνησης προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη, διευρύνει αποφασιστικά τη γκάμα των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της στη βάση της πολυτεχνολογικής προϊοντικής στρατηγικής της. Σε αυτό το πλαίσιο το νέο Toyota C-HR+ έρχεται και στη χώρα μας από το Φθινόπωρο, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της Toyota στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Βασισμένο στην αποκλειστική πλατφόρμα e-TNGA, θα διατίθεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις. Συνεχίζοντας την παράδοση του Toyota C-HR, διατηρεί την τολμηρή εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου που παραπέμπει σε κουπέ, με στόχο να προσελκύσει την προσοχή και να προσφέρει ξεχωριστή εμπειρία σε οδηγό και επιβάτες. Εξελιγμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του δραστήριου τρόπου ζωής, το stylish νέο Toyota C-HR+ διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό με 416 λίτρα χωρητικότητας αποσκευών και εντυπωσιακή coupe σχεδίαση. Είναι μοντέρνο και οδηγοκεντρικό. Το νέο C-SUV προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις και αυτονομία έως και 600 χλμ. Αεροδυναμικό και εξαιρετικά αποδοτικό, παρέχει δύο επιλογές μπαταρίας, 57,7 kWh και 77 kWh, ώστε να μπορεί καθένας να διαλέξει τη βέλτιστη επιλογή σύμφωνα με τις επιθυμίες του. Ιδιαιτέρως σημαντική είναι η ύπαρξη OBC (on board charger) 11 kW και 22 kW, ενώ επιτυγχάνεται ταχυφόρτιση -σε σταθμούς συνεχούς ρεύματος (DC)- 10%-80% σε 30 λεπτά. Διαβάστε περισσότερα εδώ TOYOTA C-HR+ Νέο, πλήρως ηλεκτρικό C-SUV ΜΙΑ ΝΕΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Το Toyota FT-Me αποτελεί ένα όραμα για ηλεκτρική μικροκινητικότητα. Πρόκειται για ένα μικρό διθέσιο όχημα, που με μήκος λιγότερο από 2,5 μέτρα καταλαμβάνει το 1/2 μιας κανονικής θέσης στάθμευσης. Προσφέρει δε προσβάσιμη κινητικότητα σε οδηγούς με διπλώματα μικρότερων κατηγοριών (από 14 ετών). Το FT-Me μπορεί να οδηγηθεί αποκλειστικά με χειροκίνητες εντολές μέσω του τιμονιού του, στοιχείο που το καθιστά κατάλληλο και για χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου.

20.03.25 #295 2 Το BMW Group έχει ξεκινήσει το οικονομικό έτος 2025 με σαφή δέσμευση για ανάπτυξη - με μια προγραμματισμένη μικρή αύξηση στους όγκους πωλήσεων, μείωση των επενδύσεων και ισχυρές ελεύθερες ταμειακές ροές. Ο Oliver Zipse, πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, μιλώντας στο καθιερωμένο Annual Conference στο Μόναχο, έκανε λόγο για τεράστιο άλμα προς τα εμπρός, με νέες τεχνολογίες που επιτυγχάνουν μέγιστη επεκτασιμότητα, αυξάνοντας το επίπεδο καινοτομίας και προσφέροντας περισσότερα οφέλη στους πελάτες. Στο τέλος του τρέχοντος έτους, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Neue Klasse, η νέα BMW iX3, θα δώσει το έναυσμα για μια πρωτοφανή επέλαση νέων μοντέλων: Το BMW Group προγραμματίζει την κυκλοφορία περισσότερων από 40 νέων και ανανεωμένων μοντέλων στην αγορά μέχρι το 2027, καλύπτοντας όλες τις παραλλαγές συστημάτων μετάδοσης κίνησης και όλες τις κατηγορίες. Το κοινό χαρακτηριστικό τους είναι ότι θα διαθέτουν συστάδες μελλοντικών τεχνολογιών, που θα επεκταθούν σταδιακά σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο με το λανσάρισμα της Neue Klasse. Το 2024, το BMW Group προχώρησε σε εκτεταμένες επενδύσεις σε καινοτόμους τεχνολογίες, στην γκάμα μοντέλων του και στις εγκαταστάσεις παραγωγής του σε όλο τον κόσμο. Θα υπάρξει μείωση των δαπανών φέτος, σε σύγκριση με το προγραμματισμένο ανώτατο όριο στις δαπάνες για Έρευνα & Εξέλιξη και στις κεφαλαιακές δαπάνες του περασμένου έτους. Με βάση αυτό, η εταιρεία στοχεύει σε κέρδη προ φόρων στο επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς - παρά τους αυξημένους δασμούς. BMW GROUP Σε τροχιά ανάπτυξης το 2025 FLEET NEWS #295 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Πλούσιο σε λανσαρίσματα υπήρξε το 2024, εξίσου, αν όχι πιο πλούσιο σε λανσαρίσματα νέων αλλά και ανανεωμένων μοντέλων, αναμένεται το 2025. Παραθέτουμε έναν κατάλογο με τα μοντέλα εκείνα που η έναρξη των πωλήσεών τους έχει ανακοινωθεί ή βρίσκεται σε εξέλιξη: —Alfa Romeo Junior Ibrida Q4: Mάιο-Ιούνιο* —Audi Α3 Sportback & RS3: Α’ 3μηνο —Audi A3 allstreet PHEV: Α’ 3μηνο —Audi A5 (S5) Sedan + PHEV: Α’ 3μηνο —Audi A5 (S5) Avant + PHEV: Α’ 3μηνο —Audi Q5 (SQ5) SUV: Β’ 3μηνο —Audi Q5 (SQ5) Sportback: Β’ 3μηνο —Audi A6 e-tron: Β’ 3μηνο —Audi Q6 e-tron Sportback: Β’ 3μηνο —Audi RS Q8: Β’ 3μηνο —Audi e-tron GT: Β’ 3μηνο —BMW 2 Gran Coupé: Μάρτιο —BYD ATTO 2: A’ 3μηνο —BYD Seal 5 DM-I: Β’ 3μηνο —BYD Sealion 7: Β’ 3μηνο —BYD Dolphin Mini: Γ’ 3μηνο —BYD Seal 6 DM-I: Γ’ 3μηνο —BYD Sealion 5 DM-I: Δ’ 3μηνο —Dacia Bigster: Μάιο-Ιούνιο —Fiat Grande Panda: Ιούνιο —Jeep Avenger 4Xe: Μάιο - Ιούνιο* —Jeep Compass: Tέλη 2024 —Lexus RZ: Φθινόπωρο —MINI Cooper Cabrio: Μάρτιο —Renault 4: Καλοκαίρι —Renault Austral (F-L): Καλοκαίρι —Renault 5 E-Tech Electric: Ιούνιο —Renault Rafale: Φθινόπωρο —Renault Symbioz: Μάιο-Ιούνιο —Skoda Elroq: Β’ 3μηνο —Skoda Enyaq: Β’ 3μηνο —Subaru Forester: A’ 3μηνο —Suzuki eVitara: Β’ 6μηνο —Toyota bZ4X: Καλοκαίρι —Toyota C-HR+: Φθινόπωρο —Toyota Urban Cruiser: Φθινόπωρο —Volkswagen Tayron: Q1 2025 Την άλλη βδομάδα θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του εντελώς νέου Compass. *Παραγγελίες πολύ σύντομα ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΟΝΤΑΙ ΤΟ 2025

20.03.25 #295 4 KIA EV ON TOUR ΣΕ 9 ΠΟΛΕΙΣ Η Kia διοργανώνει ένα ξεχωριστό roadshow, το Kia EV On Tour. Μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων σε 9 πόλεις της Ελλάδας, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει από κοντά και να οδηγήσει τα αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-in Hybrid μοντέλα της εταιρείας. Οι Επίσημοι Συνεργάτες είναι έτοιμοι να υποδεχτούν τους ενδιαφερόμενους. Το πρόγραμμα έχει ως εξής: „Λάρισα: 26/3-1/4 „Θεσσαλονίκη: 3-7/4 „Αγρίνιο: 10-15/4 „Ηράκλειο: 5-12/5 „Ρέθυμνο: 15-19/5 „Χανιά: 22-26/5 „Ιωάννινα: 30/5-4/6 „Δράμα: 13-20/6 „Πάτρα: 26-30/6 Σταθερά αποτελέσματα κατέγραψε το Volkswagen Group το οικονομικό έτος 2024, ενώ διαβλέπει ισχυρές προοπτικές για το 2025. Τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 324,7 δισ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένα σε σχέση με το 2023 (322,3 δισ. ευρώ). Στον κλάδο αυτοκινήτου, τα έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 265,9 δισ. ευρώ, σημειώνοντας ελαφρά πτώση έναντι του προηγούμενου έτους εξαιτίας της μείωσης του όγκου πωλήσεων. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν ελαφρά αύξηση από το προηγούμενο έτος λόγω της θετικής πορείας του τομέα Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών (Financial Services). Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Εποπτικό Συμβούλιο προτείνουν μέρισμα ύψους 6,30 ευρώ ανά κοινή μετοχή και 6,36 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή, που αντιπροσωπεύει μια μείωση 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο δείκτης πληρωμής μερισμάτων αντιστοιχεί σε περίπου 30%. Το Volkswagen Group αναμένει ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα επίπεδα του προηγούμενου έτους έως και 5%. Η λειτουργική απόδοση επί των πωλήσεων του ομίλου αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 5,5 και 6,5%. Στον Τομέα Αυτοκινήτου, ο όμιλος αναμένει ποσοστό επενδύσεων μεταξύ 12 και 13% το 2025. Εδώ, οι καθαρές ταμειακές ροές προβλέπονται να είναι μεταξύ 2 και 5 δισ. ευρώ. Περιλαμβάνονται εκροές μετρητών για μελλοντικές επενδύσεις καθώς και για μέτρα αναδιάρθρωσης που θα εφαρμοστούν. Η καθαρή ρευστότητα του Τομέα Αυτοκινήτου για το 2025 αναμένεται μεταξύ 34 και 37 δισ. ευρώ. Ο στόχος του ομίλου να συνεχίσει μια ισχυρή πολιτική χρηματοδότησης και ρευστότητας παραμένει. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2024 Group VW: Σταθερότητα και ισχυρές προοπτικές GEELY - GEO MOBILITY HELLAS: ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ Ο ΘΑΝ. ΚΟΝΙΣΤΗΣ Η Geely ετοιμάζεται να εισέλθει δυναμικά στην ελληνική αγορά. Η Geo Mobility Hellas, εισαγωγέας της Geely και θυγατρική της Union Group,έχει ήδη ανακοινώσει (όπως γράψαμε σε προηγούμενη έκδοσή μας) τοποθέτηση του Θανάση Κονιστή στη θέση του γενικού διευθυντή. Πρόκειται για ένα στέλεχος με μακρά πείρα στην αυτοκινητοβιομηχανία και βαθιά κατανόηση της εγχώριας αγοράς, τόσο στις πωλήσεις όσο και στις υπηρεσίες after sales. Στον νέο του ρόλο, θα ηγηθεί της ανάπτυξης και της στρατηγικής τοποθέτησης της μάρκας Geely στην Ελλάδα, που έχει προγραμματισθεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα θα είναι το Geely Galaxy EX5, ένα προηγμένο και καινοτόμο ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας C. Το EX5 είναι εξοπλισμένο με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων, που πετυχαίνει επιτάχυνση 0 έως 100 km/h σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα και εντυπωσιακή αυτονομία 425 km (WLTP) με μία μόνο φόρτιση. Το EX5 διαθέτει την πρωτοποριακή μπαταρία τεχνολογίας Short Blade της Geely, σχεδιασμένη να διαρκεί έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Επιπλέον, περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα ασφαλείας ADAS, που παρέχουν εξαιρετικά επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και συνδεσιμότητας. Θαν. Κονιστής

20.03.25 #295 6 Η Stellantis ανακοίνωσε στις 7 Μαρτίου 2025 βασικές αλλαγές στην ηγετική ομάδα των δραστηριοτήτων της στην Κίνα. Διόρισε τον Xin Tianshu Chief Operating Officer της Stellantis China και επικεφαλής της στρατηγικής συμμαχίας StellantisLeapmotor. Θα συνεχίσει επίσης να υπηρετεί ως διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας Leapmotor International. Εν τω μεταξύ, ο Grégoire Olivier διορίστηκε επικεφαλής Στρατηγικής Αγοράς της Κίνας και ανώτερος σύμβουλος για τη Stellantis. Τόσο ο Xin όσο και ο Olivier αναφέρονται στον Maxime Picat, εκτελεστικό αντιπρόεδρο και προσωρινό μέλος της εκτελεστικής επιτροπής Stellantis. Ο Xin Tianshu έχει 30 χρόνια πείρας στην εταιρική διαχείριση σε πολλούς κλάδους, καλύπτοντας λειτουργικούς τομείς, στρατηγική, επιχειρηματική ανάπτυξη, συγχωνεύσεις/εξαγορές κα. STELLANTIS: ΝΕΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ LEAPMOTOR: ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η Leapmotor δημοσίευσε την ετήσια οικονομική της έκθεση για το 2024, με λειτουργικά έσοδα 32,16 δισεκατομμυρίων γιουάν (4,16 δισ. ευρώ), διατηρώντας ισχυρή ανάπτυξη. Το ετήσιο περιθώριο μικτού κέρδους έφτασε το 8,4%, σημειώνοντας νέο ιστορικό ρεκόρ. Τόσο οι λειτουργικές ταμειακές ροές όσο και οι ελεύθερες ταμειακές ροές ήταν θετικές, με άφθονα κεφάλαια διαθέσιμα που ανέρχονται σε 20,42 δισεκατομμύρια γιουάν. Οι συνολικές παραδόσεις έφτασαν τις 293.724 μονάδες, κατατάσσοντας τη Leapmotor σταθερά ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες εγχώριες αναδυόμενες μάρκες με την ταχύτερη ανάπτυξη σε ετήσια βάση και στην 11η θέση μεταξύ των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων οχημάτων με τεχνολογία νέας ενέργειας. Ειδικά το τέταρτο τρίμηνο του 2024, οι μέσες μηνιαίες παραδόσεις της Leapmotor ξεπέρασαν τις 40.000 μονάδες, με μικτό περιθώριο κέρδους 13,3%, σημειώνοντας νέο ρεκόρ τριμήνου. Η καλύτερη οικονομική χρονιά στην ιστορία της Skoda Auto Group ήταν το 2024. Πέτυχε έσοδα ρεκόρ από πωλήσεις 27,8 δισ. ευρώ (+4,7%) και λειτουργικά κέρδη 2,3 δισ. ευρώ (+30,0%). Οι καθαρές ταμειακές ροές υπερδιπλασιάστηκαν, ξεπερνώντας τα 2 δισ. ευρώ (+116,2%) και η απόδοση επί των πωλήσεων αυξήθηκε περαιτέρω στο 8,3%, αντανακλώντας την εξαιρετική συνολική οικονομική απόδοση και την ανθεκτικότητα της εταιρείας. Αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα επιτρέπουν στην εταιρεία να αντιμετωπίσει τις επερχόμενες προκλήσεις του εντεινόμενου μετασχηματισμού από θέση ισχύος. Τα περαιτέρω βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη οφείλονται κυρίως στις αυξημένες πωλήσεις, ιδίως επικερδών για την εταιρεία μοντέλων και εκδόσεων, και στις ευεργετικές συναλλαγματικές ισοτιμίες, παράλληλα με τη συνεπή εφαρμογή του προγράμματος Next Level Efficiency+, με ιδιαίτερη έμφαση στη βελτιστοποίηση του κόστους. Η Skoda Auto παρέδωσε 926.600 οχήματα σε πελάτες παγκοσμίως πέρυσι (+6,9%), με την Octavia να παραμένει το best seller της μάρκας (215.700 οχήματα, +12,4%). Η Skoda κατέγραψε σημαντική αύξηση στις παραδόσεις στην κύρια περιοχή πωλήσεών της, την Ευρώπη, όπου ξεπέρασε το ρυθμό ανάπτυξης της συνολικής αγοράς και κατατάχθηκε ως η τέταρτη αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις (2023: 7η θέση). Σύμφωνα με την Kosmocar, η Skoda Auto βρίσκεται σε εξαιρετική θέση, προσφέροντας τη νεότερη και πιο ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων της μέχρι σήμερα, που περιλαμβάνει όλους τους τύπους κινητήρων, καθώς και τα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, το compact SUV Elroq (το οποίο ήδη βρίσκεται στην Ελλάδα) και το νέο Enyaq που παρουσιάστηκε πρόσφατα διεθνώς και σύντομα αναμένουμε και στη χώρα μας. Διαβάστε περισσότερα εδώ SKODA AUTO Χρονιά ρεκόρ το 2024 Xin Tianshu SKODA AUTO GROUP - ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΒΑΣΙΚΏΝ ΣΤΟΙΧΕΊΩΝ, ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ ΕΩΣ ΔΕΚΈΜΒΡΙΟΣ 2024 2024 2023 Διαφορά (%) Παραδόσεις σε πελάτες αυτοκίνητα 926.600 866.800 +6,9 Παραγωγή αυτοκίνητα 1.027.300 1.006.800 +2,0 Πωλήσεις αυτοκίνητα 1.090.000 1.056.000 +3,2 Έσοδα από πωλήσεις εκατ. € 27.787 26.536 +4,7 Λειτουργικά κέρδη εκατ. € 2.305 1.773 +30,0 Απόδοση επί των πωλήσεων % 8,3 6,7 - Επενδύσεις εκατ.€ 1.825 1.913 -4,6 Καθαρή ταμειακή ροή εκατ.€ 2.028 938 + 116,2

20.03.25 #295 7 Η Nissan ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την οργάνωση και τη δομή της ηγεσίας της, αναπόσπαστο μέρος των σχεδίων ανάκαμψης της εταιρείας, ως συνέχεια των πρόσφατων αλλαγών που ανακοινώθηκαν πρόσφατα για την εκτελεστική επιτροπή. Για να βελτιώσει την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα στη λήψη αποφάσεων, η διοίκηση της Nissan θα μεταβεί σε ένα πλαίσιο μονού επιπέδου, χωρίς «αξιωματικούς». Όλα τα εταιρικά στελέχη θα αναλαμβάνουν εφεξής τον τίτλο του Corporate Executive (CE). Αυτή η αλλαγή θα οδηγήσει σε μείωση κατά 20% των ανώτατων διευθυντικών θέσεων, δημιουργώντας έναν εξορθολογισμένο και ευέλικτο οργανισμό. Αυτό αποτελεί, επίσης, μέρος της δέσμευσης της Nissan για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας στη λήψη αποφάσεων, απλοποιώντας τα οργανωτικά επίπεδα και επεκτείνοντας το εύρος του ελέγχου. Οι αλλαγές έχουν σχεδιαστεί για να ενδυναμώσουν τις περιφέρειες και να καθορίσουν σαφείς ρόλους και ευθύνες εντός του οργανισμού. Διαβάστε περισσότερα εδώ NISSAN H νέα δομή της ηγεσίας OΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: ΕΛΕΓΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ Σε 155.400 ευρώ ανέρχονται τα νέα πρόστιμα που επέβαλε η Επιθεώρηση Εργασίας, μετά από πρόσφατους ελέγχους σε οδικές μεταφορές. Ελέγχθηκαν, σε συνεργασία με την Τροχαία, 396 οχήματα και διαπιστώθηκαν 116 παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας. Μεταξύ αυτών διαπιστώθηκε και η απασχόληση 11 αδήλωτων οδηγών. Οι παραβάσεις αφορούν αδήλωτη εργασία, μη επίδειξη βιβλίου δρομολογίων, μη εφοδιασμό και φύλαξη βιβλίου δρομολογίων, μη χορήγηση κανονικής άδειας, μη εφοδιασμό με απόσπασμα πίνακα προσωπικού, χρονικά όρια εργασίας (μη καταχώριση υπερωριακής απασχόλησης στην Εργάνη, μη υποβολή δήλωσης οργάνωσης χρόνου εργασίας, παραβίαση της εβδομαδιαίας ανάπαυσης). Η DS ενσωματώνει όλο τον πλούτο της γαλλικής κουλτούρας, αισθητικής και δεξιοτεχνίας. Εμπνευσμένη από τη γαλλική τέχνη της ζωής, αυτή η ειδική έκδοση αποδίδει με κομψότητα και διακριτικότητα φόρο τιμής στη γαλλική κληρονομιά και το Παρίσι. Με επιρροές από την Πόλη του Φωτός, αυτή η περιορισμένη σειρά διαθέτει χρυσές λεπτομέρειες, που αναδεικνύονται από το μαύρο φινίρισμα, μια αναφορά στα εμβληματικά μνημεία και την ατμόσφαιρα του Παρισιού τη νύχτα. Βασισμένες στην έκδοση Pallas, οι επετειακές εκδόσεις DS 3, DS 4 και DS 7 Édition France αναδεικνύουν την τεχνογνωσία της DS Automobiles μέσω αποκλειστικών εσωτερικών διακόσμων. Οι εσωτερικοί χώροι της Édition France διακοσμούνται με ευγενή υλικά, όπως η μαύρη Alcantara® με ζεστό τόνο και εκλεπτυσμένη υφή. Διαβάστε περισσότερα εδώ DS: “ÉDITION FRANCE” ΑΠΟ 32.300 ΕΥΡΩ

20.03.25 #295 8 ΤΑΪΛΑΝΔΗ: ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ EV Η Επιτροπή της Ταϊλάνδης για την Εθνική Ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας για Στοχευμένες Βιομηχανίες, σε συνεδρίασή της ενέκρινε μια επένδυση μιας μονάδας της κινεζικής Sunwoda Electronic αξίας άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και συστήματος αποθήκευσης ενέργειας (ESS) σε επίπεδο κυψελών. Πρόκειται για μια κίνηση που θα ενισχύσει την αλυσίδα εφοδιασμού της χώρας και θα στηρίξει την εγχώρια αγορά EV. Η Sunwoda σχεδιάζει να κατασκευάσει τις εγκαταστάσεις παραγωγής της στην περιοχή Eastern Economic Corridor της Ταϊλάνδης. Το πρώτο εργοστάσιο, που βρίσκεται στην επαρχία Chonburi, θα παράγει στοιχεία μπαταρίας ιόντων λιθίου για κατασκευαστές EV. ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΙΣΤΩΝ Η κυβέρνηση Τραμπ κλείνει τους φορτιστές EV σε όλα τα ομοσπονδιακά κυβερνητικά κτίρια και αναμένεται, επίσης, να πουλήσει τα πρόσφατα αγορασμένα ηλεκτρικά οχήματα της Γενικής Διοίκησης Υπηρεσιών (GSA). Η GSA, η οποία διαχειρίζεται όλα τα κτίρια που ανήκουν στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση, διαχειρίζεται επίσης τους φορτιστές EV των ομοσπονδιακών κτιρίων. Ομοσπονδιακά EV και προσωπικά EV που ανήκουν σε υπαλλήλους χρεώνονται σε αυτές τις 8.000 θύρες φόρτισης. Το αμερικανικό site τεχνολογίας, Verge, αναφέρει επικαλούμενο αξιόπιστες πηγές ότι τα σχέδια θα ανακοινωθούν επίσημα, εσωτερικά, σε λίγες ημέρες και υπάρχει σχετικό email που έχει ήδη στείλει η GSA στα περιφερειακά γραφεία. Χωρίς την έκπτωση φόρου, ερευνητές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων (EV) στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να μειωθούν κατά 30% έως το 2027 και σχεδόν 40% έως το 2030. Αυτό μπορεί να μειώσει το προβλεπόμενο μερίδιο αγοράς EV από 18% σε 13% το 2026 και από 40% σε 24% το 2030, σύμφωνα με σχετική μελέτη του REPEAT Project, μια ομάδας του Πανεπιστημίου του Πρίνστον που αναλύει την περιβαλλοντική πολιτική. Μια τέτοια επιβράδυνση θα μπορούσε να οδηγήσει σε ακύρωση του 100% των προγραμματισμένων επεκτάσεων των εργοστασίων συναρμολόγησης ηλεκτρικών στις ΗΠΑ και θα μπορούσε να καταστήσει περιττό το 29% έως 72% της χωρητικότητας κατασκευής μπαταριών στις ΗΠΑ. Τα εργοστάσια που είναι σε αδράνεια -ή δεν χτίστηκαν ποτέ εξ αρχής- σημαίνουν λιγότερες θέσεις εργασίας. Εάν η κυβέρνηση Τραμπ καταργήσει την ομοσπονδιακή πίστωση φόρου για ηλεκτρικά οχήματα, αυτό θα μπορούσε να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην αμερικανική παραγωγή, προειδοποιούν οι αναλυτές. Συγκεκριμένα, η κατάργηση της έκπτωσης φόρου των 7.500 δολαρίων θα μείωνε τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων και θα έθετε σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με την κατασκευή αυτών των οχημάτων και των μπαταριών που τα τροφοδοτούν. «Η έκθεση είναι επίσης η μόνη ανάλυση που γνωρίζω μέχρι σήμερα και η οποία αφορά την αμερικανική παραγωγή», είπε ο Jesse D. Jenkins, επίκουρος καθηγητής στο Πρίνστον και επικεφαλής του έργου της μελέτης, σε δήλωσή του. Οι αναλυτές θεώρησαν την έκπτωση φόρου ως ζωτικής σημασίας για τη συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων EV στις ΗΠΑ. Ήταν μεταξύ των τάσεων που οδήγησαν την S&P Global Mobility, το 2023, να προβλέψει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ θα μπορούσαν να υπερδιπλασιαστούν έως το 2030. Ωστόσο, η κυβέρνηση Τραμπ αναμένεται να σταματήσει την πολιτική της επιδότησης, μαζί με άλλες πολιτικές της κυβέρνησης Μπάιντεν που σχετίζονται με τις υποδομές των παρόχων και τα πρότυπα εκπομπών. ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΠΑ: Υπό απειλή οι κατασκευαστές

20.03.25 #295 9 Ο ερευνητικός οίκος για EV Rho Motion ανέφερε ότι ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν παγκοσμίως τον Φεβρουάριο του 2025, είναι 1,2 εκατομμύρια. Μειώθηκε όμως κατά 3% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2025. Ήταν μια καλή αρχή της χρονιάς για τις πωλήσεις EV, με 50% αύξηση τον Φεβρουάριο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης συνεχίζει να προέρχεται από την Κίνα, η οποία βλέπει μια καθαρά «ηλεκτρική αναγέννηση» φέτος, σε σύγκριση με την ανάπτυξη των υβριδικών το 2024. Παρά τους υψηλούς δασμούς, η εγχώρια μάρκα BYD δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε σχέση με τη διεθνή επέκτασή της. Εν τω μεταξύ, στην Ευρώπη, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία (BEV) είναι η καλή είδηση του μήνα, με άλμα 29% σε ετήσια βάση. Το φορολογικό τέλος της Γαλλίας στα υβριδικά plug-in είχε μεγάλο αντίκτυπο στις πωλήσεις τους, που έχουν μειωθεί σχεδόν 50% μέχρι στιγμής φέτος. Οι κατασκευαστές μπορεί να νιώθουν ανακούφιση που η Ε.Ε. έχει εισαγάγει ευελιξία στα πρότυπα των εκπομπών, αλλά θα πρέπει να πατήσουν γκάζι, για να αποφύγουν μεγάλα πρόστιμα. Όσον αφορά τη Βόρεια Αμερική, η περιοχή σημειώνει σταθερή ανάπτυξη 20% μέχρι στιγμής φέτος. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΑΣΗ Πωλήσεις EV: Στο +50% τον Φεβρουάριο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ: 1,2 εκατ. μονάδες Πηγή: Rho Motion Ετήσια: +49% - Κατά μήνα: -3% ‘000 πωληθείσες μονάδες 2.000 1.800 1.600 1.400 1.200 1.000 800 600 400 200 0 *συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων BEV & Phev & LCV ■ Κίνα ■ Βόρεια Αμερική ■ Ευρώπη ■ Υπόλοιπος κόσμος ΜΑΡ ‘24 ΑΠΡ ‘24 ΜΑΪ ‘24 ΙΟΥΝ ‘24 ΙΟΥΛ ‘24 ΑΥΓ ‘24 ΣΕΠ ‘24 ΟΚΤ ‘24 ΝΟΕ ‘24 ΔΕΚ ‘24 ΙΑΝ ‘25 ΦΕΒ ‘25 ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΕ 60 ΧΩΡΕΣ Η XPENG ΤΟ 2025 Στην εαρινή της εκδήλωση στις 13 Μαρτίου, η Xpeng παρουσίασε ένα φιλόδοξο παγκόσμιο σχέδιο επέκτασης, με τον πρόεδρο He Xiaopeng να ανακοινώνει το στόχο της εταιρείας να εισέλθει σε 60 χώρες και περιοχές μέσα στο 2025. Η Xpeng θα εισέλθει, μεταξύ άλλων, στην αγορά της Μαλαισίας, στην Ιταλία και το Κατάρ. Μόλις δύο ημέρες πριν από την εκδήλωση, η εταιρεία είχε ήδη γράψει ένα ορόσημο στη στρατηγική της για την παγκοσμιοποίηση, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη είσοδό της σε 4 μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Η Stellantis πειραματίζεται με κιβώτια ταχυτήτων πολλαπλών ταχυτήτων, για να βελτιώσει την απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με μια πρόσφατη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας. Δημοσιεύτηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις 27 Φεβρουαρίου 2025, αλλά είχε κατατεθεί αρχικά από την αυτοκινητοβιομηχανία το 2023. Η αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ασχολείται συγκεκριμένα με την προσθήκη μιας δεύτερης ταχύτητας προς τις μονάδες μετάδοσης κίνησης σε ηλεκτρικούς κινητήρες. Tο έγγραφο εστιάζει κυρίως στον τρόπο αλλαγής της μετάδοσης μεταξύ των δύο ταχυτήτων. Η Stellantis συζητά τη χρήση μαγνητικού ρευστού, το οποίο χρησιμοποιείται επί του παρόντος σε ορισμένους αποσβεστήρες. Αυτό το ρευστό περιέχει σιδηρούχα μεταλλικά σωματίδια, τα οποία αντιδρούν στα μαγνητικά πεδία. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να μετακινήσει τους άξονες που συγκρατούν μεμονωμένα γρανάζια στη θέση τους με πιο αποτελεσματικό τρόπο σε σύγκριση με τους συμβατικούς υδραυλικά ενεργοποιούμενους συμπλέκτες. ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ STELLANTIS Κιβώτια δύο ταχυτήτων

20.03.25 #295 10 Ένα νέο έγγραφο του Κοινωνικού Ιδρύματος Αγοράς (SMF) προσδιορίζει την ανεπαρκή συγκέντρωση σημείων φόρτισης ως σημαντικό εμπόδιο για την αντιμετώπιση αυτού του κοινωνικού ζητήματος της λεγόμενης «φτώχειας στις μεταφορές». Επηρεάζει τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις λόγω ανεπάρκειας στη διαθεσιμότητα, την προσβασιμότητα και την οικονομική προσιτότητα. Περιορίζεται η κινητικότητα και βλάπτεται η οικονομία. Η ευρύτερη απορρόφηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης των δημοσίων μεταφορών, καθώς το κόστος τους είναι συνήθως μικρότερο από αυτό των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε πολλά κράτη-μέλη της Ε.Ε., παρά την υψηλότερη αρχική δαπάνη. Οι κατασκευαστές καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών οχημάτων, παρά το περίπλοκο και δαπανηρό πλαίσιο κατασκευής στην Ευρώπη. Σήμερα, υπάρχουν περισσότερα από 370 μοντέλα EV στην αγορά, 16 από τα οποία είναι διαθέσιμα για λιγότερο από 30.000 ευρώ - με πολλά περισσότερα μοντέλα χαμηλού κόστους «στα σκαριά». Ωστόσο, η βραδύτερη από την απαιτούμενη εγκατάσταση δημόσιων σημείων φόρτισης δεν ταιριάζει με το ρυθμό χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων, υπονομεύοντας την πρόοδο στην αντιμετώπιση της φτώχειας στις μεταφορές. Στην πραγματικότητα, χρειάζονται 1,2 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά ετησίως μέχρι το 2030 - σήμερα ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε κάτι περισσότερο από 210.000 ετησίως. Η χρηματοδότηση στο πλαίσιο του Ταμείου της Ε.Ε. για το Κοινωνικό Κλίμα παρέχει την ευκαιρία στα κράτη-μέλη να αυξήσουν τις φιλοδοξίες τους και να αντιμετωπίσουν τη φτώχεια των μεταφορών ως μέρος των εθνικών σχεδίων δράσης. Η εγκατάσταση σημείων φόρτισης είναι ένα από τα μέτρα που πρέπει να συμπεριλάβουν τα κράτη-μέλη στα σχέδιά τους για το κοινωνικό κλίμα, εφαρμόζοντας το Ταμείο Κοινωνικού Κλίματος. Οι δημόσιες αρχές πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στην παροχή κινήτρων για την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και στην επέκταση των κυβερνητικών προγραμμάτων που καθιστούν τα EV πιο προσιτά και διαθέσιμα. Όπως προσδιορίζει το έγγραφο SMF, τα συστήματα κοινωνικής μίσθωσης μπορούν να αποτελέσουν μέρος της λύσης, συμβάλλοντας στην ελάφρυνση του αρχικού κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναγνωριστεί ότι τα συστήματα κοινωνικής μίσθωσης δεν αποτελούν πανάκεια. Ο αντίκτυπος και η αποτελεσματικότητά τους δεν πρέπει να υπερεκτιμώνται, καθώς αντιπροσωπεύουν μόνο ένα κομμάτι του παζλ. Απαιτείται μια ευρύτερη, πιο ολοκληρωμένη στρατηγική για τη δημιουργία μιας ισχυρής αγοράς για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων. ΕΕ - ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Κίνητρα για υποδομές φόρτισης και αγορά EV YANGWANG U7 ΣΤΙΣ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ Η BYD ανακοίνωσε επίσημα ότι το μοντέλο Yangwang U7 θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις 27 Μαρτίου. Τοποθετημένο ως ένα κορυφαίο νέο ενεργειακό εμβληματικό sedan, το μοντέλο άνοιξε για προπαραγγελίες στο Auto Guangzhou 2024 και θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις BEV (ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία) και PHEV (plug-in hybrid). TERAMONT PRO ΑΠΟ ΤΗΝ SAIC VW Στις 10 Μαρτίου, η SAIC Volkswagen παρουσίασε επίσημα το Teramont Pro στην αγορά, προσφέροντας τρία επίπεδα εξοπλισμού με τιμή μεταξύ 309.900 και 359.900 γιουάν. Με μη ευνοϊκή τιμή εκκίνησης των 269.900 γιουάν, το νέο μοντέλο είναι ένα SUV μεσαίου/μεγάλου μεγέθους που τροφοδοτείται από τον πιο πρόσφατο κινητήρα EA888 πέμπτης γενιάς, o οποίος διαθέτει τεχνολογία VTG (μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου) για βελτιωμένη απόδοση.

20.03.25 #295 11 Σύμφωνα με μια έρευνα της Fleet Europe, 3 στους 10 ανθρώπους στον τομέα του στόλου και της κινητικότητας αισθάνονται ότι υπάρχει ακόμα ένα «γυάλινο ταβάνι» στην εταιρεία τους. Αυτό είναι ένα από τα αποτελέσματα έρευνας για θέματα που σχετίζονται με την έμφυλη ισότητα στο χώρο εργασίας, η οποία διεξήχθη από τη Nexus Communication, εκδότρια του Fleet Europe και πρωτοπόρο της πρωτοβουλίας Inspiring Women in Fleet. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση περίπου το 22% των εργαζομένων στον γενικό τομέα των μεταφορών είναι γυναίκες, ενώ 9,5 εκατομμύρια άνθρωποι εργάζονται στη βιομηχανία του κλάδου παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ το 2023. Ως πρωτοπόρος της κοινότητας Inspiring Women in Fleet, η Fleet Europe εξέτασε την αντίληψη για την έμφυλη ισότητα στον τομέα της διαχείρισης στόλου. Συνολικά 162 συμμετέχοντες (άνδρες και γυναίκες) από διαφορετικές περιοχές (κυρίως από την Ευρώπη), εταιρείες και επαγγελματικούς ρόλους απάντησαν. Η έρευνα κάλυψε γενικά θέματα που σχετίζονται με την έμφυλη ισότητα στην εκάστοτε εταιρεία, αναδεικνύοντας την ισότητα μισθών, την εκπροσώπηση φύλων στην εταιρεία και το κατά πόσο το φύλο παίζει ρόλο στις ευκαιρίες καριέρας. Από τους 162 συμμετέχοντες, το 19% δήλωσε ότι οι διαφορές μισθών βάσει φύλου εξακολουθούν να ισχύουν στην εταιρεία που εργάζονται. Ωστόσο, σχεδόν 2 στους 3 συμμετέχοντες, το 58%, ψήφισαν ότι η ισότητα μισθών είναι (κοντά στο) 100% στην εταιρεία τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΕΥΡΩΠΗ - ΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Μικραίνει το χάσμα των φύλων ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ LCV: ΑΝΑΓΚΗ Η ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ Η αποδοτική διαχείριση στόλων ηλεκτρικών Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων (LCV) χρειάζεται προηγμένα ψηφιακά εργαλεία. Οι αυξανόμενες δαπάνες, η ηλεκτροδότηση και οι κανονιστικές πιέσεις απαιτούν τηλεματική, ανάλυση με τεχνητή νοημοσύνη (AI) και ενημερώσεις μέσω του διαδικτύου (OTA) για την πραγματική βελτιστοποίηση. Ειδικότερα, τα σύγχρονα συστήματα τηλεματικής ξεπερνούν την απλή παρακολούθηση GPS. Οι αισθητήρες εντός του οχήματος συλλέγουν δεδομένα για την κατάσταση του οχήματος, την κατανάλωση ενέργειας και τη συμπεριφορά του οδηγού. Οι διαγνωστικές εργασίες με Τεχνητή Νοημοσύνη προβλέπουν πιθανές αποτυχίες, μειώνοντας το χρόνο εκτός λειτουργίας και τις μη προγραμματισμένες επισκευές. Δυναμικές προσαρμογές διαδρομής με βάση τα δεδομένα κίνησης και καιρού σε πραγματικό χρόνο βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα παράδοσης και μειώνουν τα κόστη ενέργειας. Η αυτοματοποιημένη αξιολόγηση και εκπαίδευση ενισχύει την ασφάλεια και την αποδοτικότητα καυσίμου. Οι λειτουργίες στόλου παράγουν πολύπλοκα σύνολα δεδομένων, που απαιτούν προηγμένη ανάλυση για αποτελεσματική λήψη αποφάσεων. Διαβάστε περισσότερα εδώ Jesper Lindberg Το 2024, το χαρτοφυλάκιο οχημάτων της Alphabet αυξήθηκε κατά 6%, ξεπερνώντας τις 760.000 μονάδες, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της. Τα στοιχεία δείχνουν επίσης αύξηση 23% στις νέες επιχειρήσεις και μια μεγάλη αύξηση στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs). Η ικανότητα της Alphabet να διατηρεί την ανάπτυξη σε τεταμένες οικονομικές περιόδους «είναι απόδειξη της ανθεκτικότητας, προσαρμοστικότητας και αμετάβλητης δέσμευσής της στην καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών», δήλωσε η θυγατρική της BMW σε σχετική ανακοίνωση. Η ζήτηση για νέα επιχειρηματικά σχέδια σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα, είτε μερικώς είτε πλήρως ηλεκτρικά, έχει αυξηθεί κατά 45% σε σύγκριση με το 2023. Αυτό είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτο σε μια αγορά που έχει δει ελάχιστη ανάπτυξη. Ως αποτέλεσμα, τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν πλέον το 35% του συνολικού χαρτοφυλακίου της Alphabet. Διαβάστε περισσότερα εδώ ALPHABET Θετικά αποτελέσματα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=