FLEETNEWS #284

10.02.25 #284 4 Υπεγράφη από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές, Βασίλη Οικονόμου, το έγγραφο ενημέρωσης των ΟΤΑ (Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) για έναρξη της πιλοτικής λειτουργίας της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΗΠΣΒΑΚ), η οποία είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://svak.yme.gov.gr, καθώς και μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ). Η ΗΠΣΒΑΚ, όπως τονίζεται, είναι το επόμενο μεγάλο βήμα για τη στρατηγική βελτίωσης της προσβασιμότητας, της μείωσης των ρύπων, της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών στις μεταφορές και της αναβάθμισης των υποδομών μετακίνησης. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΕ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας BYD ΑΤΤΟ 2: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟ 22.735 ΕΥΡΩ Το BYD ATTO 2 βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά, με βασική τιμή 29.990 ευρώ (22.735 ευρώ με την κρατική επιδότηση) και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού. Έχει σχεδιαστεί για όσους επιθυμούν την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που προσφέρει ένα SUV σε ένα προσιτό πακέτο, το οποίο συγχρόνως είναι κατάλληλο για κίνηση και εύκολη στάθμευση σε αστικούς δρόμους. Ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της εταιρείας στις μπαταρίες, τους ηλεκτροκινητήρες και τη δομή Cell-to-Body σε ένα συμπαγές πακέτο που φέρνει νέες έξυπνες τεχνολογίες στην κατηγορία των αστικών SUV. Το ATTO 2 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα τοποθετημένο μπροστά που αποδίδει 130 kW (177 ίπποι) και 290 Nm ροπής, τιμές ικανές προκειμένου να εξασφαλίσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία τύπου Blade Battery χωρητικότητας 45,12 kWh προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία 312 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ η αυτονομία σε αστικές συνθήκες φτάνει τα 463 χλμ. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η Volkswagen έδωσε στα στελέχη της μια πρώτη γεύση από ένα νέο χαμηλού κόστους αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2027 με τιμή περίπου 20.000 ευρώ. Το μίνι αυτοκίνητο θα είναι το βασικό μοντέλο της σειράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας VW με το σήμα ID. Είναι πιθανό να φέρει το σήμα ID1 και θα ανταγωνιστεί χαμηλού κόστους μικρά EV από κινεζικές και κορεατικές μάρκες, καθώς και από Ευρωπαίους αντιπάλους της VW όπως η Renault. Το νέο EV θα είναι ένα «προσιτό, υψηλής ποιότητας και κερδοφόρο ηλεκτρικό Volkswagen από την Ευρώπη για την Ευρώπη», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας VW, Thomas Schaefer, στους εργαζομένους στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Wolfsburg της Γερμανίας, στις 5 Φεβρουαρίου. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ Ηλεκτρικό με 20.000 € ετοιμάζει η VW Από την 1η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του Chief of Technical Operations and After Sales Business Development Manager. Ο Πέτρος Πιπερίδης, γενικός διευθυντής των μαρκών Peugeot, Citroen, DS Automobiles και Opel του ομίλου, σημείωσε: «Με 20 χρόνια εμπειρίας στον κλάδο του αυτοκινήτου και εξειδικευμένες σπουδές, ο κ. Θεοδωρόπουλος διαθέτει σε βάθος γνώση και καινοτόμες προσεγγίσεις, οι οποίες αναμένεται να συμβάλουν καθοριστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη της στρατηγικής του ομίλου μας στο After Sales και στην ικανοποίηση του πελάτη, που ο όμιλός μας υπηρετεί με ιδιαίτερη ευαισθησία». ΟΜΙΛΟΣ ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ: ΝΕΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ AFTER SALES

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=