FLEETNEWS #286

17.02.25 #286 13 τα στάδια των δοκιμών θα περιλαμβάνουν Αξιολόγηση Κύκλου Ζωής και θα δίνουν πληροφορίες σχετικά με τη διαφορετική συμπεριφορά και τις δυνατότητες φόρτισης των οχημάτων, την απόδοση σε κρύο καιρό, την αυτονομία και περισσότερες λεπτομέρειες για την ενεργειακή απόδοση. Ακολουθεί η πλήρης λίστα με τους κορυφαίους εκπροσώπους κάθε κατηγορίας: „Μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο: Hyundai Ioniq 6 First Edition Electric „Μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο: BYD Dolphin Design Electric „Μικρό MPV: Jeep Avenger Summit Electric „Μικρό SUV: Hyundai Kona Electric „Πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Opel/Vauxhall Corsa Electric „Αυτοκίνητο Diesel: Peugeot 308 1.5 BlueHDI Diesel „Βενζινοκίνητο: VW Taigo 1.0 TSI Βενζίνη „Υβριδικό αυτοκίνητο: Honda Civic 2.0 i-MMD e:HEV Hybrid Το Green NCAP απαιτεί τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα που έχουν δοκιμαστεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία. Για να διασφαλιστεί ότι όλα τα οχήματα αξιολογούνται με τα ίδια κριτήρια, η σύγκριση των νικητών κατηγορίας πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσα σε κάθε ημερολογιακό έτος, καθώς τα κριτήρια για κάθε βαθμολογικό αστέρι γίνονται σταδιακά πιο αυστηρά με την πάροδο του χρόνου. Για να οριστεί ο νικητής της κατηγορίας, γίνεται ένας υπολογισμός της μέσης τιμής της βαθμολογίας ενός οχήματος σε καθέναν από τους τρεις δείκτες: Καθαρός Αέρας, Ενεργειακή Απόδοση και Αέρια Θερμοκηπίου. Ίσος σε σημασία, καθένας από τους τρεις δείκτες αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο της μέσης βαθμολογίας. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας δίνεται ως ποσοστό και χρησιμοποιείται ως βάση για τη σύγκριση των οχημάτων, όπου το όχημα με τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας είναι το πρώτο της κατηγορίας. Δείκτης Καθαρού Αέρα Δείκτης Ενεργειακής Απόδοσης Δείκτης Αερίων Θερμοκηπίου Δείκτης Καθαρού Αέρα Δείκτης Ενεργειακής Απόδοσης Δείκτης Αερίων Θερμοκηπίου Ένα νέο σύστημα κυψελών καυσίμου/ υδρογόνου (Fuel Cell - FC) ανακοίνωσε την περασμένη Παρασκευή, 14/2, ότι έχει αναπτύξει η Toyota. Το ολοκαίνουργιο σύστημα FC 3ης γενιάς έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, έχοντας την ίδια ανθεκτικότητα με τους συμβατικούς κινητήρες ντίζελ. Επιπλέον, το νέο σύστημα διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση, συμπεριλαμβανομένης της αποδοτικότητας του καυσίμου, και προσφέρει επίσης σημαντική μείωση του κόστους σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του. Εκτός από τα επιβατικά οχήματα, το Σύστημα FC 3ης γενιάς θα επεκταθεί για χρήση σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα και σχεδιάζεται να εισαχθεί σε αγορές κυρίως στην Ιαπωνία, την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα μετά το 2026 το νωρίτερο. ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ TOYOTA

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=