FLEETNEWS #290

04.03.25 #290 8 Λίγο πριν από το δεύτερο «Kia EV Day», που πραγματοποιήθηκε στην Tarragona της Ισπανίας στις 24 Φεβρουαρίου, η Kia Corporation αποκάλυψε τον εξωτερικό σχεδιασμό των μοντέλων PV5 Passenger και PV5 Cargo. Το μεσαίου μεγέθους PV5, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε ως Concept PV5 στην έκθεση CES 2024, είναι το πρώτο μοντέλο που λανσάρεται στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας επιχειρηματικής στρατηγικής PBV (Platform Beyond Vehicle) της Kia. Σχεδιασμένο για να επαναπροσδιορίσει τις έννοιες του χώρου και της κινητικότητας, το PV5 αξιοποιεί την κορυφαία τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Kia και ικανοποιεί τις ανάγκες ενός ευρέος φάσματος πελατών, προσφέροντας πρωτοφανή ευελιξία και εξατομίκευση μέσω καινοτόμου αρθρωτού σχεδιασμού. Η Kia θα προσφέρει το PV5 σε διάφορες διαμορφώσεις, συμπεριλαμβανομένων των βασικών εκδόσεων: την «Passenger Van», η οποία έχει σχεδιαστεί για άνεση επιβατών, και την «Cargo Van», που βελτιστοποιείται για μεταφορά φορτίων. Επιπλέον, στο 2025 Kia EV Day θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές και εξειδικευμένες εκδόσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΕΛΑΦΡΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ Kia PV5: Νέα κινητικότητα Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ίσως και να επιθυμεί να αγοράσει ξανά το πλειοψηφικό της μερίδιο στην κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ρωσίας Avtovaz. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, θα πρέπει να πληρώσει τουλάχιστον 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, για να καλύψει τις επενδύσεις που έγιναν από τότε που πουλήθηκε μόνο για ένα ρούβλι το 2022, σύμφωνα με τη ρωσική εταιρεία. Οι προσπάθειες των ΗΠΑ να εξασφαλίσουν μια γρήγορη συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, έχουν πυροδοτήσει εικασίες ότι δυτικές εταιρείες θα μπορούσαν να επιδιώξουν να επιστρέψουν στη Ρωσία σε περίπτωση που υπογραφεί ειρηνευτική συμφωνία. Η θέση της Avtovaz, στην προκειμένη περίπτωση είναι μια πρώτη ένδειξη για το πόσο σκληρά οι ρωσικές εταιρείες θα μπορούσαν να πιέσουν τους πρώην δυτικούς εταίρους τους στις διαπραγματεύσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε προ ημερών ότι η επαναγορά της Avtovaz ήταν μια «επιλογή». Ωστόσο, όπως σημείωναν κύκλοι του γαλλικού ομίλου, θα ήταν «πολύ απίθανο» να επιστρέψει το brand στη Ρωσία υπό τους όρους της εξόδου που είχε συμφωνήσει - συμπεριλαμβανομένης της ρήτρας εξαγοράς έξι ετών, κατά την πώληση του 67,6% του μεριδίου της στην Avtovaz στο ρωσικό κράτος, τον Μάιο του 2022. Δηλαδή, μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία. Η συμφωνία περιλάμβανε επίσης το εργοστάσιο της Renault στη Μόσχα, αλλά αυτό πουλήθηκε χωρίς ρήτρα επαναγοράς… Τότε, ο τότε υπουργός Βιομηχανίας και Εμπορίου, Ντένις Μαντούροφ, ξεκαθάριζε ότι το κόστος της επιστροφής θα περιλαμβάνει επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει η Ρωσία στο ενδιάμεσο. Διαβάστε περισσότερα εδώ RENAULT - ΡΩΣΙΑ: ΑΚΡΙΒΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ BENTLEY MOTORS: ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Δ.Σ. Η Bentley Motors ανακοίνωσε το διορισμό του Axel Dewitz ως μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου για τα Οικονομικά και την Πληροφορική. Θα αναφέρεται στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Dr. FrankSteffen Walliser, αρχής γενομένης από την 1η Απριλίου 2025, ενώ διαδέχεται τον Jan-Henrik Lafrentz. Η ένταξη του Axel στο Δ.Σ. επεκτείνει τη 22ετή πορεία του στον όμιλο, όπου κατείχε διάφορες ανώτερες θέσεις, κυρίως στην AUDI AG. Ο προηγούμενος ρόλος του ήταν Executive Vice President, Head Corporate Finance and Mergers and Acquisitions της AUDI. Προηγουμένως είχε αναλάβει την ευθύνη για την Εταιρική Στρατηγική, τα Φορολογικά, τα Τελωνεία και τις Επενδύσεις. Επιπλέον, ο Axel διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην IPO της Porsche AG, αναλαμβάνοντας ρόλο διαχείρισης έργων ομάδας. Axel Dewitz Φωτ. wikipedia/Milhouse35

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=