FLEETNEWS #29
03.06.19 #29 9 ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ FLEET MANAGERS Το α' ορόσημο του Smart Mobility Institute Στο Βέλγιο, 13 διεθνείς διαχειρι- στές στόλου συμμετείχαν στο πρώτο Smart Mobility Institute ( SMI ), που διοργάνωσε η Nexus Communication , με την οποία συ- νεργάζεται το Fleetnews , σε συνερ- γασία με τις Sixt και Vaigo . Οι στόχοι του SMI αφορούν την ανταλλαγή εμπειριών στο σχεδιασμό και την υλοποίηση λύσεων κινητικό- τητας. Η συνάντηση άρχισε με τρεις σύντομες παρουσιάσεις: Ο Franz Fehlner της Allianz Technology ξε- κίνησε εξηγώντας τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν εφαρμόζο- ντας μια λύση κινητικότητας, ο Yves Helven της Connector συνέχισε, παρουσιάζοντας τα δομικά στοιχεία ενός προγράμματος κινητικότητας, ενώ ο Hikmet Cakmak της Frost & Sullivan έκλεισε το πρώτο μέρος της ημέρας με λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την προσφοράMaaS στον τομέα. Στη συνέχεια, οι συμμετέχο- ντες κλήθηκαν να συμμετάσχουν σε ένα από τα τρία workshops σχετικά με τα ακόλουθα θέματα: Ποιες είναι οι προδιαγραφές και οι τεχνικές απαιτήσεις της MaaS; Ποιο είναι το συνολικό κόστος κι- νητικότητας; Ποια είναι τα εμπόδια κατά την εφαρμογή λύσεων κινητικότητας; ΤΑ ΔΙΔΆΓΜΑΤΑ Από τα στοιχεία που συζητήθηκαν στα δύο εργαστήρια και από τις αλ- ληλεπιδράσεις μεταξύ των συμμε- τεχόντων, προέκυψαν τα ακόλουθα κρίσιμα στοιχεία: Η κινητικότητα δεν είναι απλώς μια εναλλακτική λύση για το εταιρικό αυτοκίνητο. Είναι μια πολύ ευρύτερη έννοια που συμπληρώνει τη στρατη- γική ανταμοιβών και παροχών. Η ευελιξία είναι η ουσία. Πρέπει να υπάρχουν επιλογές για τους εργαζό- μενους. Οι εργοδότες αναζητούν μια λύση plug-and-play που να περιλαμβάνει την απλούστευση των γραφειοκρα- τικών διαδικασιών. Υπάρχουν δύο απόψεις για το κό- στος της κινητικότητας. Οι πρωτο- βουλίες που βασίζονται στην απο- δοτικότητα τείνουν να παραμένουν ουδέτερες ως προς το κόστος, ενώ οι διαχειριστές κινητικότητας, εστιά- ζοντας στους στόχους του HR ή της προσέλκυσης ταλέντων, βλέπουν την ανάγκη να αναπτυχθούν λύσεις που απευθύνονται στα νέα ταλέντα, πέραν των περιορισμών του προϋπο- λογισμού. Οι μεμονωμένες πρωτοβουλίες (δηλαδή από μία εταιρεία) θα είναι λιγότερο επιτυχείς από τις λύσεις που δημιουργούνται από ένα σύλλογο συνεργατών. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΟΜΆΔΩΝ Το SMI θα συνεχίσει να αποτελεί πλατφόρμα ανταλλαγής εμπειριών, εκμάθησης και έμπνευσης για τους διαχειριστές στόλου. Όλοι οι συμμε- τέχοντες και οι εταίροι συμφώνησαν να αξιοποιήσουν τα συμπεράσματα της πρώτης συνόδου και να τα επιση- μοποιήσουν με έναν χάρτη πορείας για πιο έξυπνη κινητικότητα. Πρόσφατα, η Addison Lee , η εταιρεία ενοικίασης οχημάτων και ταξί με έδρα το Λονδίνο, πρόσθε- σε πέντε Audi e-trons στο στόλο της. Κατά τους επόμενους έξι μήνες, η εταιρεία θα δοκιμάσει τα πέντε ηλεκτρικά SUV μέσα και γύρω από το Λονδίνο, προ- κειμένου να δει πώς μπορεί να διευκολύνει την υιοθέτηση των EVs στο μέλλον. Τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τη διάρκεια της δοκιμής θα βοηθήσουν την Addison Lee να πάρει αποφάσεις σχετικά με το ποια οχήματα με χαμηλές ή/και μηδενικές εκπο- μπές θα κυκλοφορήσει, πότε και πόσα. Το σύνολο του στόλου της εταιρείας συμμορφώνεται ήδη με τις απαιτήσεις εκπομπών για την πρόσφατα εγκαινιασμένη ζώνη εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών (ULEZ) του Λονδίνου. Η δοκιμή αναμένεται να είναι το επόμενο σημαντικό βήμα για ένα στόλο με χαμηλές εκπομπές ρύπων στο σύνολό του. Η ADDISON LEE ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΟ AUDI E-TRON ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=