27.02.25 #289 9 Η Daimler Buses GmbH γιορτάζει την 30ή επέτειό της. Στις 23 Φεβρουαρίου 1995, η EvoBus GmbH ιδρύθηκε με τη συγχώνευση του πρώην τμήματος λεωφορείων Daimler-Benz AG και του πρώην τμήματος λεωφορείων Karl Kässbohrer Fahrzeugwerke GmbH, με έδρα το Ulm. Έκτοτε, τα λεωφορεία της μάρκας Mercedes-Benz και Setra λειτουργούν κάτω από την ίδια στέγη. Το 2023, η εταιρεία μετονομάστηκε σε Daimler Buses GmbH. Η εξ ολοκλήρου θυγατρική της Daimler Truck είναι υπεύθυνη για τις ευρωπαϊκές δραστηριότητες λεωφορείων και αποτελεί μέρος του παγκόσμιου τμήματος των λεωφορείων Daimler ολόκληρου του ομίλου. Πέρυσι, το τμήμα των λεωφορείων της Daimler πούλησε περίπου 26.600 μονάδες παγκοσμίως και είχε περισσότερους από 15.000 υπαλλήλους, σηματοδοτώντας έτσι μια άλλη επιτυχημένη χρονιά. Η Daimler Buses στοχεύει να τα χρησιμοποιήσει για να προσφέρει μοντέλα ουδέτερων εκπομπών CO2 με βάση μπαταρίες ή υδρογόνο για τοπικές εφαρμογές έως το 2030. Η εστίαση αρχικά θα είναι στις βασικές αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Μέχρι το 2039, μόνο νέα οχήματα με ουδέτερο CO2 θα πωλούνται για τοπικές εφαρμογές στην κεντρική αγορά της Ευρώπης. Στον τομέα των αστικών λεωφορείων, αυτό θα συμβεί στην Ευρώπη ήδη από το 2030. ΛΕΩΦΟΡΕΊΑ DAIMLER Επέτειος 30 ετών Δύο φορτηγά μηδενικών εκπομπών ρύπων που τροφοδοτούνται με κυψέλες καυσίμου απέκτησε το BMW Group, εγκαινιάζοντας μια πιλοτική λειτουργία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος H2Haul. Στόχος του προγράμματος είναι η προώθηση της κινητικότητας υδρογόνου στις εμπορευματικές μεταφορές. Τα δύο οχήματα θα εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Λειψίας, Λάντσμπεργκ και Νυρεμβέργης, προκειμένου να αξιολογηθεί η πρακτικότητα αυτής της τεχνολογίας. Για να υποστηριχθεί η λειτουργικότητα των φορτηγών, κατασκευάζονται δύο σύγχρονοι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου στη Λειψία και στο Χόρμερσντορφ. Αυτοί οι σταθμοί θα παρέχουν τη δυνατότητα γρήγορου ανεφοδιασμού με μεγάλες ποσότητες υδρογόνου, κάτι που είναι κρίσιμο για τη συνεχή χρήση των φορτηγών με κυψέλες καυσίμου στον τομέα των logistics. Το BMW Group συνεργάζεται με την Iveco, την DHL και την TEAL Mobility για την υλοποίηση του προγράμματος H2Haul. Ο στόχος του προγράμματος H2Haul είναι να αξιολογηθούν φορτηγά υδρογόνου με συστήματα κίνησης κυψελών καυσίμου υπό πραγματικές συνθήκες και να διερευνηθεί η σημαντική τους συμβολή στην απαλλαγή των βαρέων οχημάτων από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η δοκιμή αυτής της τεχνολογίας θα ανοίξει το δρόμο για την εμπορευματοποίηση των φορτηγών με κυψέλες καυσίμου στην Ευρώπη. Με τη χρηματοδότηση της Clean Hydrogen Partnership, συνολικά 16 φορτηγά θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων δύο φορτηγών κυψελών καυσίμου IVECO S-eWay που θα χρησιμοποιηθούν στη Γερμανία από τα Logistics του BMW Group. Εκτός από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα H2Haul, το project με την ονομασία HyCET, το οποίο επικεντρώνεται στη δοκιμή φορτηγών υδρογόνου με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει επίσης ξεκινήσει υπό την ηγεσία του BMW Group στο πλαίσιο ενός κοινοπρακτικού σχήματος. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, το τμήμα logistics του BMW Group θα χρησιμοποιήσει δύο φορτηγά 40 τόνων και ένα φορτηγό 18 τόνων. Σε σύγκριση με τις κυψέλες καυσίμου, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει περισσότερη κατανάλωση. Παρ’ όλα αυτά, η ομοιότητά του με τον παραδοσιακό κινητήρα diesel σημαίνει ότι η παραγωγή του κοστίζει λιγότερο. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕ FUEL CELLS ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤ. ΚΑΥΣΗΣ BMW Group: Με υδρογόνο στα logistics
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=