FLEETNEWS #28
27.05.19 #28 12 Οι πωλήσεις του Volkswagen Group ανήλθαν σε 866.400 οχή- ματα τον Απρίλιο, 6,6% λιγότερες από τον Απρίλιο του 2018. Κατά το μήνα αυτό, όλες οι βασικές περιοχές σημείωσαν πτώση των πωλήσεων. Αυτό ήταν αποτέλε- σμα της υποτονικής οικονομίας σε ορισμένες αγορές και της τετα- μένης γεωπολιτικής κατάστασης σε άλλες. Ο Christian Dahlheim , επικεφαλής Πωλήσεων του Volkswagen Group, σχολίασε: «Σε πολλές μεγάλες χώρες, η συνολική αγορά παρουσίασε πτώση τον Απρί- λιο. Στη μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Κίνας, οι πελάτες πολλών μαρ- κών συνέχισαν να διστάζουν να αγο- ράσουν παρά τη μείωση του συντε- λεστή ΦΠΑ. Ο όμιλος Volkswagen δεν αποτέλεσε εξαίρεση σε αυτή την τάση. Τους επόμενους μήνες, θα λανσάρουμε βασικά νέα μοντέλα και θα συνεχίσουμε να περιμένουμε κα- λύτερα αποτελέσματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους». Στην Ευρώπη, τα brands της Volkswagen πούλησαν συνολι- κά 394.800 οχήματα, δηλαδή παρουσίασαν μείωση 2,0% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ωστόσο, η εικόνα ήταν αντίστρο- φη, αφού παραδόθηκαν 69.700 οχήματα σε πελάτες, 1,5% αύξηση σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018. Η θετική ώθηση προήλθε κυρίως από τη Ρωσία, όπου οι πωλήσεις του ομίλου έφτασαν τις 20.200 (+7,0%). Στη Δυτική Ευρώπη, πα- ρατηρήθηκε μείωση κατά 2,7%, σε 325.100 οχήματα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ VW GROUP ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ, ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Πωλήσεις ανά μάρκα ΑΠΡ 2019 ΑΠΡ 2018 ΜΕΤ % ΙΑΝ-ΑΠΡ 2019 ΙΑΝ-ΑΠΡ 2018 ΜΕΤ % Επιβατικά Volkswagen 487.400 519.700 -6,2 1.943.800 2.045.000 -4,9 Audi 140.300 160.900 -12,8 587.600 624.600 -5,9 Skoda 95.900 107.100 -10,5 403.500 423.800 -4,8 Seat 51.000 50.100 +1,8 202.600 189.300 +7,0 Porsche 25.200 25.200 +11,2 80.900 86.100 -6,1 Επαγγελματικά Volkswagen 44.500 46.500 -4,3 170.100 161.300 +5,5 MAN 11.800 11.800 -0,5 45.300 42.400 +7,0 Scania 8.900 7.500 +18,2 32.500 30.200 +7,6 Σύνολο VW Group 866.400 927.300 -6,6 3.472.000 3.607.100 -3,7 Προσομοιάζοντας με το κράνος ενός καταδρομέα του Πολέμου των Άστρων, το T-Pod , ένα ηλεκτροκί- νητο φορτηγό άνευ οδηγού, άρχισε πρόσφατα καθημερινά να παραδίδει εμπορευματοκιβώτια σε δημόσιο δρόμο στη Σουηδία, γεγονός που η κατασκευάστρια Einride και ο πελά- της logistics DB Schenker χαρακτή- ρισαν παγκόσμια πρωτιά. Ο κλάδος του αυτοκινήτου προχω- ρά σε συμμαχίες, για να επιμεριστεί το κόστος της ηλεκτρικής και της αυτόνομης τεχνολογίας. Η Ford έχει δεσμευθεί να επενδύσει 500 εκατομ- μύρια δολάρια στη startup Rivian για ηλεκτρικό φορτηγό κοινής ωφέλειας στις ΗΠΑ. Το T-Pod της Einride ζυγίζει 26 τό- νους όταν είναι γεμάτο και δεν δι- αθέτει καμπίνα οδηγού, κάτι που εκτιμάται πως μειώνει το κόστος λειτουργίας των οδικών εμπορευ- ματικών μεταφορών κατά περίπου 60% έναντι ενός πετρελαιοκίνητου φορτηγού με οδηγό. Εκτός από τη Schenker, η Einride έχει παραγγελί- ες από τη γερμανική αλυσίδα Lidl , τη σουηδική εταιρεία διανομών Svenska Retursystem και πέντε εταιρείες λιανικής πώλησης της λί- στας Fortune 500 , γεγονός που δικαιολογεί τη φιλοδοξία της να δια- θέτει 200 οχήματα σε λειτουργία έως το τέλος του 2020. Δεδομένου ότι οι μεταφορείς υπό- κεινται σε πιέσεις για μείωση των χρόνων παράδοσης, μείωση των εκπομπών και αντιμετώπιση της αυξανόμενης έλλειψης οδηγών, η επιλογή της Schenker είναι εύλογη. Το πλεονέκτημα της Einride έναντι των καθιερωμένων κατασκευαστών φορτηγών είναι ότι το T-Pod περι- λαμβάνει αμφότερες τις κυριότερες τάσεις του κλάδου: ψηφιοποίηση και ηλεκτροκίνηση, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο CEO της Schenker, Jochen Thewes . Το T-Pod είναι αυτόνομο επιπέδου 4, της δεύτερης υψηλό- τερης κατηγορίας και χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα Nvidia Drive για την επεξεργασία οπτικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Ένας χειριστής, που βρίσκεται πολύ μακριά του, μπο- ρεί να επιβλέπει και να ελέγχει έως και 10 οχήματα ταυτόχρονα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ Το T-Pod χωρίς οδηγό
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=