17.02.25 #286 9 Την ανάγκη διόρθωσης πορείας της Aston Martin μέσα σε έναν με ενάμιση χρόνο από τώρα τόνισε ο νέος διευθύνων σύμβουλός της, Adrian Hallmark, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους. «Δεν λέω ότι θα πετύχουμε οικονομικές επιδόσεις σε επίπεδο Ferrari μέχρι τότε, αλλά έχει καθοριστεί η κατεύθυνση προς τα εκεί που η εταιρεία θα λειτουργήσει σωστά», ανέφερε. Ο ίδιος απέφυγε να δεσμευτεί με οικονομικές προβλέψεις, αλλά, όπως είπε, όταν κοιτάζει την απόδοση της επιχείρησης, βρέθηκε κοντά σε θετικά EBIT δύο φορές τα τελευταία δύο χρόνια και κάθε φορά συνέβαινε κάτι άλλο... Αυτό δεν δικαιολογείται, εξήγησε. «Μερικές φορές ήταν διαρθρωτικά προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, μετά μειώθηκαν οι πωλήσεις στην Κίνα και μετά είχαμε καθυστερήσεις προϊόντων. Επαναφέραμε το επιχειρηματικό σχέδιο πέρυσι. Επίσης, επαναφέραμε τις προσδοκίες για τα επόμενα πέντε χρόνια, όχι όσον αφορά το τελικό αποτέλεσμα, αλλά το πώς θα φτάσουμε εκεί». Ο κλάδος των υπερπολυτελών αυτοκινήτων σείστηκε πέρυσι με την αναγγελία ότι ο Hallmark, τότε διευθύνων σύμβουλος της Bentley, επρόκειτο να αναλάβει κορυφαία θέση στη χειμαζόμενη Aston Martin. Η πρόσληψη ήταν στοίχημα για τον πρόεδρο της Aston Martin και πλειοψηφικό επενδυτή Lawrence Stroll, δεδομένης της επιτυχίας του Hallmark στην Bentley. Ο Hallmark, ο οποίος εργάσθηκε στο παρελθόν για τον Όμιλο Volkswagen και τη Jaguar Land Rover, έδωσε στον εαυτό του μια αυστηρή προθεσμία για να κάνει την Aston Martin βιώσιμη για πρώτη φορά στα 112 χρόνια της ιστορίας της. ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΕΟΣ CEO Aston Martin: Διόρθωση πορείας ΦΡΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΜΕΣΩ TESLA Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να δράσουν γρήγορα και αποφασιστικά για να φρενάρουν την κυριαρχία της Κίνας στις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά οχήματα και να επιδιώξουν περισσότερες μη κινεζικές συνεργασίες, σύμφωνα με μια έκθεση που εκπονήθηκε από την Dunne Insights για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας για την Ενεργειακή Ασφάλεια (EIES). Για αρχή, οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αγκαλιάσουν την Tesla και να προσπαθήσουν να επωφεληθούν από την αυξανόμενη παρουσία της στην Ευρώπη. Η στενή συνεργασία με την Tesla, η αξιολόγηση των αναγκών της όσον αφορά τις αλυσίδες εφοδιασμού μπαταριών, την επεξεργασία και την ανακύκλωση ορυκτών στην Ευρώπη, θα μπορούσε να παρουσιάσει ευκαιρίες για τις ευρωπαϊκές εταιρείες, σύμφωνα με την έκθεση. Η Nissan, η Honda και η Mitsubishi συμφώνησαν προ ημερών να τερματίσουν τις συζητήσεις για ενδεχόμενη τριμερή σύμπραξη με τη μορφή και τη δομή ενιαίας εταιρείας. Στο εξής, οι τρεις πλευρές θα διατηρήσουν «στρατηγική συνεργασία», η οποία στοχεύει στην εποχή των έξυπνων τεχνολογιών και του εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης. Αυτό το πλαίσιο, άλλωστε, είχε καθιερωθεί με το Μνημόνιο Κατανόησης (MOU) της 1ης Αυγούστου 2024, ώστε να μεγιστοποιηθεί η αξία κάθε της εταιρείας. Την ίδια ώρα, η Nissan Motor Co., Ltd εφαρμόζει άμεσα μέτρα για να ανατρέψει τις ισχνές επιδόσεις της και να δημιουργήσει μια πιο ανθεκτική επιχείρηση ικανή να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει να μειώσει το σταθερό και μεταβλητό κόστος συνολικά, κατά περίπου 400 δισεκατομμύρια γιεν το οικονομικό έτος 2026, γεγονός που θα μειώσει το λεγόμενο νεκρό σημείο πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας (break-even point) το οικονομικό έτος 2026 από 3,1 εκατομμύρια μονάδες σε 2,5 εκατομμύρια μονάδες. Αυτό θα επιτρέψει ένα σταθερό περιθώριο λειτουργίας 4%. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Nissan-Honda-Mitsubishi: Τέλος η ενοποίηση
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=