FLEETNEWS #29

03.06.19 #29 8 Όπως στο παρελθόν, έτσι και σή- μερα, η Opel παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Αυτήν τη στιγμή, παρέχει μία σημαντική σειρά μοντέλων: το Opel Combo με ψηλή οροφή είναι μία νέα πρόταση και απέσπασε τον τίτλο “International Van of the Year 2019“ στην εκδοχή Combo Cargo van , ενώ η αντίστοιχη επιβατική έκδοση Opel Combo Life ψηφίστηκε “Best Buy Car of Europe 2019“ από τη διεθνή επιτροπή Autobest. Η τρίτη γενιά του Opel Vivaro , που θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρι- κή έκδοση, με μπαταρία από του χρόνου, είναι επίσης η νέα άφιξη στην γκάμα. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το νέο OpelMovano θα βρίσκεται στα καταστήματα των δι- ανομέων στο τέλος του καλοκαιριού, με ασφάλεια ανώτερου επιπέδου, πλήρη συνδεσιμότητα και κορυφαία μεταβλητότητα. Τα αποτελέσματα της έλευσης νέων μοντέλων LCV είναι ήδη ορατά: Η Opel πούλησε σχεδόν 33.000 ελαφρά επαγγελματι- κά οχήματα (LCV) σε όλο τον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2019, δηλαδή +35% συγκριτικά με το περσινό πρώ- το τρίμηνο. Το μερίδιο αγοράς για τις νέες ταξινο- μήσεις στην Ευρώπη (E30) αυξήθηκε κατά 0,6%, φτάνοντας στο 4,7%. Στο σχέδιο PACE! , η Opel έχει θέσει ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών οχη- μάτων της κατά 25% μέχρι το 2020. «Σημειώνουμε αύξηση σε όλους τους τομείς LCV. Όλα τα μοντέλα μας γνωρί- ζουν υψηλότερη ζήτηση από πέρυσι και έχουμε αυξήσει το μερίδιό μας σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές» , δήλω- σε ο Xavier Duchemin , Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων, Aftersales & Marketing. Τα Combo, Vivaro και Movano συνεχίζουν την πλούσια παράδοση της μακράς και επιτυχη- μένης ιστορίας των επαγγελματικών οχημάτων Opel. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ 25% ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 Opel: 120 χρόνια παραγωγής LCV Η Ford είναι μία από τις αυτοκινη- τοβιομηχανίες που εργάζονται για τα αυτόνομα οχήματα. Επιβατι- κά οχήματα, λεωφορεία, οχήμα- τα ridehailing και vans διανομών, υπάρχει πιθανότητα να κυκλοφορούν σε αυτόνομες παραλλαγές στους δρόμους μας μέσα στην επόμενη δεκαετία. Αλλά στην περίπτωση των διανομών με van, πώς θα πηγαίνει το δέμα από το όχημα στην πόρτα του πελάτη; Η απάντηση μπορεί να είναι το Ford Digit , ένα βαδίζον ρομπότ παράδοσης. Σε στενή συνεργασία με την Agility Robotics , μια start-up από το Όρεγκον, η Ford, ανέπτυξε το Digit , ένα ρομπότ ικανό να βα- δίζει και να μεταφέρει ένα πακέτο που ζυγίζει μέχρι 20 κιλά. Μπορεί να ανεβαίνει και να κατεβαίνει σκάλες, να περπατάει σε ανώμαλο έδαφος και να αντιδρά σε γεγονότα όπως το κτύπημα σε κάποιο εμπόδιο, χωρίς να χάνει την ισορροπία του και να πέφτει. Προκειμένου να μεγιστοποι- ηθεί το ωφέλιμο φορτίο του van, το ρομπότ μπορεί να αναδιπλωθεί όταν δεν χρησιμοποιείται. Και επειδή οι μηχανικοί θέλησαν να το κάνουν όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, το Digit βασίζεται στη δυνατότητα επεξεργα- σίας του οχήματος για λεπτομερείς πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης διαδρομής προς την πόρτα. Το Digit είναι εξοπλισμένο με lidar και διάφορες κάμερες, οι οποίες πρέπει να επαρκούν για τις βασικές λειτουργίες βαδίσματος. Σε περίπτω- ση που το ρομπότ κολλήσει, μπορεί να στείλει μια εικόνα στο όχημα που θα βρει μια λύση την οποία μπορεί να στείλει πίσω στο ρομπότ. Εάν το όχη- μα δεν μπορεί να βρει λύση, μπορεί να στείλει το αίτημά του στο cloud και να ζητήσει βοήθεια από άλλα συστήματα. Η ελαφριά κατασκευή του Digit εξασφαλίζει επίσης μακρο- πρόθεσμη λειτουργία, απαραίτητη για τις επιχειρήσεις διανομών, όπου τα αυτόνομα οχήματα θα λειτουρ- γούν κατά πάσα πιθανότητα κατά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Όλα αυτά ακούγονται πολύ ελπιδοφόρα και συναρπαστικά. Υπάρχει όμως και κάτι δυσάρεστο: το Ford Digit είναι μόνο ένα πρότυπο υπό δοκιμή. Δεν υπάρχει ακόμα κανένα νέο σχετικά με την ημερομηνία έναρξης της πα- ραγωγής για το εμπόριο. Περισσότερα στο fleetnews.gr FORD DIGIT, ΤΟ ΒΑΔΙΖΟΝ ΡΟΜΠΟΤ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=