FLEETNEWS #28
27.05.19 #28 5 σε αυτό το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης είναι η συνεργασία ανάμεσα σε ραντάρ και κάμερες. Μεταξύ άλλων, έχει βελτιωθεί η απόκριση του συστή- ματος σε πεζούς με ταχύτητα κάτω των 50 km/h. Εντός των ορίων του συστήματος, το Active Brake Assist 5 μπορεί πλέον να διενεργεί πέδηση έκτακτης ανάγκης όταν ανιχνεύει πεζούς να διασχίζουν το δρόμο, να περπατάνε μπροστά από το όχημα ή να σταματούν απότομα. Εκτός από τα συστήματα Active Drive Assist, MirrorCam, Sideguard Assist και Active Brake Assist 5, υπάρχουν και άλλες καινοτομίες που αυξάνουν την ασφάλεια στο νέο Actros: το νέο ηλε- κτρονικό φρένο στάθμευσης με λει- τουργία HOLD συνδυάζει τον εύκολο χειρισμό με την αυξημένη ασφάλεια. Ενεργοποιείται αυτόματα μόλις σβή- σει ο κινητήρας. Το σύστημα υπο- βοήθησης σημάτων κυκλοφορίας μπορεί να ανιχνεύει όρια ταχύτητας, την αρχή και τη λήξη απαγορεύσεων εισόδου και προειδοποιητικά σήματα και να τα προβάλλει στην οθόνη. Εάν η ταχύτητα οδήγησης υπερβαίνει το όριο πινακίδας που ανίχνευσε το σύστημα, εμφανίζεται μία οπτική προειδοποίηση για τον οδηγό. Το νέο Actros κινείται με μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, χάρη στο σύ- στημα ελέγχου ευστάθειας για ημι- ρυμουλκούμενα και ρυμουλκούμενα. Στους συρμούς, κατά τη λειτουργία ρολαρίσματος ή την αλλαγή κατεύ- θυνσης, το σύστημα επιβραδύνει τα ρυμουλκούμενα ή επικαθημένα με μέτρια ισχύ πέδησης, ώστε να στα- θεροποιεί τον συρμό. Τα νέα, ρέοντα χαρακτηριστικά φώτα στο επάνω τμήμα των προβολέων δίνουν στο νέο Actros μία μοναδική εμφάνιση μέρα και νύχτα. Το νέο σύστημα Intelligent Light System σηματοδο- τεί μία πρόοδο. Εκτός από τα φώτα πορείας ημέρας LED, περιλαμβάνει μία αυτόματη λειτουργία εναλλαγής μεταξύ των φώτων διασταύρωσης και της μεγάλης σκάλας, καθώς και αυτόματο φωτισμό αλλαγής κατεύ- θυνσης και φώτα ομίχλης. ΑΥΤΌΜΑΤΗ ΕΞΟΙΚΟΝΌΜΗΣΗ ΚΑΥΣΊΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΌΟΔΙΚΌ ΔΊΚΤΥΟ Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Actros καταναλώνει έως 3% λιγότερο καύσιμο σε αυτοκινητο- δρόμους και εθνικές οδούς. Στα υπεραστικά δρομολόγια, η εξοικο- νόμηση καυσίμου φτάνει και το 5%, ιδίως χάρη το βελτιωμένο Predictive Powertrain Control. ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΠΑΦΉ ΑΝΘΡΏΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΉΣ Ένα από τα πρώτα πράγματα που κερδίζουν τις εντυπώσεις στην κα- μπίνα του νέου Actros είναι το νέο Multimedia Cockpit. Κύριο χαρα- κτηριστικό της νέας διεπαφής οδη- γού-οχήματος είναι οι δύο κεντρικές έγχρωμες οθόνες. Η βασική έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης αντικαθι- στά το παραδοσιακό όργανο πολλα- πλών ενδείξεων με το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και το δείκτη καυσί- μου. Οι ευκρινώς σχεδιασμένες εν- δείξεις της οθόνης ενημερώνουν τον οδηγό για όλες τις σημαντικές κατα- στάσεις οδήγησης και λειτουργίες, καθώς και για τυχόν ενέργειες που αναλαμβάνει το Active Drive Assist, το Predictive Powertrain Control και άλλα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού στο νέο Actros. Επίσης, η οθόνη μπορεί να εξατομικεύεται. ΕΛΚΥΣΤΙΚΌΣ ΧΏΡΟΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ ΜΕ ΆΝΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΌ Όχι μόνο στο κόκπιτ αλλά ολόκληρη η καμπίνα του νέου Actros αποπνέει καινοτομία, με στόχο την ενισχυμέ- νη άνεση χειρισμού για τον οδηγό. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το νέο κλειδί άνεσης ή τηλεχειρισμού, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ξε- κλειδώνει ή να κλειδώνει το φορτηγό άνετα από απόσταση έως 50 μέτρων. Η δικτύωση είναι επίσης καίρια για την αποδοτική εργασία μέσω της ενσωμάτωσης εφαρμογών στο φορ- τηγό. Το νέο Actros έχει αρκετά να προσφέρει από αυτή την άποψη. Διαβάστε λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Δείτε τι δήλωσαν τα στελέχη της Mercedes-Benz Trucks Δείτε τι είπαν κάποιοι από εκείνους που το δοκίμασαν Πέρα από τις προφανείς καινοτομίες, είχαμε τη δυνατότητα να βιώσουμε τις «εσωτερικές αξίες» του νέου Actros
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=