FLEETNEWS #288

24.02.25 #288 12 DAIMLER TRUCK: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ RIZON ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ Η Rizon, η μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της Daimler Truck για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο της ανατρεπόμενο στον Καναδά. Το Rizon e18L προορίζεται για τη Villamar Construction στη Βικτώρια της Βρετανικής Κολομβίας και θα χρησιμοποιηθεί σε ειδικά έργα οικοδομών. Άλλα 18 οχήματα θα παραδοθούν σε διάφορους πελάτες, μεταξύ άλλων σε δήμους, παρόχους ενοικίασης και εταιρείες logistics, στη Βρετανική Κολομβία και το Κεμπέκ τις επόμενες εβδομάδες. «Αυτή η παράδοση σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα για την Daimler Truck, προκειμένου να φέρει επαγγελματικά οχήματα μηδενικών εκπομπών στις καναδικές επιχειρήσεις», δήλωσε ο Andreas Deuschle, επικεφαλής της Rizon Truck, επισημαίνοντας ότι «τα ηλεκτρικά επαγγελματικά δεν αποτελούν πλέον μελλοντική ιδέα - είναι εδώ, βγαίνουν στο δρόμο και εξυπηρετούν κοινότητες σε όλο τον Καναδά». Η καναδική κυβέρνηση προσφέρει κίνητρα για τα μεσαία και βαρέα φορτηγά μηδενικών εκπομπών (iMHZEV). Παρά τη λήψη 900 εκατομμυρίων ευρώ με τη μορφή κρατικών επιδοτήσεων, δεν επιβλήθηκαν περιβαλλοντικοί ή κοινωνικοί όροι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο εργοστάσιο μπαταριών CATL στην Ουγγαρία και στην LG Energy Solution στην Πολωνία. Αυτό αποκαλύπτει νέα μελέτη για λογαριασμό του οργανισμού Transport & Environment. Σε δύο άλλες συνεργασίες ΕΕ-Κίνας, όπως αυτές των VW-Gotion στη Γερμανία και των CATL-Stellantis στην Ισπανία, η Carbone 4 και άλλοι ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει μακροπρόθεσμη μεταφορά δεξιοτήτων και η συνεργασία επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη διασφάλιση της βραχυπρόθεσμης ζήτησης μπαταριών. Για τα έργα της Ουγγαρίας και της Πολωνίας, ειδικότερα, τα χρήματα αντλούνται συχνά από το ευρωπαϊκό ταμείο ανάκαμψης μετά την Covid. Αλλά και οι δύο εγκαταστάσεις έχουν παραβιάσει την Οδηγία της Ε.Ε. για τις Βιομηχανικές Εκπομπές για την ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς υπερέβησαν τα επίπεδα NMP, μια τοξική ουσία που χρησιμοποιείται στην κατασκευή καθόδων. Στην Ουγγαρία, αποκαλύπτονται επίσης περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με ανεπαρκείς εγκαταστάσεις διαχείρισης νερού και παροχής ενέργειας. Αυτές οι περιβαλλοντικές παραβιάσεις στις δύο μονάδες προστίθενται στις κακές συνθήκες εργασίας, που αναφέρονται σε μεγάλο βαθμό στην ουγγρική βιομηχανία μπαταριών. ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΣΤΆΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Οι ξένοι στην Ευρώπη ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Πηγή: Transport &Environment Παραγωγή 2030: 1,6 TWh Ευρώπη 49% Ταϊβάν 3% ΗΠΑ 8% Κίνα 27% Ν.Κορέα 13% Την έννοια της οδηγικής απόλαυσης στα απόλυτα φυσικά όρια επιδιώκει να καταδείξει το BMW Group με το όχημα δοκιμών υψηλών επιδόσεων BMW Vision Driving Experience. Δεν προορίζεται για μαζική παραγωγή, αλλά λειτουργεί σαν ένα κινητό εργαστήριο δοκιμών της τεχνολογίας διαχείρισης των συστημάτων μετάδοσης κίνησης και δυναμικής οδήγησης, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για τη Neue Klasse -την επόμενη γενιά οχημάτων BMW- και αποκαλείται από την BMW με το προσωνύμιο «Heart of Joy». Το πρωτότυπο αυτοκίνητο έθεσε τις δυνατότητες του «Heart of Joy» στην απόλυτη δοκιμασία αντοχής στο BMW Performance Driving Center στο Spartanburg των ΗΠΑ, με την εταιρεία να παρέχει αποκλειστικές πληροφορίες για το πρόγραμμα εξέλιξης που ακολουθεί σε σχέση με την εμπειρία ηλεκτροκίνησης της Neue Klasse. Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW VISION DRIVING EXPERIENCE Τεστ αντοχής «Heart of Joy»

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=