10.02.25 #284 5 Εν αναμονή της έλευσης των νέων SUV Mokka, Frontera και Grandland στην ελληνική αγορά, η Opel ξεκίνησε δυναμικά το 2025, θέτοντας τις βάσεις για μια εμπορικά επιτυχημένη χρονιά. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο η εταιρεία βρέθηκε στη δεύτερη θέση των ταξινομήσεων στην Ελλάδα (επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα), πετυχαίνοντας μερίδιο 10,6%. Έγραψε 1.211 ταξινομήσεις, πετυχαίνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 23%, συγκριτικά με τις ταξινομήσεις του περσινού Ιανουαρίου. Αξιοσημείωτη είναι η επίδοση της μάρκας και στην αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών, όπου κατέκτησε την τρίτη θέση της συνολικής κατάταξης. Το Opel Corsa αποτέλεσε τη νούμερο ένα επιλογή του αγοραστικού κοινού! Το δημοφιλές supermini σημείωσε 665 ταξινομήσεις και βρέθηκε στην πρώτη θέση της αγοράς, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με μερίδιο αγοράς 6,2%. Ομοίως, και το Opel Astra ξεχώρισε στην αγορά κατά τον Ιανουάριο, σημειώνοντας 276 ταξινομήσεις και μερίδιο σχεδόν 30% στην κατηγορία του, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι αποτελεί ένα διαχρονικό best seller στην ελληνική αγορά και σημείο αναφοράς για την compact κατηγορία. Σημαντική ήταν η επίδοση της μάρκας και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με πρωταγωνιστή το Opel Combo Cargo. Το ευέλικτο van της Opel σημείωσε μερίδιο 29,3% στην κατηγορία του, φέρνοντας την Opel στην πρώτη θέση της αγοράς των επαγγελματικών κλειστού τύπου. Επιπλέον, η Opel βρέθηκε και στην πρώτη θέση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, κάτι που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στην αποτελεσματικότητα, την ευελιξία και την αξιοπιστία των μοντέλων της εταιρείας. ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ Ξεκίνησε δυνατά το 2025 η Opel ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Νέο Audi e-tron GT: Από 592 ίππους με 134.980 ευρώ Το νέο Audi e-tron GT θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα στις αρχές Ιουνίου και είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία. Οι ανώτατες προτεινόμενες τιμές λιανικής ξεκινούν από 134.980 ευρώ για το S e-tron GT quattro 592 hp (αυτονομία 605 χλμ.), 162.980 ευρώ για το RS e-tron GT quattro 775 hp (αυτονομία 593 χλμ.) και από 173.980 ευρώ για το RS e-tron GT Performance quattro 843 hp (αυτονομία 584 χλμ.). Σημειώνεται ότι το Audi e-tron GT quattro ήταν το κορυφαίο ηλεκτρικό και σπορ μοντέλο της Audi από το 2021, συνδυάζοντας επιβλητική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και δυναμικό χειρισμό. Όλες οι νέες εκδόσεις του e-tron GT έχουν βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την αυτονομία, την απόδοση, τη φόρτιση και την οδική συμπεριφορά. Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος, η Audi κατάφερε να μειώσει το βάρος του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα κατά περίπου δέκα κιλά, επανασχεδιάζοντας εξαρτήματα και βελτιστοποιώντας το σύστημα ψύξης. Παράλληλα, μειώθηκε και το βάρος της μπαταρίας υψηλής τάσης (HV) κατά εννέα κιλά στα 625, ενώ αυξήθηκε η συνολική χωρητικότητα αποθήκευσης στα 105 kWh (καθαρά: 97 kWh). Η μέγιστη ισχύς φόρτισης ανέβηκε κατά 50 kW, συνολικά στα 320 kW. Υπό ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία υψηλής τάσης των μοντέλων e-tron GT μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80% σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Σε μόλις 10 λεπτά, η μπαταρία επαναφορτίζεται για αυτονομία έως και 280 χιλιομέτρων. Σημειώνεται ότι με το RS e-tron GT Performance, η Audi παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων RS. Με μέγιστη ισχύ έως 925 hp (στη λειτουργία Launch Control), διαθέτει μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία και αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=