17.02.25 #286 8 Το εργοστάσιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (VWCV) στο Ανόβερο τροφοδοτείται, από την 1η Ιανουαρίου 2025, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Η φιλική προς το κλίμα παροχή ενέργειας αποτελεί σημαντικό μοχλό για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα, παράλληλα με διατήρηση των πόρων. Μέχρι το 2040, όλες οι εγκαταστάσεις παραγωγής της VWCV θα παράγουν με κλιματικά ουδέτερο τρόπο. Η μονάδα του Hanover-Stöcken στράφηκε στην ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές στην αλλαγή του έτους. Εκεί παράγονται, μεταξύ άλλων μοντέλων, όλες οι εκδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού ID. Buzz για τη Γερμανία και όλες τις διεθνείς αγορές. Το εργοστάσιο της Volkswagen στο Πόζναν της Πολωνίας, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί το 2018 και που μεταξύ άλλων παράγει το Caddy, έχει στραφεί πλήρως στην πράσινη ηλεκτρική ενέργεια ήδη από το 2019. Το εργοστάσιο Września, επίσης στην Πολωνία, όπου κατασκευάζεται το Crafter και ξεκίνησε να λειτουργεί το 2019, έχει αυτάρκεια όσον αφορά στην παροχή ενέργειας. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Σεπτέμβριο του 2024, το φωτοβολταϊκό σύστημα του εργοστασίου παρήγαγε αρκετή ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσει για πρώτη φορά το σύνολο των εργασιών παραγωγής του. Αποτελείται από 25.000 μονάδες χωρητικότητας 15,2 μεγαβάτ (MW) και καλύπτει έκταση 22 εκταρίων. Ο Karl Bernqvist, υπεύθυνος για τη βιωσιμότητα στο Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, προσθέτει: «Εργαζόμαστε για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και τη διατήρηση των πόρων σε πολλά τμήματα της εταιρείας. Η μετάβαση στην πράσινη ηλεκτρική ενέργεια στο εργοστάσιο του Ανόβερου είναι ένα άλλο σημαντικό βήμα προς τη βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή στη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα». VOLKSWAGEN - ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΠΟΛΩΝΙΑ Πράσινη παραγωγή επαγγελματικών ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟ 2026 Renault: Τρία νέα ηλεκτρικά βαν Renault Estafette, Goelette και Trafic: τρία ξεχωριστά οχήματα με κοινό DNA. Είναι το αποτέλεσμα μιας συνεργασίας της γαλλικής εταιρείας με τη Flexis, την ανεξάρτητη εταιρεία που ιδρύθηκε από τους Ομίλους Renault, Volvo και CMA CGM. Αυτή η νέα σειρά ηλεκτρικών επαγγελματικών E-Tech 100% αναπτύχθηκε για να καλύψει ένα πλήρες φάσμα επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Με βάση τη νέα πλατφόρμα «skateboard» και την αρχιτεκτονική SDV, αυτά τα συμπαγή, ευρύχωρα βαν ανοίγουν το δρόμο για πολλαπλές λύσεις που θα υποστηρίξουν τους πελάτες κατά τη μετάβαση στη νέα ενέργεια και τεχνολογία. Έχει γίνει σημαντική πρόοδος στο σχεδιασμό έξυπνων οχημάτων, προσφέροντας ευελιξία, εργονομία και συνδεσιμότητα, με πρακτικά άπειρες δυνατότητες προσαρμογής και μειωμένο κόστος λειτουργίας, ενώ εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφάλειας και απόδοσης. Τα τρία οχήματα θα κατασκευαστούν στη Γαλλία στο εργοστάσιο Renault Group Sandouville και πρόκειται να βγουν στις αγορές το 2026. BYD: ΠΟΥΛΑΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΡΥΠΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Ο κινεζικός γίγαντας των ηλεκτρικών οχημάτων BYD βρίσκεται σε συνομιλίες για να σχηματίσει μια ομάδα με ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και να τους πουλήσει δικαιώματα ρύπων, ώστε να τους βοηθήσει να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές το 2025, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. «Είμαστε σε συζητήσεις, σε καλό δρόμο», δήλωσε ο ειδικός σύμβουλος της BYD για την Ευρώπη, Alfredo Altavilla, κατά την παρουσίαση του μικρού ηλεκτρικού SUV Atto 2 στην Ιταλία. Νωρίτερα φέτος, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοίνωσαν τη δημιουργία δύο συμμαχιών, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το ίδιο θέμα, μία μεταξύ Stellantis, Toyota, Ford, Mazda, Subaru και Tesla και μία άλλη μεταξύ Mercedes-Benz, Polestar, Volvo και Smart.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=