13.02.25 #285 9 TOYOTA: ΜΟΝΑΔΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε ότι θα υπογράψει μια συνολική συμφωνία συνεργασίας με τη δημοτική διοίκηση της Σαγκάης στην Κίνα, με έμφαση στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές. Επιπλέον, αποφάσισε να ιδρύσει μια νέα εξ ολοκλήρου εταιρεία στην περιοχή Jinshan στη νοτιοδυτική Σαγκάη για την ανάπτυξη και την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) και μπαταριών. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Toyota ελπίζει να συμβάλει στο στόχο της κινεζικής κυβέρνησης για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2060 σε τομείς όπως η ενέργεια υδρογόνου, η αυτοματοποιημένη τεχνολογία οδήγησης, η ανακύκλωση και η επαναχρησιμοποίηση μπαταριών. Η νεοσύστατη εταιρεία θα αναπτύξει ένα νέο BEV με τη μάρκα Lexus, με την παραγωγή να προγραμματίζεται να ξεκινήσει από το 2027 και μετά. Η αρχική παραγωγική ικανότητα θα είναι περίπου 100.000 μονάδες ετησίως και περίπου 1.000 νέες θέσεις εργασίας προγραμματίζονται για τη φάση της εκκίνησης. Η Toyota συνεργάζεται με εταιρείες όπως η China FAW Group Co., Ltd. και η Guangzhou Automobile Group Co., Ltd. Η συνεχιζόμενη απήχηση των premium SUV στους αγοραστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη βοήθησε στην τόνωση της ζήτησης σε μια κατά τα άλλα δύσκολη χρονιά όσον αφορά τις πωλήσεις αυτοκινήτων το 2024. Με πωλήσεις αυξημένες κατά 9% στις 785.870 μονάδες, τα premium compact SUV -με επικεφαλής την BMW X1- ανέβηκαν κατά μία στην πέμπτη θέση της κατάταξης των 22 τμημάτων που παρακολουθεί η εταιρεία έρευνας αγοράς Dataforce. Η κατηγορία των premium μεγάλων SUV μετακινήθηκε στη 10η θέση, εκτοπίζοντας αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 18% στις 363.475. Στο μεταξύ, η ζήτηση για μοντέλα όπως τα μικρά crossover Volvo EX30 και Lexus LBX κατέστησαν τα μικρά του είδους τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα, με πωλήσεις αυξημένες κατά 28% στις 287.624, τις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτά τα κέρδη αντιστάθμισαν τις μεγάλες μειώσεις για τα πολυτελή σεντάν (-32%) και τα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας (-22%), που είχαν ως αποτέλεσμα να επηρεαστεί η αγορά στο σύνολό της, καταγράφοντας ισχνή αύξηση μόλις 0,9% σε λίγο πάνω από 13 εκατομμύρια οχήματα. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΕΥΡΩΠΗ - ΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΣΕΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ Ανοδική η πορεία των premium SUV το 2024 Βασιζόμενοι στην κρίσιμη και εμπορική επιτυχία που απολαμβάνει το νέο A110 από το 2018, οι μηχανικοί της Alpine ξεκίνησαν να δημιουργήσουν την απόλυτη «πολιτική» έκδοση αυτού του εμβληματικού μοντέλου. Το A110 R Ultime δημιουργήθηκε στο τεχνικό τμήμα της εταιρείας. Δεδομένων των ακραίων προδιαγραφών όσον αφορά τις αγωνιστικές επιδόσεις, το project αρχικά αναμενόταν να μείνει στο στάδιο του πρωτότυπου. Ωστόσο, δεν άργησαν αυτές οι σκέψεις να παραμεριστούν από μια βαθιά επιθυμία να δημιουργηθεί ένα μοναδικό, συναισθηματικά φορτισμένο όχημα για τους λάτρεις της υψηλής απόδοσης και του ελκυστικού σχεδιασμού. Οι μηχανικοί ήταν πεπεισμένοι ότι μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο δρόμου προηγμένων επιδόσεων βασιζόμενοι στα δυνατά σημεία της Alpine -όπως η ελαφριά και αεροδυναμική κατασκευή- και την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε στην ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου F1, προκειμένου να ενισχύσουν τις επιδόσεις χωρίς να προσθέτουν υπερβολική ιπποδύναμη. Η ομάδα μπόρεσε επίσης να αντλήσει οκτώ χρόνια εμπειρίας σε αγώνες υψηλού επιπέδου στη σειρά GT4. ALPINE A110 R ULTIME ΓΙΑ ΔΡOΜΟ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=