FLEETNEWS #292

10.03.25 #292 9 Το Alpine A390 υποβάλλεται στις τελικές δοκιμές πριν από την επίσημη εμφάνισή του στις αγορές σε λίγους μήνες, για να τελειοποιηθούν οι τεχνολογίες που θα το καταστήσουν το επόμενο κορυφαίο μοντέλο της μάρκας. Με θερμοκρασίες που φτάνουν τους -40°, οι δοκιμές σε χιονισμένους δρόμους ή παγωμένες λίμνες είναι απαραίτητες για την επικύρωση της απόδοσης από τις ομάδες ανάπτυξης. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στις δυναμικές επιδόσεις, οι οποίες είναι κυρίαρχες για την ανάπτυξη οποιουδήποτε οχήματος Alpine. Η Λαπωνία διαθέτει το τέλειο έδαφος για τη δοκιμή των τεχνολογιών που εξοπλίζουν το A390, όπως το σύστημα κίνησης με 3 ηλεκτροκινητήρες και τα 5 προγράμματα οδήγησης του A390, συμπεριλαμβανομένων του νέου «Track Mode» και του Alpine Active Torque Vectoring. Αυτές οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες είναι μια ευκαιρία για τους μελλοντικούς αγοραστές του μοντέλου να βιώσουν τη φυσική αίσθηση της οδήγησης σε ακραίες συνθήκες, άρα πρέπει να βελτιωθούν όλες οι ρυθμίσεις και οι αλληλεπιδράσεις των διαφόρων συστημάτων για να εξασφαλισθεί εξαιρετική αίσθηση και οδική συμπεριφορά. ALPINE A390: ΔΟΚΙΜΗ ΣΕ ΠΟΛΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία VIHP της Ford προσφέρει μεγαλύτερα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλες αντλίες θερμότητας. Οι αντλίες θερμότητας αποτελούν μια ευρέως διαδεδομένη και ενεργειακά αποδοτική λύση για τη θέρμανση κατοικιών, γραφείων και, πιο πρόσφατα, ηλεκτρικών οχημάτων. Χρησιμοποιούν ψυκτικά μέσα σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ούτως ώστε να απορροφούν τη θερμότητα από το περιβάλλον και στη συνέχεια συμπιέζουν τα αέρια αυτά, για να αυξήσουν τη θερμοκρασία τους. Με αυτό τον τρόπο, χρησιμοποιώντας σχετικά μικρές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας για την τροφοδοσία μίας αντλίας θερμότητας, είναι εφικτή η εξαγωγή μεγαλύτερων ποσών «δωρεάν» θερμικής ενέργειας. Η Ford, χρησιμοποιώντας έκχυση ατμού, -γεγονός που αυξάνει την αποδοτικότητα κατά τη διαδικασία θέρμανσης αλλά και της ψύξης του εσωτερικού ενός οχήματος, όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες ξεπερνούν τους 25°C-, χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα ψύξης της αντλίας, έχει τη δυνατότητα να αντλήσει θερμότητα από την καμπίνα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία που απαιτείται για τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού. Για την εξέλιξη της καινοτόμου αντλίας θερμότητας της Ford χρειάστηκε να περάσουν περίπου δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια των ετών αυτών πραγματοποιήθηκαν πάνω από 100 δοκιμές σε αεροδυναμική σήραγγα και 25.000 χιλιόμετρα αξιολόγησης σε πραγματικές συνθήκες. Επίσης, ολοκληρώθηκαν επτά εξειδικευμένα ταξίδια για δοκιμές, καλύπτοντας ποικίλες συνθήκες - από το παραδοσιακά θερμό κλίμα της Ισπανίας μέχρι το δριμύ ψύχος και τους -34°C του φινλανδικού χειμώνα. Για την υλοποίηση του όλου project συνεργάστηκαν οι μηχανικοί της Ford σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και ΗΠΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ FORD - ΑΝΤΛΙΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Πατέντα υψηλής αυτονομίας CUPRA: «ΠΙΟ TRENDY ΜΑΡΚΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» Η Cupra κατέκτησε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην εντυπωσιακή της πορεία, καθώς αναδείχθηκε η «Πιο Trendy Μάρκα της Χρονιάς» στα αναγνωρισμένα βραβεία Auto Motor und Sport Awards. Είναι η πρώτη φορά που η αντισυμβατική, συναισθηματική και ανατρεπτική μάρκα κατακτά τον τίτλο στα βραβεία «Best Cars 2025», που βασίζονται σε έρευνα των αναγνωστών του περιοδικού. Συνολικά, 94.531 άτομα συμμετείχαν στο διαγωνισμό, και στην ερώτηση «Ποιες μάρκες αυτοκινήτων θεωρείτε ότι σήμερα αποτελούν trend;», η Cupra ξεπέρασε όλους τους ανταγωνιστές με ποσοστό αποδοχής 72%.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=