FLEETNEWS #28

27.05.19 #28 5 σε αυτό το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης είναι η συνεργασία ανάμεσα σε ραντάρ και κάμερες. Μεταξύ άλλων, έχει βελτιωθεί η απόκριση του συστή- ματος σε πεζούς με ταχύτητα κάτω των 50 km/h. Εντός των ορίων του συστήματος, το Active Brake Assist 5 μπορεί πλέον να διενεργεί πέδηση έκτακτης ανάγκης όταν ανιχνεύει πεζούς να διασχίζουν το δρόμο, να περπατάνε μπροστά από το όχημα ή να σταματούν απότομα. Εκτός από τα συστήματα Active Drive Assist, MirrorCam, Sideguard Assist και Active Brake Assist 5, υπάρχουν και άλλες καινοτομίες που αυξάνουν την ασφάλεια στο νέο Actros: το νέο ηλε- κτρονικό φρένο στάθμευσης με λει- τουργία HOLD συνδυάζει τον εύκολο χειρισμό με την αυξημένη ασφάλεια. Ενεργοποιείται αυτόματα μόλις σβή- σει ο κινητήρας. Το σύστημα υπο- βοήθησης σημάτων κυκλοφορίας μπορεί να ανιχνεύει όρια ταχύτητας, την αρχή και τη λήξη απαγορεύσεων εισόδου και προειδοποιητικά σήματα και να τα προβάλλει στην οθόνη. Εάν η ταχύτητα οδήγησης υπερβαίνει το όριο πινακίδας που ανίχνευσε το σύστημα, εμφανίζεται μία οπτική προειδοποίηση για τον οδηγό. Το νέο Actros κινείται με μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, χάρη στο σύ- στημα ελέγχου ευστάθειας για ημι- ρυμουλκούμενα και ρυμουλκούμενα. Στους συρμούς, κατά τη λειτουργία ρολαρίσματος ή την αλλαγή κατεύ- θυνσης, το σύστημα επιβραδύνει τα ρυμουλκούμενα ή επικαθημένα με μέτρια ισχύ πέδησης, ώστε να στα- θεροποιεί τον συρμό. Τα νέα, ρέοντα χαρακτηριστικά φώτα στο επάνω τμήμα των προβολέων δίνουν στο νέο Actros μία μοναδική εμφάνιση μέρα και νύχτα. Το νέο σύστημα Intelligent Light System σηματοδο- τεί μία πρόοδο. Εκτός από τα φώτα πορείας ημέρας LED, περιλαμβάνει μία αυτόματη λειτουργία εναλλαγής μεταξύ των φώτων διασταύρωσης και της μεγάλης σκάλας, καθώς και αυτόματο φωτισμό αλλαγής κατεύ- θυνσης και φώτα ομίχλης. „ ΑΥΤΌΜΑΤΗ ΕΞΟΙΚΟΝΌΜΗΣΗ ΚΑΥΣΊΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΌΟΔΙΚΌ ΔΊΚΤΥΟ Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Actros καταναλώνει έως 3% λιγότερο καύσιμο σε αυτοκινητο- δρόμους και εθνικές οδούς. Στα υπεραστικά δρομολόγια, η εξοικο- νόμηση καυσίμου φτάνει και το 5%, ιδίως χάρη το βελτιωμένο Predictive Powertrain Control. „ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΕΠΑΦΉ ΑΝΘΡΏΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΉΣ Ένα από τα πρώτα πράγματα που κερδίζουν τις εντυπώσεις στην κα- μπίνα του νέου Actros είναι το νέο Multimedia Cockpit. Κύριο χαρα- κτηριστικό της νέας διεπαφής οδη- γού-οχήματος είναι οι δύο κεντρικές έγχρωμες οθόνες. Η βασική έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης αντικαθι- στά το παραδοσιακό όργανο πολλα- πλών ενδείξεων με το ταχύμετρο, το στροφόμετρο και το δείκτη καυσί- μου. Οι ευκρινώς σχεδιασμένες εν- δείξεις της οθόνης ενημερώνουν τον οδηγό για όλες τις σημαντικές κατα- στάσεις οδήγησης και λειτουργίες, καθώς και για τυχόν ενέργειες που αναλαμβάνει το Active Drive Assist, το Predictive Powertrain Control και άλλα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού στο νέο Actros. Επίσης, η οθόνη μπορεί να εξατομικεύεται. „ ΕΛΚΥΣΤΙΚΌΣ ΧΏΡΟΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ ΜΕ ΆΝΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΌ Όχι μόνο στο κόκπιτ αλλά ολόκληρη η καμπίνα του νέου Actros αποπνέει καινοτομία, με στόχο την ενισχυμέ- νη άνεση χειρισμού για τον οδηγό. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το νέο κλειδί άνεσης ή τηλεχειρισμού, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ξε- κλειδώνει ή να κλειδώνει το φορτηγό άνετα από απόσταση έως 50 μέτρων. Η δικτύωση είναι επίσης καίρια για την αποδοτική εργασία μέσω της ενσωμάτωσης εφαρμογών στο φορ- τηγό. Το νέο Actros έχει αρκετά να προσφέρει από αυτή την άποψη. Διαβάστε λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Δείτε τι δήλωσαν τα στελέχη της Mercedes-Benz Trucks Δείτε τι είπαν κάποιοι από εκείνους που το δοκίμασαν Πέρα από τις προφανείς καινοτομίες, είχαμε τη δυνατότητα να βιώσουμε τις «εσωτερικές αξίες» του νέου Actros

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=