ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2025 #288 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET H παρουσίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volvo ES90 έχει προγραμματιστεί για τις 5 Μαρτίου 2025. Tο ES90 θα διατίθεται στην ελληνική αγορά κατόπιν παραγγελίας, ωστόσο αξίζει να το αντιμετωπίσει κάποιος ως τυπικό παράδειγμα του πώς προσεγγίζει η Volvo το αυτοκίνητο που βασίζεται σε λογισμικό και έχει σχεδιαστεί για να εξελίσσεται και να βελτιώνεται συνεχώς, μέσω τεχνολογίας κεντρικού υπολογιστή, μόνιμης συνδεσιμότητας και δεδομένων. Το νέο μοντέλο είναι εξελιγμένο για ασφαλείς και απολαυστικές διαδρομές κάθε μέρα. Το ES90 είναι το πρώτο μοντέλο Volvo που θα εξοπλίζεται με διπλή διάταξη Nvidia Drive AGX Orin, στοιχείο που το καθιστά το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει ποτέ η εταιρεία με όρους υπολογιστικής ισχύος. Αυτό της επιτρέπει να θέτει ακόμα πιο ψηλά τον πήχυ στην ασφάλεια και τη συνολική απόδοση, μέσω δεδομένων, λογισμικού και τεχνητής νοημοσύνης (AI). Το Drive AGX Orin είναι η πλατφόρμα της Nvidia για ευφυή αυτοκίνητα, που συντονίζει διάφορα σημαντικά συστήματα και διαδικασίες μέσα στο όχημα σε εξαιρετικά γρήγορες ταχύτητες. Με υψηλό επίπεδο υπολογιστικής ισχύος, περίπου 508 τρισεκατομμύρια λειτουργίες ανά δευτερόλεπτο (μέγεθος γνωστό και ως TOPS), διαχειρίζεται λειτουργίες όπως τα υπερσύγχρονα, βασισμένα σε AI, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, οι αισθητήρες του αυτοκινήτου και ο αποδοτικός έλεγχος της μπαταρίας. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΝΕΟ VOLVO ES90 Το software σε πρώτο ρόλο Νέο Hyundai Inster από 16.973 ευρώ Προς κατάργηση των απαλλαγών για ηλεκτρικά στις ΗΠΑ Ευρώπη: περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία Τον αντίπαλο των μικρών χαμηλού κόστους πλήρως ηλεκτρικών ασιατικών προτάσεων ετοιμάζει η Dacia, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO του Groupe Renault, Λούκα Ντε Μέο. Το νέο μοντέλο, που θα αντικαταστήσει το υπάρχον, παραγόμενο στην Κίνα Spring, θα σχεδιαστεί και θα εξελιχθεί σε χρόνο ρεκόρ (μόλις 16 μήνες), ενώ η τιμή του θα είναι χαμηλότερη από 18.000 ευρώ. Ο Ντε Μέο διευκρίνισε επίσης ότι το νέο μίνι-Dacia θα βασίζεται στο επόμενο Twingo της Renault και θα κατασκευάζεται στο ίδιο με αυτό εργοστάσιο στο Novo Mesto της Σλοβενίας, προκειμένου να μην επιβαρύνεται με τους φόρους των κινέζικης κατασκευής οχημάτων. Σημειώστε ότι το νέο Twingo θα λανσαριστεί το επόμενο έτος, με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ. H DACIA ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ SPRING - ΚΑΤΩ ΑΠΟ 18.000 ΕΥΡΩ Λούκα Ντε Μέο
24.02.25 #288 2 Την περασμένη Πέμπτη 20/2 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Hyundai Inster, που έρχεται να πάρει τη θέση του μικρότερου και πλέον προσιτού ηλεκτρικού μοντέλου της κορεατικής εταιρείας με τιμοκατάλογο που ξεκινά από τα 22.390 ευρώ (16.973 ευρώ με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά). Το νέο μοντέλο έρχεται να τοποθετηθεί μεταξύ των κατηγοριών A και Β, έχοντας μήκος 3.825 mm, πλάτος 1.610 mm, ύψος 1.575 mm και μεταξόνιο 2.580 mm, στοιχεία που του επιτρέπουν να προσφέρει ένα ευρύχωρο εσωτερικό, στο οποίο χωρούν με άνεση τέσσερις μεγαλόσωμοι ενήλικες. Παράλληλα, διαθέτει και το προσόν της σχετικά αυξημένης απόστασης από το έδαφος, που του δίνει τη δυνατότητα να κινηθεί με άνεση εκτός ασφάλτου, αντιμετωπίζοντας παράλληλα και τις κακοτοπιές τις ελληνικής ασφάλτου. Στην παρουσίαση, τόσο ο Marketing Manager της Hyundai, Πάνος Βερναδάκης, όσο και η Senior Product Manager Μαρία Εξαδακτύλου, αλλά και ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ανδρέας Χριστοφορίδης, στάθηκαν ιδιαίτερα στην προσιτή τιμή και στην υψηλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει το Inster και η οποία φανερώνεται στον οδηγό εύκολα, χάρη στην αίσθηση της δεμένης κατασκευής που δημιουργεί το αυτοκίνητο. Μια πρώτη γεύση, άλλωστε, αυτής της ποιότητας είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε και εμείς πραγματοποιώντας το σχετικό test drive, όπου διαπιστώσαμε ότι το νέο Hyundai διαθέτει επίσης και ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το Inster προσφέρεται με την επιλογή δύο μπαταριών: Standard Range/42 kWh για αυτονομία 327 χλμ. και Long Range/49 kWh για 370 χλμ. αυτονομίας (συνδυασμένος κύκλος WLTP και στις δύο περιπτώσεις), που θεωρείται παραπάνω από αρκετή για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για αστική και περιαστική χρήση. Πολύ περισσότερο που στον αστικό κύκλο η αυτονομία αυξάνεται στα 473 και 518 χλμ., αντίστοιχα. Σημειώστε ότι το standard range συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων (0-100 km/h σε 11,7’’, τελική ταχύτητα 140 km/h), ενώ το long range με κινητήρα 115 ίππων (0-100 km/h σε 10,6’’, ταχύτητα 150 km/h). Το νέο Inster προσφέρεται σε τέσσερις πλούσιες εκδόσεις: SR Style 16.973 € και Premium 17.580 €, LR Premium 18.972 €, Distinctive 20.157 € και Cross 21.067 € (με την κρατική επιδότηση). ΝΕΟ HYUNDAI INSTER Μικρό προσιτό ηλεκτρικό από 16.973 € FLEET NEWS #288 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Παρουσίαση της νέας BMW 2 Gran Coupe και του νέου MINI Cabrio στους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου ετοιμάζει το BMW Group Hellas, το πρώτο 15ημερο του Μαρτίου, χωρίς προς το παρόν να έχει ανακοινωθούν η ακριβής ημερομηνία και ο χώρος που θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση. Τα δύο νέα μοντέλα θα κάνουν την εμφάνισή τους μέχρι το τέλος Μαρτίου στην εκθέσεις του δικτύου της εταιρείας. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 33.450 ευρώ για την BMW 220 Gran Coupé και από τα 32.050 ευρώ για το ΜΙΝΙ Cooper C Cabrio. ΔΙΠΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ BMW ΚΑΙ MINI
24.02.25 #288 4 Ένα μήνα μετά την παρουσίαση του νέου Model Y στην Ευρώπη με την περιορισμένης έκδοσης σειρά Launch Series, η Tesla παρουσιάζει επιπλέον εκδόσεις του παγκόσμιου bestseller της. Κάθε έκδοση διαθέτει στάνταρ όλα τα premium χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα από τον εκτεταμένο ανασχεδιασμό, μεγιστοποιώντας την απόδοση, την άνεση, τη συνδεσιμότητα και την ασφάλεια - όλα ενσωματωμένα σε ένα πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό και εξωτερικό, όπως παρουσιάστηκαν με το νέο Model Y. Η νέα σειρά είναι ήδη διαθέσιμη στην Ελλάδα στις εξής εκδόσεις: Model Y με πίσω κίνηση: Αυτονομία 500 χλμ. WLTP, Κατανάλωση 13,9 kWh/100 χλμ, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτ., Τιμή 44.990 ευρώ. Model Y Long Range με πίσω κίνηση: Αυτονομία 622 χλμ. WLTP, Κατανάλωση 14,2 kWh/100 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτ., Τιμή 49.990 ευρώ. Model Y Long Range με τετρακίνηση: Αυτονομία 586 χλμ. WLTP, Κατανάλωση 14,8 kWh/100 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτ., Τιμή 52.990 ευρώ. ΤΟ ΝΕΟ TESLA ΣΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Εμπλουτίζεται το Model Y Η BMW Motorrad Hellas, σε συνεργασία με το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW Motorrad, προσκαλούν το κοινό να γνωρίσει από κοντά την γκάμα μοτοσυκλετών και scooter BMW στο ξεχωριστό BMW Motorrad Roadshow 2025. Από τις 4 Μαρτίου 2025, είκοσι δύο συναρπαστικά μοντέλα της BMW Motorrad θα βρίσκονται σε Κρήτη, Αθήνα, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Καβάλα, δίνοντας την ευκαιρία στους λάτρεις των μοτοσυκλετών BMW να ζήσουν μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία. Ο επίσημος εκπαιδευτής και πρεσβευτής της BMW Motorrad, Βασίλης Μπούδρος, και η ομάδα του θα φροντίσουν για την ευχάριστη όσο και ασφαλή πραγματοποίηση των test rides, τα οποία θα πραγματοποιηθούν σε προκαθορισμένη διαδρομή, που θα αναδεικνύει το χαρακτήρα και την τεχνολογική υπεροχή των μοτοσυκλετών της BMW. BMW MOTORRAD ROADSHOW ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η FORD MUSTANG DARK HORSE ΣΤΟ GOLDEN HALL Η Ford προσκαλεί το κοινό στο γνωστό εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια ξεχωριστή εμπειρία με επίκεντρο τη νέα Mustang Dark Horse. Οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά στο φιλόξενο stage της Ford την εκθαμβωτική νέα Mustang Dark Horse και συγχρόνως να προγραμματίσουν το δικό τους test drive, ώστε να απολαύσουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν τα αμιγώς ηλεκτρικά Ford Explorer και Ford Mustang Mach-E. Η εντυπωσιακή Mustang Dark Horse είναι το απόλυτο σπορ κουπέ μοντέλο της Ford και τροφοδοτείται από τον 5.0L V8 Coyote κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 454 ίππων και μέγιστη ροπή 540 Nm, σε συνδυασμό με 10-ταχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το νέο Opel Grandland θέτει νέα πρότυπα, προσφέροντας τεχνολογικές καινοτομίες, όπως το κορυφαίο στην κατηγορία σύστημα φωτισμού Intelli-Lux HD. Αυτό επιβεβαιώθηκε από την εξειδικευμένη κοινότητα του Driving Vision News. Το Opel Grandland τιμήθηκε με το σημαντικό βραβείο DVN Award 2025 στην κατηγορία Best Front Lamps, μέσω διαδικτυακής ψηφοφορίας. Ο Philipp Roeckl, Global Lead Complex Lighting στη Stellantis, παρέλαβε το βραβείο εκ μέρους της Opel στην πρόσφατη εκδήλωση της DVN στο Μόναχο. Οι νέοι προβολείς με περισσότερα από 50.000 στοιχεία εξασφαλίζουν ακρίβεια, περισσότερη ευκρίνεια και καλύτερη ορατότητα. OPEL GRANDLAND ΜΕ INTELLI-LUX HD
24.02.25 #288 6 ΣΧΕΔΙΑ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ YUGO Ένα νέο εγχείρημα για την ανάπτυξη ενός μικρού και φθηνού αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης βρίσκεται στα σκαριά και ακούγεται το όνομα Yugο. Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής έκδοσης του Car, έχουν διαρρεύσει κάποια σκίτσα με αναφορά στο μικρό σουπερμίνι που κατασκεύαζε η Zastava τη δεκαετία του ’80 σε ένα εργοστάσιο στην πρώην Γιουγκοσλαβία (βρίσκεται στη σημερινή Σερβία) και το οποίο προερχόταν σε μεγάλο βαθμό από τα Fiat 127 και 128. Παρά τη χαμηλή ποιότητα κατασκευής και τα διάφορα προβλήματα που έβγαζε, το Yugo έγινε δημοφιλές σε πολλές χώρες και αποτέλεσε πρόκληση για τη Δύση, κυρίως λόγω της τιμής του. Τώρα, τα δικαιώματα της ονομασίας φέρεται να έχουν εξασφαλιστεί από τον καθηγητή Aleksandar Bjelić -πανεπιστημιακό καθηγητή που έχει δεσμούς με την αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία- ο οποίος έχει στρατολογήσει τον Σέρβο σχεδιαστή Darko Marčeta, για να βοηθήσει στη σχεδίαση του νέου μοντέλου. Τα πρώτα σκίτσα που εμφανίστηκαν δημόσια δείχνουν ένα χάτσμπακ με σχετικά μοντέρνα εμφάνιση. Εκτός από ένα κομμάτι απλότητας, υπάρχει μια ρετρό πινελιά, κατά τα πρότυπα του τελευταίου Renault 5 και του νέου Fiat Grande Panda. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα (Λαύριο), τη νέα γενιά του Transporter και του Caravelle. Με μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης και ένα cockpit σχεδιασμένο για τις ανάγκες του επαγγελματία, το νέο Transporter προσφέρει περισσότερα από ποτέ. Παράλληλα, με τη διευρυμένη γκάμα συστημάτων κίνησης, που περιλαμβάνει αποδοτικούς Turbodiesel κινητήρες, plug-in υβριδικές επιλογές και ηλεκτρικές εκδόσεις, η νέα γενιά προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες μιας αγοράς που κινείται προς τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα. Ο σχεδιασμός του νέου Transporter και του Caravelle διατηρεί το εμβληματικό DNA των προκατόχων τους, συνδυάζοντας την κλασική αισθητική με σύγχρονες τεχνολογίες και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, εξασφαλίζοντας άνεση, ασφάλεια και απόλυτη λειτουργικότητα. Η παγκόσμια παρουσίαση στην Αθήνα σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το Transporter, ενισχύοντας τη στρατηγική της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα να προσφέρει το σωστό Bulli για κάθε ανάγκη. Η 7η γενιά του Transporter δεν είναι απλώς η εξέλιξη ενός θρυλικού μοντέλου, αλλά ένας απόλυτα σύγχρονος σχεδιασμός που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σήμερα και του αύριο, έτοιμος να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του σε κάθε γωνιά του κόσμου. Διαβάστε περισσότερα εδώ VOLKSWAGEN ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Νέα Transporter & Caravelle CONTINENTAL: ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο τομέας automotive της Continental σχεδιάζει να περικόψει 3.000 θέσεις εργασίας από το τμήμα Ε&Α. Οι μειώσεις προσωπικού που ισοδυναμούν με περίπου το 10% του εργατικού δυναμικού στην έρευνα και την ανάπτυξη, θα γίνουν σταδιακά μέχρι το τέλος του 2026, με λιγότερες από τις μισές από αυτές στη Γερμανία, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η σχετική απόφαση αποτελεί συνέχεια των περικοπών 7.000 θέσεων εργασίας που είχε ήδη ανακοινώσει ο όμιλος, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου προγράμματος αναδιάρθρωσης που βρίσκεται σε εξέλιξη για περισσότερο από ένα χρόνο. Η Continental προετοιμάζεται για αδύναμες πωλήσεις στον τομέα των εξαρτημάτων/ ανταλλακτικών και των ηλεκτρονικών συστημάτων, από τον οποίο σχεδιάζει να αποχωρήσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η επιχείρηση παράγει προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των φρένων και των αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης, και αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ των εσόδων του ομίλου.
24.02.25 #288 7 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 2o Πανελλήνιο Συνέδριο του Δικτύου Επίσημων Διανομέων & Επισκευαστών MG, στα Αστέρια της Γλυφάδας, τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2025, παρόντος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου Συγγελίδη, Πολυχρόνη Συγγελίδη. Στο ετήσιο αυτό συνέδριο συμμετείχαν οι διανομείς της μάρκας από ολόκληρη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των νέων συνεργατών που έχουν ενταχθεί στο δυναμικό δίκτυο, καθώς και τα στελέχη της MG του Ομίλου Συγγελίδη. Έγινε απολογισμός του πρώτου ολοκληρωμένου έτους λειτουργίας της μάρκας (2024), που κατάφερε να σημειώσει πολλές επιτυχίες, τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε τοπικό επίπεδο. Επιπλέον, το Δίκτυο Επίσημων Διανομέων της MG ενημερώθηκε για τα πλάνα και τη στρατηγική για το 2025, καθώς και για τους νέους εμπορικούς στόχους που έχουν τεθεί. Μετά το χαιρετισμό του κ. Συγγελίδη, το λόγο πήρε για τα περαιτέρω ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και γενικός διευθυντής της MG, Δημήτρης Καββούρης, παρουσιάζοντας τα εξαιρετικά εμπορικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς, όσο και το στρατηγικό πλάνο του 2025, που στόχο έχει η μάρκα να τοποθετηθεί στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των πωλήσεων στη χώρα μας. 2o ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ MG Ικανοποίηση και αισιοδοξία ΝΕΟ KUMHO ESCTA SPORT PS72 Με 60 χρόνια καινοτομίας και πείρας, σε συνεργασία με μερικούς από τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, η Kumho Tire, μία από τις κορυφαίες κατασκευάστριες εταιρείες ελαστικών στον κόσμο, παρουσίασε ένα νέο ελαστικό υπερυψηλής απόδοσης (UUHP). Το Ecsta Sport PS72 εισάγει τεχνολογία επόμενης γενιάς με μίγμα και σχεδιασμό πέλματος για απαράμιλλη απόδοση, χωρίς συμβιβασμούς. Το ολοκαίνουριο ελαστικό αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη. Αξιοποιώντας τις εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και τις μακροχρόνιες συνεργασίες της Kumho Tire με κατασκευαστές αυτοκινήτων για ταχύτερες δοκιμές σχεδίασης, το Ecsta Sport PS72 ωθεί τα όρια της καινοτομίας, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση σε πρόσφυση και χιλιομετρικό ωφέλιμο. Κάθε λεπτομέρεια έχει ληφθεί υπόψη, συμπεριλαμβανομένης της αισθητικής του ελαστικού, για να ταιριάζει με την κομψότητα των πολυτελών, υψηλής απόδοσης, οχημάτων. Επιπλέον, εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση στη βροχή, χάρη στη σύνθεση και στο σχεδιασμό του πέλματος, που ενισχύουν την αποβολή του νερού, για καλύτερη απόδοση σε υγρές συνθήκες. Το ελαστικό Ecsta Sport PS72 συνοδεύεται από μια εντυπωσιακή απόδοση στο χιλιομετρικό ωφέλιμο, με έως και 50.000 χιλιόμετρα ζωής. Η Διοίκηση του Ομίλου Συγγελίδη ανακοίνωσε την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας με το Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Αυτοκινήτων ΙΔΕΕΑ, στον τομέα της εκπαίδευσης, με στόχο την προσφορά πολλαπλών οφελών για τα συνεργεία και τους τεχνίτες του Δικτύου, καθώς και για τα ανεξάρτητα συνεργεία. Πρόκειται για μια δυναμική συνεργασία που ενσωματώνει την κορυφαία εκπαιδευτική διαδικασία με την αριστεία στην παροχή υπηρεσιών επισκευής στον κλάδο αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Η συμφωνία αφορά τη συνεργασία των τομέων Model Training (Ομίλου Συγγελίδη) και System Training (Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ), αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο Εκπαιδευτικό Κέντρο του Ομίλου Συγγελίδη και την τεχνογνωσία του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ για την παροχή εκπαιδευτικών προγραμμάτων υψηλού επιπέδου. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΜΙΛΟΣ ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΕΕΑ
24.02.25 #288 8 Ευρωπαίοι κατασκευαστές και προμηθευτές αυτοκινήτων συναντήθηκαν προ ημερών με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ευημερία και τη βιομηχανική στρατηγική, Στεφάν Σεζουρνέ, με τον οποίο συζήτησαν τι χρειάζεται για να ενισχυθεί ολόκληρη η αλυσίδα αξίας του αυτοκινήτου, από μπαταρίες και κρίσιμες πρώτες ύλες έως προσβάσιμη, οικονομικά προσιτή ενέργεια τόσο για τη βιομηχανία όσο και για τους ιδιώτες καταναλωτές. Σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), όπως σωστά υπογραμμίζει η έκθεση του Μάριο Ντράγκι, ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελεί βασικό παράδειγμα «έλλειψης σχεδιασμού της Ε.Ε., εφαρμογή μιας κλιματικής πολιτικής χωρίς βιομηχανική πολιτική». Ο ευρωπαϊκός τομέας αυτοκινήτων αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή μια «τέλεια καταιγίδα» σκληρού παγκόσμιου ανταγωνισμού για κρίσιμους πόρους, χρηματοδότηση, επενδύσεις και πελάτες, που επιδεινώνεται από το αυξανόμενο κόστος της επιχειρηματικής δραστηριότητας, ένα ριζικά μεταβαλλόμενο γεωπολιτικό τοπίο και μια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που απέχει πολύ από το να είναι ώριμη. «Για να διασφαλίσουμε την ανταγωνιστικότητα του κλάδου μας χρειαζόμαστε σταθερή δράση για να μετατρέψουμε την έκθεση Ντράγκι σε πράξη μέσω πραγματικών αποφάσεων και μεταρρυθμίσεων», σημειώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. «Η στροφή προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων σημαίνει πολύ περισσότερα από μια απλή μετάβαση από τη μια τεχνολογία οχημάτων στην άλλη. Χρειαζόμαστε μια ευρύτερη προσέγγιση οικοσυστήματος που να δίνει κίνητρα για νέες συνεργασίες αλυσίδας αξίας», δήλωσε ο Σιγκρίντ ντε Βρις, γενικός διευθυντής της ACEA. Διαβάστε περισσότερα εδώ ACEA - CLEPA Ολιστική προσέγγιση των μηδενικών εκπομπών STELLANTIS: ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟ-ΟΔΗΓΗΣΗ Η Stellantis NV αποκάλυψε το STLA AutoDrive 1.0, το πρώτο αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης της εταιρείας που αναπτύχθηκε in house και παρέχει λειτουργίες Hands-Free και Eyes-Off (SAE Επίπεδο 3). Το STLA AutoDrive είναι ένας βασικός πυλώνας της τεχνολογικής στρατηγικής της Stellantis, μαζί με το STLA Brain και το STLA Smart Cockpit, προάγοντας την ευφυΐα του οχήματος, τον αυτοματισμό και την εμπειρία χρήστη. Ειδικότερα, το STLA AutoDrive επιτρέπει την αυτοματοποιημένη οδήγηση με ταχύτητες έως και 60 χλμ/ώρα. Ιδανικό για μετακινήσεις σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές, το STLA AutoDrive θα επιτρέψει στους οδηγούς να συμμετέχουν προσωρινά σε εργασίες χωρίς να κρατούν το τιμόνι, όπως π.χ., η παρακολούθηση ταινίας, η ανάγνωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ενός βιβλίου ή απλά το να κοιτάζουν έξω από το παράθυρο, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο. Οι μηχανικοί της Stellantis έχουν βελτιώσει το STLA AutoDrive ώστε να αντιδρά γρήγορα και φυσικά, διασφαλίζοντας ότι το σύστημα είναι ομαλό, προβλέψιμο και σαν τον άνθρωπο σε πραγματικές συνθήκες. Σε υψηλότερες ταχύτητες, το STLA AutoDrive προσφέρει την άνεση των λειτουργιών Adaptive Cruise Control και διατήρησης λωρίδας σε λειτουργίες Επίπεδο 2 (hands-on) και Επίπεδο 2+ (hands-off, eyes-on). Μετά την παρουσίαση του εκθεσιακού αυτοκινήτου A390_β στις 14 Οκτωβρίου 2024 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Alpine ανακοίνωσε πρόσφατα την αποκάλυψη του A390, του πρώτου 100% ηλεκτρικού σπορ fastback, σε παγκόσμια πρεμιέρα στις 27 Μαΐου 2025. Θα είναι το δεύτερο όχημα στο Dream Garage της Alpine μετά το hot hatch του, το A329. Η Alpine επέλεξε να παρουσιάσει το μελλοντικό A390, ανασυνθέτοντας εκ νέου τη θρυλική σπορ εμφάνιση του A110 σε ένα πενταθέσιο όχημα, λίγες μέρες πριν από το Grand Rassemblement Alpine στη Dieppe, το οποίο φέτος γιορτάζει την 70ή επέτειο της μάρκας. ALPINE A390 Αποκάλυψη τον Μάιο
24.02.25 #288 10 Το φουτουριστικό Toyota C-HR ανεβάζει την τολμηρή σχεδίαση σε ένα νέο επίπεδο για το 2025 με την εισαγωγή της εντυπωσιακής νέας έκδοσης High Hero, η οποία επωφελείται από μια μεγάλη γκάμα εξαιρετικά αποδοτικών ηλεκτροκίνητων επιλογών μετάδοσης κίνησης. Το εμβληματικό Toyota C-HR, με την ασυνήθιστη σχεδίαση, τον διασκεδαστικό χαρακτήρα στην οδήγηση και την υψηλή ποιότητα κατασκευής, είναι ένα μοντέλο ορόσημο για την Toyota. Ως ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα της Ευρώπης, έφτασε το ένα εκατομμύριο πωλήσεις στην ήπειρο στα τέλη του 2024. Για το 2025, το Toyota C-HR κάνει ακόμα πιο ηχηρή είσοδο ως High Hero, την έκδοση που θα αντικαταστήσει την Premiere Edition. Φέρνει τολμηρές στυλιστικές παρεμβάσεις, για να επιδείξει τα υψηλότερα επίπεδα σχεδίασης και εξοπλισμού, εμπνευσμένα από το DNA του Toyota C-HR δεύτερης γενιάς ως «πρωτότυπο αυτοκίνητο για το δρόμο». Στις προδιαγραφές High Hero, η χαρακτηριστική εμφάνιση του Toyota C-HR ενισχύεται από τον εντυπωσιακό χρωματικό συνδυασμό bi-tone+ που δημιουργεί την κομψή εμφάνιση μιας κάτω γραμμής της οροφής μέσω ενός έντονου μαύρου στοιχείου στα πλαϊνά μαρσπιέ και την ίδια την οροφή. Οι νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες τονίζουν τις καμπύλες του Toyota C-HR. Η επένδυση γύρω από την μπροστινή μάσκα ταιριάζει πλέον με το χρώμα του οχήματος, όπως και το χείλος του πίσω προφυλακτήρα, ενώ γκρι ματ ζάντες 19 ιντσών ολοκληρώνουν την εκλεπτυσμένη μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση. Ένα νέο ενεργητικό χρώμα Metal Oxide είναι διαθέσιμο για την καινούργια έκδοση, που συνδυάζεται και με bi-tone και bi-tone+ επιλογές. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ 2025 Toyota C-HR: Tολμηρό στυλ High Hero RENAULT: ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ «ΜΗΝΥΜΑΤΑ» Η Renault ανέφερε λειτουργικά κέρδη ρεκόρ για το 2024, καθώς το χαμηλότερο κόστος και μια σειρά από νέα μοντέλα αύξησαν τα περιθώρια κέρδους. Συγκεκριμένα, τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 4,3 δισεκατομμύρια ευρώ, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7,4% στα 56,2 δισεκατομμύρια ευρώ, λόγω της κυκλοφορίας του ηλεκτρικού R5 και μιας σειράς νέων υβριδικών. Το λειτουργικό περιθώριο ήταν 7,6%, καλύπτοντας τον στόχο της αυτοκινητοβιομηχανίας τουλάχιστον 7,5% για το έτος. Ωστόσο, η Renault μείωσε τις προσδοκίες του περιθωρίου φέτος σε τουλάχιστον 7%, σημειώνοντας ότι οι σκληροί νέοι ευρωπαϊκοί στόχοι εκπομπών άνθρακα θα κόψουν μία ποσοστιαία μονάδα από το περιθώριο, που ισοδυναμεί με περίπου 500 εκατ. ευρώ λειτουργικού κέρδους. Η εταιρεία ευελπιστεί ότι οι κανονισμοί της ΕΕ θα χαλαρώσουν. PORSCE: Η ΜΑΡΙΑ ΣΑΚΚΑΡΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ BRAND AMBASSADOR Η Porsche, μέλος του Ομίλου Μοτοδυναμική, ανανεώνει τη συνεργασία της με την κορυφαία Ελληνίδα αθλήτρια του τένις, Μαρία Σάκκαρη, η οποία συνεχίζει να είναι το πρόσωπο της μάρκας ως brand ambassador. Η συνεργασία αυτή επισφραγίστηκε πρόσφατα μέσα από ένα ξεχωριστό handover ceremony, όπου η Μαρία Σάκκαρη παρέλαβε τη νέα της Porsche Macan, στο ανανεωμένο Porsche Center Athens. Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου, η πρωταθλήτρια έτυχε θερμής υποδοχής από την ομάδα του ομίλου Μοτοδυναμική, ενώ ακολούθησε συνάντηση και συνομιλία με τον Πάρη Κυριακόπουλο, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο.
24.02.25 #288 11 Προκαταβολή ομοσπονδιακού φόρου 1.000 δολαρίων για τα ηλεκτρικά οχήματα, επιπλέον των κρατικών προσαυξήσεων, εισηγούνται Αμερικανοί Γερουσιαστές. Επί του παρόντος, παρά τις τολμηρές αρχικές εκτελεστικές πράξεις του Προέδρου Τραμπ, δεν επηρεάζεται άμεσα η δυνατότητα των αγοραστών αυτοκινήτων να διεκδικούν την φοροαπαλλαγή 7.500 δολαρίων (ανάλογη των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων) ή να έχουν πρόσβαση σε ευνοϊκές μισθώσεις EV. Για αυτό, θα χρειαζόταν πράξη του Κογκρέσου, αλλά με βάση νομοσχέδιο που κατατέθηκε προς συζήτηση τις τελευταίες ημέρες, μπορεί να είναι πολύ κοντά ο χρόνος κατάργησης των ευνοϊκών ρυθμίσεων, βάσει ολοκληρωμένης πρότασης 14 Ρεπουμπλικανών γερουσιαστών. Εάν περάσει η πρόταση, τότε σε μόλις 30 ημέρες μετά την ψήφιση του ν/σ θα τελειώσει το θέμα και αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες θα ζοριστούν με τις επιπλέον επιβαρύνσεις - με εξαίρεση την GM και τη Ford που επιδιώκουν, ουσιαστικά, τη σταδιακή κατάργηση της έκπτωσης φόρου για τα ηλεκτρικά οχήματα. Και να γιατί: Η φοροαπαλλαγή για EV δεν είναι μόνο μία αλλά τρεις διαφορετικές «πιστώσεις προσιτής τιμής», οι οποίες, κατά ορισμένους, επιδοτούν την αμερικανική βιομηχανία. Εκτός από το IRS 30D, κοινώς γνωστό ως πίστωση φόρου EV, ο λογαριασμός περιλαμβάνει την πίστωση μεταχειρισμένων καθαρών οχημάτων (25E) για μεταχειρισμένα EV και την πίστωση Commercial Clean Vehicle (45W) για τα επαγγελματικά EV. Η φοροαπαλλαγή, λοιπόν, επαγγελματικού οχήματος περιέχει ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα εδάφια, το λεγόμενο «παραθυράκι μίσθωσης», το οποίο ήταν αποτέλεσμα ερμηνείας του Υπουργείου Οικονομικών που πολλοί νομοθέτες είπαν ότι δεν ικανοποιεί την αρχική πρόθεση του νόμου. Επιτρέπει, ουσιαστικά, σε θυγατρικές (εταιρείες δεσμευμένων πιστώσεων) των κατασκευαστών να λαμβάνουν έκπτωση φόρου 7.500 δολαρίων για κάθε EV που μισθώνουν, ανεξάρτητα από την τιμή καταλόγου ή τον τόπο κατασκευής του, άρα ευνοούνται ανταγωνιστικές προς τους δύο μεγάλους αμερικανικούς ομίλους βιομηχανίες. ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ GM-FORD ΗΠΑ - Ηλεκτρικά: Προς κατάργηση των απαλλαγών Η Ford μελετά τη φόρτιση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων από πολλαπλές θύρες φόρτισης ταυτόχρονα, προκειμένου να συντομεύσει τους χρόνους. Η ιδέα περιγράφεται σε μια πρόσφατη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύθηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) στις 12 Νοεμβρίου 2024, αλλά αρχικά είχε κατατεθεί από τη Ford στις 8 Δεκεμβρίου 2021. Δείχνει μια ρύθμιση με διπλές θύρες φόρτισης που η καθεμία θα είναι υπεύθυνη για τη φόρτιση τμήματος της μπαταρίας από μία μόνο πηγή τροφοδοσίας. Περιγράφεται, ειδικότερα, ως ένα σύστημα που θα επέτρεπε σε δύο ή περισσότερα τμήματα της μπαταρίας να αποσυνδεθούν και να φορτιστούν μεμονωμένα ή να συνδεθούν μεταξύ τους για συμβατική φόρτιση. Η διαδοχική φόρτιση θα γίνεται με έναν προσαρμογέα με splitter του καλωδίου για να φτάσει στις δύο θύρες φόρτισης του οχήματος. Ορισμένα EV, πάντως, διαθέτουν ήδη διπλές θύρες φόρτισης. Οι Porsche Taycan και τα Audi E-Tron GT διαθέτουν θύρες AC και στις δύο πλευρές, με θύρα ταχείας φόρτισης DC επίσης στη δεξιά πλευρά. Αλλά, αυτό είναι μόνο για ευκολία, καθώς δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι δύο θύρες ταυτόχρονα. Η MercedesBenz CLA του 2026 θα έχει επίσης διπλές θύρες -μία J1772, για AC και μία NACS, για DC- για να προσφέρει στους οδηγούς μεγαλύτερη ευελιξία. Το concept της Ford θα είναι κάτι διαφορετικό από όλα αυτά, αν φτάσει στην παραγωγή. ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ Ford: Διπλές θύρες φόρτισης;
24.02.25 #288 12 DAIMLER TRUCK: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ RIZON ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ Η Rizon, η μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της Daimler Truck για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, παρέδωσε πρόσφατα το πρώτο της ανατρεπόμενο στον Καναδά. Το Rizon e18L προορίζεται για τη Villamar Construction στη Βικτώρια της Βρετανικής Κολομβίας και θα χρησιμοποιηθεί σε ειδικά έργα οικοδομών. Άλλα 18 οχήματα θα παραδοθούν σε διάφορους πελάτες, μεταξύ άλλων σε δήμους, παρόχους ενοικίασης και εταιρείες logistics, στη Βρετανική Κολομβία και το Κεμπέκ τις επόμενες εβδομάδες. «Αυτή η παράδοση σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα για την Daimler Truck, προκειμένου να φέρει επαγγελματικά οχήματα μηδενικών εκπομπών στις καναδικές επιχειρήσεις», δήλωσε ο Andreas Deuschle, επικεφαλής της Rizon Truck, επισημαίνοντας ότι «τα ηλεκτρικά επαγγελματικά δεν αποτελούν πλέον μελλοντική ιδέα - είναι εδώ, βγαίνουν στο δρόμο και εξυπηρετούν κοινότητες σε όλο τον Καναδά». Η καναδική κυβέρνηση προσφέρει κίνητρα για τα μεσαία και βαρέα φορτηγά μηδενικών εκπομπών (iMHZEV). Παρά τη λήψη 900 εκατομμυρίων ευρώ με τη μορφή κρατικών επιδοτήσεων, δεν επιβλήθηκαν περιβαλλοντικοί ή κοινωνικοί όροι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο εργοστάσιο μπαταριών CATL στην Ουγγαρία και στην LG Energy Solution στην Πολωνία. Αυτό αποκαλύπτει νέα μελέτη για λογαριασμό του οργανισμού Transport & Environment. Σε δύο άλλες συνεργασίες ΕΕ-Κίνας, όπως αυτές των VW-Gotion στη Γερμανία και των CATL-Stellantis στην Ισπανία, η Carbone 4 και άλλοι ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει μακροπρόθεσμη μεταφορά δεξιοτήτων και η συνεργασία επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη διασφάλιση της βραχυπρόθεσμης ζήτησης μπαταριών. Για τα έργα της Ουγγαρίας και της Πολωνίας, ειδικότερα, τα χρήματα αντλούνται συχνά από το ευρωπαϊκό ταμείο ανάκαμψης μετά την Covid. Αλλά και οι δύο εγκαταστάσεις έχουν παραβιάσει την Οδηγία της Ε.Ε. για τις Βιομηχανικές Εκπομπές για την ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς υπερέβησαν τα επίπεδα NMP, μια τοξική ουσία που χρησιμοποιείται στην κατασκευή καθόδων. Στην Ουγγαρία, αποκαλύπτονται επίσης περαιτέρω ανησυχίες σχετικά με ανεπαρκείς εγκαταστάσεις διαχείρισης νερού και παροχής ενέργειας. Αυτές οι περιβαλλοντικές παραβιάσεις στις δύο μονάδες προστίθενται στις κακές συνθήκες εργασίας, που αναφέρονται σε μεγάλο βαθμό στην ουγγρική βιομηχανία μπαταριών. ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΟΣΤΆΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Οι ξένοι στην Ευρώπη ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Πηγή: Transport &Environment Παραγωγή 2030: 1,6 TWh Ευρώπη 49% Ταϊβάν 3% ΗΠΑ 8% Κίνα 27% Ν.Κορέα 13% Την έννοια της οδηγικής απόλαυσης στα απόλυτα φυσικά όρια επιδιώκει να καταδείξει το BMW Group με το όχημα δοκιμών υψηλών επιδόσεων BMW Vision Driving Experience. Δεν προορίζεται για μαζική παραγωγή, αλλά λειτουργεί σαν ένα κινητό εργαστήριο δοκιμών της τεχνολογίας διαχείρισης των συστημάτων μετάδοσης κίνησης και δυναμικής οδήγησης, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για τη Neue Klasse -την επόμενη γενιά οχημάτων BMW- και αποκαλείται από την BMW με το προσωνύμιο «Heart of Joy». Το πρωτότυπο αυτοκίνητο έθεσε τις δυνατότητες του «Heart of Joy» στην απόλυτη δοκιμασία αντοχής στο BMW Performance Driving Center στο Spartanburg των ΗΠΑ, με την εταιρεία να παρέχει αποκλειστικές πληροφορίες για το πρόγραμμα εξέλιξης που ακολουθεί σε σχέση με την εμπειρία ηλεκτροκίνησης της Neue Klasse. Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW VISION DRIVING EXPERIENCE Τεστ αντοχής «Heart of Joy»
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=