FLEETNEWS #284

10.02.25 #284 11 Ένας νόμος της Ε.Ε. για τον εξηλεκτρισμό των εταιρικών στόλων θα μπορούσε να εξασφαλίσει ζήτηση για περισσότερα από 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα Ευρωπαίων κατασκευαστών το 2030, σύμφωνα με νέα ανάλυση του «πράσινου» φορέα Transport&Environment. Αυτός ο νόμος, τον οποίο έχει επιφορτιστεί να συντάξει ο επίτροπος Μεταφορών της Ε.Ε., Απόστολος Τζιτζικώστας, μπορεί να προσφέρει κατά μέσο όρο τις μισές από τις πωλήσεις EV που χρειάζονται οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες για να επιτύχουν τον δεσμευτικό στόχο εκπομπών CO2 (2030) και να αποφύγουν την καταβολή κυρώσεων. Για ομίλους όπως η Stellantis ή η BMW αυτό φτάνει στο 54% και στο 58%. Η T&E μιλά για ένα στόχο της Ε.Ε. που αφορά όλους τους στόλους με περισσότερα από 100 αυτοκίνητα ο καθένας, να αγοράζουν μόνο ηλεκτρικά από το 2030. Οι στόχοι εξηλεκτρισμού στόλου θα ωφελήσουν ιδιαίτερα τους ευρωπαϊκούς ομίλους αυτοκινήτων, καθώς το 62% των πωλήσεών τους είναι στην αγορά fleet σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο ποσοστό 49% των εκτός Ευρώπης κατασκευαστών. Τα εταιρικά αυτοκίνητα είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ε.Ε. με περίπου το 60% των νέων πωλήσεων να πραγματοποιείται σε αυτόν τον τομέα. Παρά τις υψηλές δυνατότητές της να υποστηρίξει τα ευρωπαϊκά εργοστάσια στη μετάβασή τους προς τον εξηλεκτρισμό, αυτή η αγορά «δεν τραβάει» όσο θα έπρεπε. Οι εταιρείες fleet στην Ευρώπη δύσκολα εξηλεκτρίζονται ταχύτερα από τη λιανική (μόλις 14,3% έναντι 13,6%). Στις δύο μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων της Ε.Ε., τη Γερμανία και τη Γαλλία, οι εταιρείες κινούνται ακόμη πιο αργά… Ως γνωστόν, τον Ιανουάριο η Κομισιόν ξεκίνησε διάλογο για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου προεδρεύει η πρόεδρός της, von der Leyen. Ο κύριος στόχος αυτού του διαλόγου είναι «η αντιμετώπιση των κρίσιμων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος και η διασφάλιση της συνεχούς επιτυχίας του ως κύριος μοχλός των ευρωπαϊκών οικονομιών». Αυτός ο διάλογος θα οδηγήσει σε ένα σχέδιο δράσης για την αυτοκινητοβιομηχανία, που θα παρουσιαστεί ολοκληρωμένα στις 5 Μαρτίου. Ένας νέος νόμος της Ε.Ε. που θέτει δεσμευτικούς στόχους ηλεκτροκίνησης για μεγάλους στόλους, θα στηρίξει ξεκάθαρα τις επενδύσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων της Ε.Ε. . Διαβάστε εδώ περισσότερα EE & ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΤΟΛΩΝ Ένας νόμος η λύση για το CO2 Η Daimler Truck ενδιαφέρεται για το μέλλον του πλανήτη. Λόγω των περιορισμένων πόρων, η κυκλική οικονομία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο. Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), η θυγατρική της Daimler Truck με έδρα την Ιαπωνία, συμβάλλει σε αυτό με την πρωτοβουλία «Battery 2nd Life». Έτσι, οι χρησιμοποιημένες μπαταρίες από το eCanter, το επιτυχημένο ηλεκτρικό φορτηγό στην ιαπωνική αγορά, θα χρησιμοποιηθούν σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Η MFTBC θα πραγματοποιήσει τη δοκιμή πεδίου μαζί με τη νεοσύστατη Connexx Systems Corporation, η οποία αναπτύσσει συστήματα αποθήκευσης μπαταριών επόμενης γενιάς. Οι χρησιμοποιημένες μπαταρίες από τα μοντέλα eCanter χρησιμοποιούνται και επαναχρησιμοποιούνται ως πηγή ενέργειας για τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας «EnePOND EV Charger», που αναπτύχθηκαν από την Connexx Systems και είναι ενσωματωμένα στους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. FUSO eCANTER: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=