FLEETNEWS #291

06.03.25 #291 8 ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ NISSAN Στο -6% τον Ιανουάριο AUDI: ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Η Audi εγκαινίασε μια νέα οργανωτική ομάδα, με τον τίτλο «Μεταμόρφωση, Συμβουλευτική και Οργάνωση», στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών αναδιάρθρωσης για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητάς της. Η εταιρεία προχωρεί σε συγκεκριμένες αλλαγές, για να εξορθολογίσει τις λειτουργίες της, από την 1η Μαρτίου 2025, και η εν λόγω ομάδα θα διευθύνεται από την Yvonne Bettkober, η οποία προηγουμένως επέβλεπε την παγκόσμια οργανωτική ανάπτυξη και τον μετασχηματισμό της Volkswagen και της θυγατρικής λογισμικού της, CARIAD. Η Yvonne Bettkober έχει πάνω από 20 χρόνια πείρας στη διαχείριση, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Volkswagen, Microsoft και Amazon Web Services. Ο διορισμός της αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής του διοικητικού συμβουλίου της Audi για προσαρμογή στις εντεινόμενες οικονομικές συνθήκες και τις ανταγωνιστικές πιέσεις. Η στρατηγική περιλαμβάνει μειώσεις κόστους, βελτιώσεις παραγωγικότητας και καινοτομία για την ενίσχυση της θέσης στην παγκόσμια αγορά. Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε: «Οδηγούμε προς τα εμπρός αυτήν την επανευθυγράμμιση της Audi με την Audi Agenda, και με αυτόν τον τρόπο προετοιμάζουμε την εταιρεία για το μέλλον. Σε αυτό το επόμενο βήμα, ενοποιούμε κεντρικές λειτουργίες στο νέο τμήμα “Μεταμόρφωση, Συμβουλευτική και Οργάνωση”. Αυτό θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε περαιτέρω την υλοποίηση της πορείας που έχουμε θέσει». H BYD έχει θέσει ως στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Ευρώπη, προκειμένου να αντιστρέψει τις μειωμένες πωλήσεις στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά της ηπείρου. Επιχειρεί να κεφαλαιοποιήσει το γεγονός ότι είναι η κορυφαία εταιρεία οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας της Κίνας, αντιμετωπίζοντας τους γίγαντες της περιοχής, όπως ο Όμιλος Volkswagen και η Stellantis, καθώς και άλλους ανταγωνιστές από την Ασία, όπως η Toyota, η Hyundai και η Kia. Ο δρόμος, βεβαίως, είναι μακρύς. Πέρυσι, οι ταξινομήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη ήταν 49.984, αυξημένες κατά 216% σε σχέση με το 2024, αλλά εξακολουθούν να είναι πολύ χαμηλές σε σύγκριση με την κινεζική ανταγωνιστική MG της SAIC, η οποία πούλησε 243.000 αυτοκίνητα. Στη Γερμανία, οι ταξινομήσεις της BYD για το έτος μειώθηκαν κατά 30% στις 2.891. Η στρατηγική της BYD για την Ευρώπη είναι η παραγωγή αυτοκινήτων σε τοπικό επίπεδο και η επέκταση του δικτύου λιανικής. «Πρέπει να βγάλουμε ρίζες εδώ», είπε χαρακτηριστικά η Maria Grazia Davino, ένα από τα κορυφαία ευρωπαϊκά στελέχη της BYD, σε πρόσφατο συνέδριο. ΜΕ ΤΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η BYD προσβλέπει στην Ευρώπη Yvonne Bettkober Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan Motor Corporation ανακοίνωσε πτώση 6% στις παγκόσμιες πωλήσεις σε 251.136 οχήματα τον Ιανουάριο. Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία μειώθηκαν κατά 3,3% στις 39.682 μονάδες, ενώ οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 6,4% στις 211.454 μονάδες. Ο κύριος λόγος της παγκόσμιας πτώσης ήταν η Κίνα, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν κατά 31% στις 45.418 μονάδες, καθώς ο ανταγωνισμός από εγχώριους κατασκευαστές συνέχισε να εντείνεται. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά 2,6% στις 30.175 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις σε άλλες αγορές -κυρίως στην Ασία- μειώθηκαν κατά 6% στις 39.827 μονάδες, με τις παραδόσεις να επηρεάζονται από τις διακοπές της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς του περασμένου μήνα. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν πάνω από 10% στις 96.034 μονάδες, με τον όγκο των ΗΠΑ να αυξάνεται κατά 14% στις 67.938 μονάδες και στο Μεξικό 20.367 μονάδες (+1,5%). Στον Καναδά η αύξηση ήταν στο +3,2%.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=