FLEETNEWS #281

30.01.25 #281 9 Σειρά μέτρων με στόχο την περαιτέρω στήριξη της βιομηχανίας οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας (ή νέας ενέργειας - Νew Energy Vehicle - NEV) της χώρας, ετοιμάζεται να ανακοινώσει η κινεζική κυβέρνηση. Τα κίνητρα αυτά θεωρείται ότι αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πακέτου τόνωσης της εγχώριας οικονομικής ανάπτυξης, με έναν αριθμό βιομηχανιών να αντιμετωπίζουν αυξανόμενα επίπεδα προστατευτισμού στις αγορές του εξωτερικού. Ο υφυπουργός του Υπουργείου Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφορικής (MIIT), Zhang Yunming, δήλωσε σε μια ενημέρωση του Κρατικού Συμβουλίου: «Με τον εγχώριο ανταγωνισμό να εντείνεται και τα διεθνή εμπορικά εμπόδια να αυξάνονται, θα εφαρμόσουμε πιο ακριβή μέτρα για να διατηρήσουμε τη δυναμική ανάπτυξης της βιομηχανίας NEV, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην επιτάχυνση των καινοτομιών σε κρίσιμες τεχνολογίες, όπως οι νέες μπαταρίες». Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση αναμένεται να παράσχει πρόσθετη υποστήριξη για «νέα συστήματα μπαταριών» που χρησιμοποιούν προηγμένα υλικά στερεάς κατάστασης, τα οποία προσφέρουν αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, ασφάλεια και σταθερότητα, σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται ευρέως σήμερα. Αυτή η πολιτική προσδιορίζει ξεκάθαρα τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ως το επόμενο βασικό παγκόσμιο «πεδίο μάχης» για τις τεχνολογίες μπαταριών EV επόμενης γενιάς, με μεγάλους κατασκευαστές σε πολλές χώρες να αγωνίζονται επίσης να εισαγάγουν αυτήν την τεχνολογία στις αγορές το δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας. Οι πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας κινεζικής κατασκευής, που περιλαμβάνουν, κυρίως, ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) και plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEVs), αυξήθηκαν πάνω από 35% σε 12,87 εκατ. μονάδες πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των εξαγωγών - που ισοδυναμεί, περίπου, με το 41%​ του συνόλου της παραγωγής οχημάτων. Οι εξαγωγές NEV αυξήθηκαν μόλις κατά 7%, σε 1,28 εκατ. μονάδες. ΟΧΗΜΑΤΑ ΝΕΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Νέα κίνητρα δίνει η Κίνα Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μπαταριών EV στον κόσμο, η CATL, προειδοποίησε ότι αναμένει λιγότερα έσοδα το 2024 από ό,τι το προηγούμενο έτος, με αποτέλεσμα οι τιμές των μετοχών να πέσουν. Η CATL δημοσίευσε την πρόβλεψη σε μια κατάθεση στο Χρηματιστήριο της Shenzen, πριν από λίγες ημέρες, κάνοντας προεπισκόπηση των οικονομικών της για ολόκληρο το περασμένο έτος. Ο γίγαντας των μπαταριών αναμένει ετήσια έσοδα από 48,9 δισεκατομμύρια δολάρια έως 50,3 δισεκατομμύρια, υποδηλώνοντας μείωση 11,20% έως 8,71% από το 2023. Αυτό θα σήμαινε την πρώτη φορά που η CATL αναφέρει χαμηλότερα ετήσια έσοδα σε ετήσια βάση. Η εταιρεία ανέφερε ότι αν και ο όγκος των πωλήσεων ήταν αυξημένος, οι χαμηλότερες προσδοκίες οφείλονταν στην πτώση των τιμών των πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένου του ανθρακικού λιθίου. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία εξακολουθεί να αναμένει να δημοσιεύσει ετήσια καθαρά κέρδη από 6,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως 7,3 δισεκατομμύρια, δηλαδή αύξηση κατά 11,06% ή 20,12% από το 2023. CATL: ΠΡOΒΛΕΨΗ ΜΕIΩΣΗΣ ΕΣOΔΩΝ HYUNDAI: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ R&D Ο Όμιλος Hyundai Motor (HMG) επεκτείνει τις εγκαταστάσεις έρευνας και ανάπτυξης (R&D) στην Ευρώπη. Η εταιρεία σημειώνει ότι εστιάζοντας στη βιώσιμη κινητικότητα προωθεί τη στρατηγική της επέκτασης με την ολοκλήρωση των εργασιών στο κέντρο δοκιμών του Nürburgring και την εγκαινίαση του νέου Square Campus του Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC), τον Μάρτιο του 2025. Η HMG λέει ότι διέτρεξε μια επιτυχημένη δεκαετία ανάπτυξης στο Nürburgring, το οποίο πρωτοστάτησε στις δοκιμές αντοχής το 2011 και δημιούργησε ένα πλήρες κέντρο δοκιμών το 2013. Η τελευταία επέκταση ενισχύει τη δυναμικότητα της HMG με επιπλέον εγκαταστάσεις δοκιμών 834 τετραγωνικών μέτρων. Αυτά περιλαμβάνουν νέους χώρους ερευνητικού έργου, εξειδικευμένα εργαστήρια και δυνατότητες φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής τάσης (EV).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=