04.03.25 #290 10 Ο ευρωπαϊκός οργανισμός αξιολόγησης νέων αυτοκινήτων Euro NCAP συνεργάζεται με την ασφαλιστική QBE, στο πλαίσιο του νέου προγράμματος δοκιμών Safer Trucks. Ο Euro NCAP είναι το ανεξάρτητο όργανο πίσω από την ασφάλεια των οχημάτων που ξεκίνησε το πρόγραμμα δοκιμών Safer Trucks τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, για να δημιουργήσει για πρώτη φορά ένα πρότυπο ασφάλειας για HGV (Heavy Goods Vehicles). Το νέο πρόγραμμα δοκιμών Safer Trucks φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα ορόσημο για τους οδηγούς HGV και την ασφάλεια των χρηστών του δρόμου. Λόγω του μεγέθους και του βάρους τους, τα βαρέα οχήματα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 3% των οχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης, αλλά εμπλέκονται σχεδόν στο 15% όλων των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων. Τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκονται βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ξεχωρίζουν λόγω των σοβαρών συνεπειών τους, συχνά στους επιβάτες άλλων μικρότερων οχημάτων και στους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, ιδιαίτερα στις πόλεις. Η QBE είναι μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στον κόσμο που παρέχει κάλυψη σε περισσότερες από 180 χώρες. Η συνεργασία στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει περισσότερη δράση για τη βελτίωση της ασφάλειας των επαγγελματικών οχημάτων και πιο ολοκληρωμένη διαχείριση κινδύνων. Το πρόγραμμα δοκιμών Safer Trucks θέτει βέλτιστες πρακτικές για τις Αρχές των οδικών δικτύων, τους μεταφορείς, τους οδηγούς, τους ασφαλιστές, τους κατασκευαστές φορτηγών και τις επιχειρήσεις που αποστέλλουν και μεταφέρουν τα εμπορεύματά τους με ασφάλεια. Το πρώτο σύνολο αξιολογήσεων Safer Trucks αξιολόγησε εννέα φορτηγά με τα μοντέλα FH Aero και FM της Volvo να κερδίζουν και τα δύο βαθμολογία πέντε αστέρων. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SAFER TRUCKS Συνεργασία Euro NCAP - QBE Η Honda Motor Co. εγκαταλείπει τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, General Motors, προκειμένου να προχωρήσει μόνη της στην ανάπτυξη και την κατασκευή του δικού της συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου επόμενης γενιάς. Η ιαπωνική εταιρεία προανήγγειλε το επερχόμενο σύστημα κυψελών καυσίμου της στις 19 Φεβρουαρίου, στη Διεθνή Έκθεση Hydrogen & Fuel Cell Expo, στο Τόκιο. Επιτυγχάνει διπλάσια αντοχή και τριπλάσια ογκομετρική πυκνότητα ισχύος με το μισό κόστος του τρέχοντος συστήματος που αναπτύχθηκε με την GM και παράγεται στις ΗΠΑ. Η Honda δήλωσε ότι η μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος, ένα μέτρο της ποσότητας ενέργειας που προκύπτει ανά μονάδα όγκου, επιτρέπει στο σύστημα να είναι πιο συμπαγές, ώστε να μπορεί να ταιριάζει με ευελιξία σε διαφορετικές διατάξεις. Η συνολική ισχύς εξόδου είναι 150 kW, από 78 kW της κοινής μονάδας με την GM. Kατά το οικονομικό έτος που λήγει την 31η Μαρτίου 2028, η Honda έκανε γνωστό ότι θα αρχίσει να κατασκευάζει το νέο εσωτερικό σύστημα κυψελών καυσίμου στην Ιαπωνία σε ένα νέο εργοστάσιο που κατασκευάζεται στη Μόκα, μια πόλη βόρεια του Τόκιο στην επαρχία Tochigi. Η εγκατάσταση θα βρίσκεται στο χώρο ενός παλιού αχρησιμοποίητου εργοστασίου κινητήρων. HONDA: ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ FUEL CELLS ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ GM ASTON MARTIN: ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ 5% Η Aston Martin θα μειώσει περίπου το 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της (170 υπαλλήλους), για να μειώσει περαιτέρω το κόστος και να οδηγήσει σε μελλοντικές επενδύσεις. Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στη μέση μιας ανάκαμψης υπό τον δισεκατομμυριούχο Lawrence Stroll, ο οποίος έσωσε την εταιρεία το 2020. Οι μετοχές της έχουν πέσει κάθετα μετά από πολλαπλές αυξήσεις κεφαλαίου, καθυστερήσεις μοντέλων και δύο πρόσφατες προειδοποιήσεις για ζημιές. Ο Stroll προσέλαβε τον πρώην επικεφαλής της Bentley, Adrian Hallmark, ως διευθύνοντα σύμβουλο πέρυσι, για να μεθοδεύσει την αλλαγή πορείας.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=