FLEETNEWS #28

27.05.19 #28 10 Η FordMotor Co δήλωσε πρόσφατα ότι θα μειώσει κατά περίπου 10% το ανθρώπινο δυναμικό της, περικόπτο- ντας περίπου 7.000 θέσεις εργασίας μέχρι τα τέλη Αυγούστου, στο πλαί- σιο της μεγάλης αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεών της, εξοικονομώντας 600 εκατ. δολάρια ετησίως. Ο Jim Hackett , πρόεδρος και CEO της Ford από τον Μάιο του 2017, που διαδέχτηκε τον Mark Fields , δήλωσε σε email προς το προσωπικό της εται- ρείας ότι οι περικοπές περιλαμβά- νουν τόσο εθελουσία έξοδο όσο και απολύσεις. Παράλληλα, εκπρόσωπος της εταιρείας πρόσθεσε στο Reuters ότι παγώνουν και οι ανοικτές θέσεις. Περίπου 2.300 άνθρωποι από αυτούς που απομακρύνονται απασχολού- νται στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι υπόλοιποι στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Νότια Αμερική. «Για να πετύ- χουμε στην ανταγωνιστική αγορά και να βοηθήσουμε τη Ford να κερδίσει σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο μέλλον, πρέπει να μειώσουμε τη γραφειοκρατία, να ενδυναμώσουμε τους managers, να επι- ταχύνουμε τη λήψη αποφάσεων και να επικεντρωθούμε στο πιο σημαντικό έργο μας, δηλαδή να μειώσουμε το κόστος» , ανέφερε ο Jim Hackett στο email. Η Ford βρίσκεται σε αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της παγκοσμίως για να βελτιώσει την κερδοφορία και να επιταχύνει την ανάπτυξη προϊόντων, πραγματοποιώντας ή ανακοινώνο- ντας περικοπές στην Ευρώπη , τη Νότια Αμερική και τη Ρωσία . Η αυτοκινητοβιομηχανία υπέγραψε, επίσης, τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους συμφωνία με τη Volkswagen AG , για να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε επαγγελματικά vans και pickups. Οι εταιρείες διαπραγματεύονται επί- σης μια ευρύτερη συμμαχία για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων. Ας σημειωθεί, ακόμα, ότι η Ford ανακοίνωσε τον Φεβρου- άριο ότι δοκιμάζει στο Λονδίνο μια νέα ψηφιακή υπηρεσία παράδοσης σε συνεργασία με την Gnewt της Menzies Distribution , με σκοπό τον αποτελεσματικό συντονισμό πολλαπλών τρόπων διανομής, συ- μπεριλαμβανομένων των πεζών και -κάποια στιγμή- των ποδηλάτων. Η Ford έχει αναπτύξει το MoDe: Link , το οποίο περιγράφει ως «έξυπνο λογι- σμικό δρομολόγησης και logistics με βά- ση το cloud» . Ακόμα, από τον Απρίλιο, συνεργάζεται με την Amazon στις ΗΠΑ, για την υπηρεσία παράδοσης Amazon In-Car σε επιλέξιμα οχήμα- τα Ford και Lincoln, ώστε οι πελάτες της που λείπουν από το χώρο τους, να μπορούν να παραλάβουν το πακέ- το τους μέσα στο όχημά τους. Μιλώντας πρόσφατα στη Free Press για το πώς βλέπει το μέλλον των με- ταφορών, ο CEO της Ford είπε: «Πρό- κειται για τη συνδεσιμότητα, την τεχνητή νοημοσύνη στο cloud και την υπολογι- στική ισχύ» . Είναι κοινώς αποδεκτό ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εν γένει υποβάλλεται σε έντονο μετασχημα- τισμό, κάτι που θα συνεχίσει να συμ- βαίνει κατά την επόμενη δεκαετία. Ωστόσο, μεγάλο μέρος αυτού του μετασχηματισμού βασίζεται στην παροχή οχημάτων - σε ηλεκτρική, ψηφιακή και αυτόνομη εκδοχή. Ακριβώς στο μέλλον αυτό φαίνεται να προσανατολίζεται και η Ford, προχωρώντας όμως πέρα από τον ηλεκτρισμό και τους αισθητήρες, στην ανάπτυξη λογισμικού και συ- στημάτων που προκαλούν ανατρο- πές στο χώρο των μεταφορών και των logistics. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ Η Ford με το βλέμμα στο μέλλον Η Mitsubishi έχει τους πιο ικανοποι- ημένους πελάτες μεταξύ όλων των μαρκών στη Γερμανία και κατέκτησε ένα ακόμα βραβείο στο θεσμό J.D. Power Awards 2019 . Στη φετινή του μελέτη αξιοπιστίας οχημάτων για τη Γερμανία “2019 Germany Vehicle Dependability Study” ( VDS ) της J.D. Power , που πραγματοποιείται για 5η φορά, διερευνήθηκε η ικανοποίηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων στη χώρα αυτή. Μέσα από την ανάλυ- ση αναδείχθηκε η Mitsubishi ως η μάρκα με τους πιο ικανοποιημένους πελάτες από κάθε άποψη. Από τις απαντήσεις των 12.854 ερωτηθέ- ντων προέκυψε ότι τα οχήματα της μάρκας παρουσιάζουν τη μικρότερη συχνότητα βλαβών και κατά συνέ- πεια υπερέχουν σε αξιοπιστία. Από το 2015, που η έρευνα VDS ξεκίνησε να διεξάγεται και στη Γερμανία, είναι η δεύτερη φορά που η Mitsubishi κατακτά την πρώτη θέση. Η Ανάλυση Ικανοποίησης Πελατών βασίστηκε σε online ερωτηματολόγια με τη συμ- μετοχή περίπου 12.854 οδηγών, των οποίων τα οχήματα ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου 2015 και Ιανουαρίου 2018. Στη φετινή έρευνα, ηMitsubishi ανα- δείχτηκε η καλύτερη μάρκα όλων των εποχών και κυρίως η καλύτερη μάρκα μαζικής παραγωγής. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Η MITSUBISHI ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=