27.02.25 #289 8 MERCEDES eACTROS 300: ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΑ Από τις 4 έως τις 16 Φεβρουαρίου, το Saalbach-Hinterglemm στην Αυστρία φιλοξένησε το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σκι Alpine FIS 2025. Στο προσκήνιο βρέθηκε η Mercedes-Benz, με δύο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα συλλογής απορριμμάτων, που διέθεταν αμαξώματα ειδικά προσαρμοσμένα από την εταιρεία Stummer. Τα δύο Mercedes-Benz eActros 300 και τα πληρώματά τους άδειαζαν τους κάδους σκουπιδιών στο πάρκινγκ του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην είσοδο της κοιλάδας και στο χώρο στάθμευσης των λεωφορείων. Εκτέλεσαν σιωπηλά την αποστολή τους χάρη στην αθόρυβη και πλήρως ηλεκτρική κίνησή τους. GOODYEAR: ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ H Goodyear Tire & Rubber Company παρουσίασε το νέο ελαστικό Cooper Work Series Regional Haul All-position (RHA) 2 για φορτηγά. Η νέα σειρά Cooper Work RHA 2 είναι επαληθευμένη με τεχνολογία SmartWay και προσφέρει μεγάλη χιλιομετρική απόδοση και ομοιόμορφη φθορά για την αυξανόμενη κατηγορία βαρέων οχημάτων. Η νέα σειρά Cooper WORK Series RHA 2 είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά ελαστικών επαγγελματικών φορτηγών Cooper. Περισσότεροι από 170 υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στόλου συμμετείχαν στο πρόσφατο Commercial Fleets Summit του Fleet Europe, την τρίτη ετήσια εκδήλωση και 100% αφιερωμένη στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, αποκαλύπτοντας το βασικό θέμα της Καινοτομίας ως Στρατηγικής για Εξοικονόμηση Κόστους και Αειφορία. Η εκδήλωση, με την υποστήριξη του ιδρυτικού συνεργάτη Sortimo, ξεκίνησε με το Commercial Fleets Advisory Board, που αποτελείται από διεθνείς διαχειριστές στόλου, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων από κατασκευαστές, εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης και ενοικίασης, ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου και άλλες θυγατρικές, που υποστηρίζουν την ανάπτυξη και συζητούν το μέλλον της κοινότητας LCV στην Ευρώπη. Δόθηκε έμφαση στις πωλήσεις του στόλου LCV σήμερα και στο μέλλον και στις ρυθμιστικές πρωτοβουλίες της Ευρώπης όσον αφορά τις οδικές μεταφορές. Η εναρκτήρια συνεδρίαση περιλάμβανε μια εκτελεστική συζήτηση με τον Thomas Unger από τη Sortimo, τον Jeronimo Saiz από την Kia Europe και τον Pieter Vervaet από την Toyota Motor Europe, αποκαλύπτοντας τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία LCV στην Ευρώπη. Αυτοί οι ειδικοί συζήτησαν λύσεις σε κύριες κατηγορίες ανησυχιών, όπως το αυξανόμενο κόστος, η αύξηση των προσδοκιών της αγοράς και η δύσκολη μάχη για τη διαχείριση του ανταγωνισμού, καθόσον μάλιστα τα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά (eLCV) συνεχίζουν να ενσωματώνονται στην αγορά. Το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας είχε πολλές παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών, εργαστήρια με γνώμονα τα αποτελέσματα από ειδικούς στον τομέα, ευκαιρίες δικτύωσης και ζητήματα ηγεσίας σε βασικά θέματα όπως η υπέρβαση του κόστους ηλεκτροκίνησης, λύσεις για τη φόρτιση eLCV, καινοτομία στην τεχνολογία κινητήρων LCV, τακτικές διαχείρισης TCO και τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον κλάδο. Το αποκορύφωμα της Ημέρας 2 ήταν η επίσημη ανακοίνωση του Position Paper σχετικά με τον εξηλεκτρισμό (LCV Electrification) που σχηματίστηκε από φορείς εκμετάλλευσης στόλου ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων μελών της Συμβουλευτικής Επιτροπής. Αυτό το έγγραφο αποτύπωσε τις ανησυχίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι παίκτες του χώρου, περιγράφοντας λεπτομερώς τα εμπόδια και τις πιθανές λύσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ COMMERCIAL FLEETS SUMMIT Εξοικονόμηση κόστους και ηλεκτροκίνηση
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=