03.02.25 #282 7 Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία KG Mobility Corporation (KGM) ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό pickup (BEV), το Musso EV, το πρώτο τρίμηνο του 2025. Η εταιρεία, γνωστή παλαιότερα ως Ssangyong Motor, προτού εξαγοραστεί από μια κοινοπραξία με επικεφαλής την τοπική εταιρεία χάλυβα και χημικών KG Group στα τέλη του 2022, στοχεύει να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας που θα παράγει ένα ηλεκτρικό όχημα αυτού του είδους. Μαζί με το νέο pickup truck, η KG Mobility θα επαναλανσάρει το Musso ως αποκλειστική υπο-μάρκα ημιφορτηγών, με ένα όνομα που καθιερώθηκε αρχικά από τη Ssangyong Motor για τα SUV της που συνδύαζαν την πρακτικότητα ενός SUV με τη χωρητικότητα ενός pickup . Εκπρόσωπος της KGM δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε ότι η κυκλοφορία της μάρκας Musso αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι μας ως ηγέτης στον κλάδο των επαγγελματικών. Θα συνεχίσουμε να διαφοροποιούμε τη σειρά προϊόντων μας για να αξιοποιήσουμε την πλούσια κληρονομιά της μάρκας Musso». Η KGM πούλησε συνολικά 109.424 οχήματα πέρυσι, μειωμένα κατά 6% σε σχέση με το 2023 (116.099). ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ PICKUP KG Mobility: Το α΄ τρίμηνο το λανσάρισμα του Musso EV ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Η BRIDGESTONE ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ LAVERGNE Η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής ελαστικών Bridgestone Corporation ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κλείσει το εργοστάσιο κατασκευής ελαστικών στο LaVergne, στην πολιτεία του Τενεσί των ΗΠΑ, ως μέρος της στρατηγικής της για «βελτιστοποίηση του επιχειρηματικού αποτυπώματος της εταιρείας, ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της και ενίσχυση της ποιότητας των δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ». Η Bridgestone κατασκεύασε το εργοστάσιο LaVergne το 1971. Αυτήν τη στιγμή παράγει ελαστικά radial για φορτηγά και λεωφορεία, απασχολώντας περίπου 700 ωρομίσθιους εργάτες και προσωπικό. Η Bridgestone Americas επιβεβαίωσε ότι το εργοστάσιο θα σταματήσει τη λειτουργία του στα τέλη Ιουλίου 2025, με την εταιρεία να σχεδιάζει επίσης να μειώσει την παραγωγική ικανότητα και το ανθρώπινο δυναμικό στο εργοστάσιο γεωργικών ελαστικών Des Moines στην Αϊόβα. Η Daimler Truck ακολουθεί μια σαφή στρατηγική ανάπτυξης στην εξέλιξη, την παραγωγή και τις πωλήσεις στρατιωτικών οχημάτων για εφαρμογές logistics. Με την εισαγωγή νέων εκδόσεων και την περαιτέρω εξειδίκευση του υπάρχοντος δικτύου πωλήσεων και σέρβις, η Daimler Truck επιδιώκει να ανταποκριθεί ακόμη πιο γρήγορα και με ευρύτερο φάσμα στις απαιτήσεις των πελατών από τον αμυντικό τομέα. Επιπλέον, εκτιμά ότι η αυξημένη ικανότητα παραγωγής καθώς και η επέκταση των συνεργασιών όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες, τα αναπτυξιακά έργα και τις πωλήσεις θα πρέπει να οδηγήσουν στην προσφορά ενός ολοκληρωμένου χαρτοφυλακίου για τους χρήστες. Εντός της Daimler Truck, η επιχειρηματική μονάδα Mercedes-Benz Special Trucks είναι υπεύθυνη για τον τομέα της άμυνας, καθώς και για τους τομείς πυρόσβεσης, αντιμετώπισης καταστροφών και πολιτικής προστασίας. Στα εργοστάσια παραγωγής στο Wörth am Rhein και στο Molsheim (Γαλλία), η εταιρεία διεξάγει τη δική της έρευνα και ανάπτυξη, υλοποιεί μεμονωμένα αιτήματα πελατών και παράγει μεγάλους όγκους για αντίστοιχες παραγγελίες. Από τα εκτός δρόμου Unimog και Zetros μέχρι τις σειρές μοντέλων φορτηγών Atego, Actros και Arocs και μονάδες τρακτέρ βαρέος τύπου, η Mercedes-Benz Special Trucks προσφέρει μια μεγάλη γκάμα οχημάτων σε διάφορες παραλλαγές από Euro III έως Euro VI και μπορεί επίσης να προσθέσει ειδικό εξοπλισμό κατόπιν αιτήματος. Μόλις πρόσφατα, επένδυσε στην περαιτέρω ανάπτυξη της σειράς μοντέλων Zetros και τώρα μπορεί να προσφέρει όλες τις εκδόσεις από διαξονικά 4x4 έως τετραξονικά 8x8, με ή χωρίς θωρακισμένη καμπίνα, με μονό ή διπλό ελαστικό και σε διάφορα πρότυπα εκπομπών. ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ LOGISTICS Daimler Truck: Aνάπτυξη στον αμυντικό τομέα
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=