FLEETNEWS #293

13.03.25 #293 13 Η Porsche κατέχει πλέον το πλειοψηφικό μερίδιο της μονάδας μπαταριών ηλεκτροκίνησης της Varta, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να εξασφαλίσει την προμήθεια κυψελών υψηλής απόδοσης για τα ηλεκτρικά της οχήματα. Την 1η Μαρτίου η Porsche απέκτησε τον πλειοψηφικό έλεγχο της θυγατρικής της Varta, V4Drive Battery, η οποία κατασκευάζει κυλινδρικές κυψέλες ιόντων λιθίου. Η Varta θα διατηρήσει μειοψηφικό μερίδιο χωρίς λειτουργική επιρροή. Για να αντικατοπτρίζει την κίνηση, η V4Drive θα μετονομαστεί σε V4Smart. Από τον Απρίλιο, τα προϊόντα θα παράγονται σε μια νέα εγκατάσταση στο Nördlingen της Γερμανίας, καθώς και στην υπάρχουσα μονάδα παραγωγής στο Ellwangen. Η Porsche έκανε γνωστό, επίσης, ότι θα συνεχίσει να αποκτά μερίδιο στη Varta, κάτι που θα βοηθήσει τον Γερμανό προμηθευτή να σταθεροποιήσει τα οικονομικά του. Η εταιρεία έχει πληγεί από κακές επενδυτικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας δαπανηρής κατασκευής μπαταριών με το σήμα της V4Drive για υβριδικά σπορ αυτοκίνητα. Οι κυψέλες μπαταριών της Varta χρησιμοποιούνται ήδη για την παροχή επιπλέον ισχύος στα μοντέλα Porsche 911 GTS. Η συνεργασία με τη Varta θα επιτρέψει στην Porsche να παρέχει ολόκληρη την αλυσίδα διεργασιών για κυλινδρικές κυψέλες, από το σχεδιασμό των κυψελών έως την παραγωγή, είπε η Porsche. Ουσιαστικά, η κίνηση θα προσφέρει στην αυτοκινητοβιομηχανία άμεση πρόσβαση στην προηγμένη τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου, για να εξασφαλίσει μια σταθερή παροχή κυψελών μπαταριών υψηλής ποιότητας, βοηθώντας τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να διαχειριστεί τους κινδύνους της αλυσίδας εφοδιασμού και ακόμη χαμηλότερο κόστος παραγωγής, καθώς επικεντρώνεται στην ηλεκτροκίνηση. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Porsche: Ελέγχει θυγατρική της Varta Η Thyssenkrupp Automotive Technology ανταποκρίνεται στις επίμονα δύσκολες συνθήκες της αγοράς στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, εντείνοντας τις προσπάθειές της για μείωση του κόστους. Τα μέτρα που αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο περιλαμβάνουν την προσαρμογή των επενδύσεων (Capex) σύμφωνα με τους χαμηλότερους αναμενόμενους όγκους πωλήσεων, τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων για τη μείωση του δεσμευμένου κεφαλαίου (Καθαρό Κεφάλαιο Κίνησης) και την επιβολή προσωρινού παγώματος προσλήψεων, ιδιαίτερα για θέσεις πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο μισθού. Στο πλαίσιο του προγράμματος, το κόστος προσωπικού στους έμμεσους τομείς του τμήματος Τεχνολογίας Αυτοκινήτων θα προσαρμοστεί στους χαμηλότερους όγκους πωλήσεων. Στόχος είναι να επιτευχθεί μείωση του παγκόσμιου κόστους άνω των 150 εκατ. ευρώ, η οποία θα επιτευχθεί, μεταξύ άλλων μέτρων, μέσω της μείωσης περίπου 1.800 θέσεων εργασίας. Το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2024/2025 (στις 30 Σεπτεμβρίου), η εταιρεία κατέγραψε μείωση 12% στην πρόσληψη παραγγελιών και πτώση 10% στις πωλήσεις. THYSSENKRUPP: MΕΤΡΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=