24.02.25 #288 6 ΣΧΕΔΙΑ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ YUGO Ένα νέο εγχείρημα για την ανάπτυξη ενός μικρού και φθηνού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης βρίσκεται στα σκαριά και ακούγεται το όνομα Yugο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής έκδοσης του Car, έχουν διαρρεύσει κάποια σκίτσα με αναφορά στο μικρό σουπερμίνι που κατασκεύαζε η Zastava τη δεκαετία του ’80 σε ένα εργοστάσιο στην πρώην Γιουγκοσλαβία (βρίσκεται στη σημερινή Σερβία) και το οποίο προερχόταν σε μεγάλο βαθμό από τα Fiat 127 και 128. Παρά τη χαμηλή ποιότητα κατασκευής και τα διάφορα προβλήματα που έβγαζε, το Yugo έγινε δημοφιλές σε πολλές χώρες και αποτέλεσε πρόκληση για τη Δύση, κυρίως λόγω της τιμής του. Τώρα, τα δικαιώματα της ονομασίας φέρεται να έχουν εξασφαλιστεί από τον καθηγητή Aleksandar Bjelić -πανεπιστημιακό καθηγητή που έχει δεσμούς με την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία- ο οποίος έχει στρατολογήσει τον Σέρβο σχεδιαστή Darko Marčeta, για να βοηθήσει στη σχεδίαση του νέου μοντέλου. Τα πρώτα σκίτσα που εμφανίστηκαν δημόσια δείχνουν ένα χάτσμπακ με σχετικά μοντέρνα εμφάνιση. Εκτός από ένα κομμάτι απλότητας, υπάρχει μια ρετρό πινελιά, κατά τα πρότυπα του τελευταίου Renault 5 και του νέου Fiat Grande Panda. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα (Λαύριο), τη νέα γενιά του Transporter και του Caravelle. Με μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης και ένα cockpit σχεδιασμένο για τις ανάγκες του επαγγελματία, το νέο Transporter προσφέρει περισσότερα από ποτέ. Παράλληλα, με τη διευρυμένη γκάμα συστημάτων κίνησης, που περιλαμβάνει αποδοτικούς Turbodiesel κινητήρες, plug-in υβριδικές επιλογές και ηλεκτρικές εκδόσεις, η νέα γενιά προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες μιας αγοράς που κινείται προς τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα. Ο σχεδιασμός του νέου Transporter και του Caravelle διατηρεί το εμβληματικό DNA των προκατόχων τους, συνδυάζοντας την κλασική αισθητική με σύγχρονες τεχνολογίες και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, εξασφαλίζοντας άνεση, ασφάλεια και απόλυτη λειτουργικότητα. Η παγκόσμια παρουσίαση στην Αθήνα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το Transporter, ενισχύοντας τη στρατηγική της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα να προσφέρει το σωστό Bulli για κάθε ανάγκη. Η 7η γενιά του Transporter δεν είναι απλώς η εξέλιξη ενός θρυλικού μοντέλου, αλλά ένας απόλυτα σύγχρονος σχεδιασμός που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σήμερα και του αύριο, έτοιμος να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του σε κάθε γωνιά του κόσμου. Διαβάστε περισσότερα εδώ VOLKSWAGEN ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Νέα Transporter & Caravelle CONTINENTAL: ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο τομέας automotive της Continental σχεδιάζει να περικόψει 3.000 θέσεις εργασίας από το τμήμα Ε&Α. Οι μειώσεις προσωπικού που ισοδυναμούν με περίπου το 10% του εργατικού δυναμικού στην έρευνα και την ανάπτυξη, θα γίνουν σταδιακά μέχρι το τέλος του 2026, με λιγότερες από τις μισές από αυτές στη Γερμανία, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η σχετική απόφαση αποτελεί συνέχεια των περικοπών 7.000 θέσεων εργασίας που είχε ήδη ανακοινώσει ο όμιλος, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου προγράμματος αναδιάρθρωσης που βρίσκεται σε εξέλιξη για περισσότερο από ένα χρόνο. Η Continental προετοιμάζεται για αδύναμες πωλήσεις στον τομέα των εξαρτημάτων/ ανταλλακτικών και των ηλεκτρονικών συστημάτων, από τον οποίο σχεδιάζει να αποχωρήσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η επιχείρηση παράγει προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των φρένων και των αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης, και αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ των εσόδων του ομίλου.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=